Hier ook! Kun je nagaan hoe de echte weeen dan zullen voelen als dit af en toe al zeer doet Vind het wel heel spannend hoor...
Dat kan, maar de webwinkel is gratis te maken op www.mijnwebwinkel.nl Misschien een idee voor jouw mooie kunst??
@ Vicious! Ik vind de site (denk ik) super gaaf worden. En schilderijen verkopen zelf zia site... ai, nooit aan gedacht. IS optie. hihi. thanks!
Je mag best een behoorlijk bedrag belastingvrij bijverdienen. Leuk om te doen met je hobby Succes met je rug! *knuf*
Goeieavond! Daar was ik eindelijk weer even. Vanochtend had ik niet zoveel puf meer, maar heb nog wel even de ziekenhuistas én logeertas van Jasmijn ingepakt. Vanmiddag naar mijn schoonmoeder in het zkh geweest en daarna bezig geweest om onze video-opnames op de computer te zetten. Wou dat even goed uitzoeken, ook om te kijken of ik nog nieuwe bandjes moest halen. Heb nu ook op elk bandje genoteerd wat erop staat. Morgen nog weer mee verder, wel een hele klus maar goed. Ik reageer ff kort, heb zoveel bij te lezen.. Troel, beterschap voor je mannetje. Dondersteen, zag mooie schilderijtjes voorbij komen! Erg leuk. Vicious, balen! Knuf voor jou! Maar lees ook leuke dingen, ben benieuwd naar je webwinkeltje straks! print screen ziet er iig mooi uit. Melek, op de site staat een lijstje van mensen die nog een buddy zoeken, hier kun je hem ook wel ergens vinden, moet je ff teruglezen..
@Belliebel: ja het was druk in Gouda met het verkeer vandaag @Evenstar: hier ook niet veel zon gezien hoor!! @Vicious: wat een verwarrende berichten krijg je ook de hele tijd. Mag je best wel even over mopperen hoor, volkomen terecht! En, op de pagina zie ik helemaal niets? Maar een hele leuke naam heb je gekozen! Oh, zie nu de screendump: mooi en passend... ik wacht op de jongenscollectie @Muurtje: gave schilderijen heb je gemaakt. Jij kunt een gewoon een winkeltje openen naar Vicious! Lachen van zo'n Ooievaar. Dan zal de buurt het weten als je bent bevallen! @Mama: balen dat je ventje nog niet is ingedaald, maar gelukkig maakt het bij een tweede helemaal niets uit. Heerlijk idee dat ie over een weekje gewoon 'mag' komen. Maar nu houden ze 'm ook niet tegen hoor Het klopt volgens mij wel dat je volgende kindjes ook vroeg/laat komen als dat eerder zo was. Ik ben met 41+3 en 40 weken bevallen en tegen mij zeggen ze dat dat nu ook wel zo zal zijn. @Ladytijger: hoe is het nu met de krampjes? @Schatje: nog veranderingen? @MSL: hahaha zet 'm op dan dit weekend, heb je gelijk lekker veel kraamvisite @Denisemartine: whaaa nee, een 10-ponder lijkt me inderdaad niet fijn! Maar gelukkig is het hoofdje toch het grootste. @Boni: wat heb jij nog een drukke dagen joh! Maar heerlijk dat je je daar nog goed genoeg voor voelt hoor. Hier een prima dagje gehad. Ik had gisteren van de gyn 2 slaappillen gekregen, dus die ging ik vandaag ophalen bij de apotheek. Wilden ze me die niet geven omdat ik zwanger ben. Dus zij bellen naar de gyn en einde van de middag mocht ik ze dan toch ophalen. Zit ik de bijsluiter te lezen; mag ik ze helemaal niet hebben met mijn eigen medicijnen! Grrrr... Verder lekker bezig geweest en ook een leuk weekend voor de boeg. Buikje is lekker rustig dus ik verwacht de controle van donderdag gewoon te halen!
@ Angel ja nog een weekje dan 'mag' hij al komen. En als hij nu zou komen zou het immers ook geen ramp zijn. We zullen het wel zien. Mijn vk zei ook dat dit ventje waarschijnlijk wat eerder komt dus rond 37/38 weken. @ MSL slaap lekker @ Verder tja voorweeen he?! Whaha hoort er helaas allemaal bij. Had ze bij Jaylinn niet en nu volgens mij dubbel whaha. Ach we komen er wel. Volgens mijn vk is mijn bm snel geprikkeld en daarom veel hard. Maarja zolang er geen regelmaat ed inzit is er niks aan de hand!! Ik ga ook naar bed, lekker tv kijken enzo... slaap lekker allemaal!!
Ow ja: vraagje aan meiden die al eens bevallen zijn... voel je het aankomen als je vliezen breken? Niet dat ik denk dat mijn vliezen gaan breken (voel niks), maar ik vroeg het me gewoon af. Bij mij zijn ze beide keren door de VK gebroken tijdens de bevalling. Dat voel je trouwens niet.
mama 25 je mag natuurlijk je verhaal kwijt en zullen hier wel de hormonen zijn maar viel me gewoon op dat het er al weken over ging en gaat sorry!!!!!!!!!
@ Mir begrijp je wel hoor, je hebt het immers zelf meegemaakt. Wil helemaal geen zkh kindje hoor!! Maar heb gewoon het gevoel en het rommeld wel al weken... word daar ook gewoon beetje gek van!! @ Angel voelde ik het aankomen hmmm nee eigenlijk niet. ging gewoon naar bed, nog ff tv gekeken. Toen ik alles uitgedaan had ging ik op me linkerzij liggen, en voelde haar schoppen dus draaide ik me op me rug en toen voelde ik me vliezen knappen, en liep meteen warm water naar beneden. Vliezen zijn boven navel richting me zij gescheurd... waar Jaylinn schopte hahaha
@ Angel haha ja is erg apart als het zo begint, helemaal als je hoort dat maar 10% zo begint. Ik sprong uit bed en riep me moeder whaha. Dus hele vloer nat... Toen had ik alleen zo'n matje op me bed. Nu een waterdichte molton, dus ben benieuwd hoe deze bevalling zal beginnen.
Je weet het wel gelijk zeker! Bij weeën is er vaak zo'n periode van 'wel/niet/wel/niet'. Bij mij tenminste... ik ben niet zo'n rappe bevaller. Neem mijn tijd