Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden,

sorry heb nog niet bij kunnen lezen :)

ik zal even mijn verhaal doen :)

op 3februari om 22.00 begonnen mijn weeên toch weer te komen.. op dat moment lag mijn vriend al te slapen en ik dacht ik kijk het nog even aan..
    om 22.30 heb ik toch mijn vriend maar wakker gemaakt en gezegd dat het weer begonnen was :)
    We hebben toen eerst mijn ouders gebeld en daarna de vk..

de vk geloofde niet dat mijn weeën echt weeën van de bevalling waren maar voorweeën(heel knap als je dit door de tel kan zien)
    Dit zei ze omdat toen ze me aan de tel had ik geen kick gaf op de weeën maar gewoon doorpraatte.. op een gegeven moment werd ik echt heel erg boos en heb gezegd dat ik het hier niet mee eens was en dat ik echt wel weet hoe een echte wee voelt..
    heb op een gegeven moment de tel aan mijn vriend gegeven omdat ik zo kwaad was dat ik overstuur begon te raken..
    uiteindelijk kwam ze dan toch langs..

inwendig onderzoek kwam op uit dat ik nog steeds op dezelfde cm was blijven hangen..
    Nu ging ze wachten totdat ik weer een wee had en heeft ze in een wee nog kunnen strippen..

En toen ging het eigenlijk heel vlot.. ze wilde toen wel in ene keer de bevalling doorzetten en heeft het zh gebeld..

we konden in het zh terecht.. daar waren we rond een uur of 00.10..
    om 1 uur kwam de vk terug om te kijken hoe ver ik was..
    ik zat toen al op 6cm toen heeft ze om 1.15 mijn vliezen gebroken..
    daarna zat ik al heel erg snel op 8 cm..
    Op een gegeven moment kreeg ik hele erge persdrang maar mocht nog niet persen.. wat is dat moeilijk zeg :(

uiteindelijk mocht ik om 2.35 persen en na 5 min persen kwam Bradley al op de wereld! :) en na 5 min ook de placenta!

Alles was goed met onze kleine man en met mij gelukkig ook :) dus we waren om 4.30 uur weer lekker thuis!

tot nu toe gaat alles goed :) djayden en bradley doen het super!

En wij zijn natuurlijk super trots!

Foto´s volgen nog :)

kusjes

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jee Schatje, dat is toch vlotjes verlopen. Mij lijkt het ook heeel moeilijk om niet te persen als het echt 'moet'. Handig van de natuur he, dat je dan drang kan krijgen terwijl het er nog niet uit kan.;)

GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE!!!

Ben benieuwd naar de foto's :)

En die vk, echt tssss... zeker omdat het je tweede is!? Dan weet je toch wat je voelt? Nu denk ik sowieso: mijn man belt de vk wel op dat moment. Dan hoeven we die discussie niet te hebben. :D

3. Belliebel en Schatje, bedankt voor jullie mooie bevallingsverhalen. Door het lezen van jullie verhalen kan ik me al beter een voorstelling maken van hoe het misschien straks allemaal gaat lopen. Lijkt me zo spannend!

Heel veel geluk met jullie kleintjes!

4. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

troeltje en man van harte gefeliciteerd met maribel.:D

belliebel mooi bevallings verhaal hoor. en wat fijn dat je al zo op knapt.

5. Het is rustig (geweest) vandaag. Ga zelf maar een lekker warm bad nemen en straks lekker Notting Hill kijken.

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik ga mezelf opvrolijken door online te shoppen. weet alleen nog niet of ik voor mezelf of voor de kleine meid ga kijken :D

7. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ***buddynieuws***

Mir5555 stuurde een sms dat ze nu inmiddels op volledige ontsluiting zat en dat het nu wel snel zou gaan! hun kindje is er dus bijna!

***einde buddynieuws***

gr laura

8. Voor jezelf!!! Je beebje krijgt nog zoveel! Verwen jezelf anders met een mooie nieuwe tas, is straks nog handig ook met al die extra spulletjes die je mee moet nemen. Of als vluchttas? Moeten ze wel snel leveren hihi

9. Oeeehhh spannend!! Een beebje onderweg.

En 23 februari eigenlijk pas uitgerekend zie ik, wat een bofkont :D

10. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Spannend Mir555, maareh... sms-en terwijl je op volledige ontsluiting zit? Had ik echt niet gekund hahaha.

Toch nog een 6 februari-beeb!

11. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    dat ze smste had bijna volledige ontsluiting maar dat is al een klein uur geleden, inmiddels zal ze hopelijk bevallen zijn dan?

of het persen enzo moet heel erg lang duren.... en ik kan me zo voorstellen dat je even moet bij komen en niet meteen gaat smsen dat je kindje geboren is en hoe het heet, eerst maar eens genieten!

gr laura

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Grote kans dat ze al bevallen is.

Maar ik dacht gewoon even terug aan toen ik zelf volledige ontsluiting had (inmiddels toch 3x) maar ik was echt op dat moment niet in staat geweest om een sms te sturen hoor. Kon amper praten hahaha

Maar ik hoop ook voor d'r dat het er is! En logisch dat je pas na een poosje sms't nadat het geboren is ;)

13. spannend!, maar ga nu echt in bad want over een half uurtje begint de film al.

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Spannend weer hoor..

Wij gaan hier ook film loeren, Frank heeft vanavond personeel ingehuurd dus is lekker thuis.

Fijne avond!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hoop dat we het nog op tijd doorkrijgen van mir! ben benieuwd...

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeej Schatje, was uiteindelijk toch een snelle bevalling, alleen dat wegpuffen van de persdrang lijkt me erg moeilijk... Maar super dat het zo goed gaat! Ben benieuwd naar je foto's.

Evenstar, meestal wil de VK toch echt jou spreken als je belt, juist om in te kunnen schatten hoe het met jou gaat.

Mir, spannend! Ben benieuwd...

Idd logisch dat je pas later sms-t, ga hier ook eerst ouders etc. bellen, die hebben toch het eerste recht om het te horen...

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja dat was ook mijn eerste gedachte haha die laatste cm's zijn heftig idd en smsen op zo'n moment nog niet eens mogelijk..

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    buddy troeltje smst en dan noemen ze mij verslaafd als ik gelijk erna online kom :p
    hihi

nou mir5555 het zal alwel zover zijn he! genieten nu :)

19. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

totaal niet bijgelezen. Wou jullie wel ff laten weten dat we afgelopen maandag naar huis mochten en dat ales god gaat met Melle. De eerste paar dagen waren hectisch thuis, Isa moest erg wenne en we moeten toch een nieuritme vinden, maar de rust begint nu weder te keren.

Als ik weer wt meer ijd heb kom ik weer meekletsen, maar nu moet ik natuurlijk wel ff een foto van Melle spammen; komt ie

20. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, er ging iets mis...

poging twee

Deel Deze Pagina