Wat een lieve babies weer! Ik zit hier ineens op de bank te huilen, ik wil mijn meisje ook!!! (dat slaat weer nergens op, moet ik daar nou om huilen?) Fijnnnnnn die hormonen!
Oh snif, ik doe mee hoor!! Ik zit ook met brok in keel naar die lieve frummelkes te kijken... Zullen wij anders ons op offeren voor 6 februari (morgen)? We zijn toch al tegelijk uitgerekend...
Ja prima, kom je naast me liggen dan? Doen we wedstrijdje Nee echt, ik zou héél graag willen! (maar met mij geloof ik iedereen wel..)
Hahahahaha Gezellig!! Eerst maar eens een nachtje slapen. Wie weet wat me daar nog in overkomt... Slaapze allemaal!
Sorry, ik heb het wel gelezen... heb een bericht verstuurt! Hier nog steeds op, mn jongste heeft nu weer last van zn oor brult alles bij elkaar Net een zetpil gegeven en is nu stil, ga nu naar bedje en hopen dat hij door slaapt!
Kom even koekeloeren hier. Aan alle moeders die al bevallen zijn, van harte gefeliciteerd. Ik heb nogal last van slapeloosheid, vandaar het tijdstip dat ik nu reageer. Hebben jullie daar ook last van? Ook nog last van BI dus lopen zit er bijna niet meer in. :S Het aftellen is begonnen. Voor de moeders die nog moeten, succes
goede morgen hier vroeg uit de veren nou jah slapen gaat toch al niet maar goed zo naar het ziekenhuis heen ben reuze benieuwd of het gaat lukken vandaag of morgen. valt me wel op dat de baby erg rustig is sinds gisteren normaal over actief namelijk. Iedereen een prettig weeekend en miss dat ik straks nog wel kom kijken als ik ik het ziekenhuis ben groetjes miranda
*meldplicht* Er is geen donder meer aan.... Ze wil er niet uit lijkt wel... De Dondersteen! Luistert nu al niet. Gaat nog wat worden... (hihi)
Troeltje en Fam. Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Maribel. Geniet er van!!!!!!!!!!
Goedemorgen, Ik meld me ook weer Hier is alles nog rustig. Gisteren toen ik naar bed ging werd ik me toch beroerd. Ik dacht meteen het kan nog niet oor, ik ben er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor Nu voel ik me nog niet optimaal, maar daar heb ik de laatste week elke ochtend last van
Goedemorgen @ mir succes in het zkh!! Hopelijk kunnen ze je helpen en heb je snel je ventje in je armen!! @ Hier 38 weken!! De tijd gaat echt snel. Hier een rotnacht gehad, veel wakker geweest en pijnlijke harde buiken gehad... maar ook die willen nog niet doorzetten. Slijmverlies met licht bloedverlies is ook nog aanwezig. Nu komen er trouwens ongi krampen bij... wel te verdragen maar gewoon vervelend. We zullen wel zien wanneer hij komt. Vandaag gaat me pa ff op verjaardag in lelystad. Me moeder is dus een dagje bij mij, voor het geval dat. Anders moet je met openbaar vervoer en is ze een tijdje onderweg. @ Beebs... waar blijven jullie nou??!!
mama: wave voor jou!!! Hier slecht geslapen. Mn kleine jongen had last van zn oor...zucht. Mn man was naar het caasino met mn pa dus ik had nachtdienst vannacht...vanmorgen om half 7 stond hij weer vrolijk aan mn bed..