Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ow bedenk nu dat die er hier ook zijn! bedoel het neit verkeerd hor, mar dit is heel christelijk dorp (ben ik zelf ook) en dan mag "het" niet voor het trouwen

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Liedel wat een scheetje zeg...

Mijn buik staat op ontploffen vandaag. Hij is heel de dag al zo hard. Lijkt wel of dat constant is. Harde buiken komen en gaan toch. Deze houden wel lang aan maar doen niet echt pijn ofzo.

3. minimouse

minimouse Niet meer actief

Nou als je wilt weten wat vruchtwater is... hier zijn de vliezen gebroken!!!!!!!!!!!

WHAAAAAAA het gaat nu echt gebeuren! Heb nog geen wee activiteit. Maar het duurt geen dagen voor dat ons kindje er is..

Mn man en ik zouden even een kaartje bij mensen in de bus gooien die afgelopen week een kindje hebben gekregen. Dus we stappen in de auto en rijden naar hun toe. Ik loop naar de brievenbus en nog voordat ik het kaartje er in heb SPLATSSS! Natte broek! Ik wist het gelijk. Dit is vruchtwater. We zouden eigenlijk een rondje touren, maar ik zei toen ik de auto in stapte we moeten naar huis! Dus mn man gelijk omgedraait en volgas naar huis! haha. Toen beetje opgevangen, en voor de zekerheid toch mn HA gebeld. Die is langs geweest en zei dat de kleur wel goed was. Dus kan gewoon thuis blijven. Gelukkig. Nu is ht wachten op de weeen. Maar ze zei dat het meestal wat langer duurt als de vliezen eerst breken en er daarvoor geen wee activiteit is geweest. Dus we wachten rustig af. Ninja is mn buddy, dus als er veranderingen zijn laat ik het haar weten.

WHAAAAAAA spanning stijgt hier.....

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik had er nog niet eens bij nagedacht hoor. Maar wij zijn idd ook niet getrouwd hihi. Ben zelf niet gelovig.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hey buddy,
    wat spannend zeg!!!!
    Ik hoop voor je dat het snel mag gaan beginnen en dat je een goede bevalling mag hebben. Dat je maar snel met je kleine mag gaan knuffelen!!!
    Heel veel suc6 meis..
    Je mag me altijd smsen houd de telefoon langs me bed haha
    *knuffel*

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waaah minimouse! spannend! *jaloerse gedachten...*

ninja doen welke buik het eerst ontploft?:D

dacht... moet et toch ff melden over da christelijk-zijn hier int dorp voor ik mensen ga kwetsen want dat is nl heel niet mn bedoeling

7. minimouse

hihi thanx meis! had je net ook een priveberichtje gestuurd:) je hoort nog van me! :D

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ minimouse spannend!! Duurt nu idd niet lang meer!! Ik wens je een hele voorspoedige bevalling toe!! Heel veel succes!

9. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    zet hem op minimouse!!! spannend!!

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Spannend Minimouse! Succes en straks lekker genieten van je beeb.

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier niemand gekwetst hoor!

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling

Jeee spannend meid! Je kindje komt eraan! Hopelijk gaat het allemaal zonder problemen. :) Sterkte/succes/en geluk!!

13. minimouse

dank je wel dames :) ik vind het zo ontzettend spannend! brr. Zal nu nog gauw mn zwangerschapsdagboek schrijven want dat zal de komende dagen vast niks worden.. daarna maar op bed en lekker gaan slapen zoals de vk zei haha. tot later!

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mini heel veel s666 groetjes

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Rust maar lekker uit...
    Ik ben zo benieuwd naar je beebje vind het zo spannend voor je haha.

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Spannend zeg!! Veel succes Minimouse!! Hopen dat de weeen gauw mogen komen!!

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hihi ik ben dus niet de enige met een chronische harde buik. Maar ik hoop voor jou dat jij het eerst ontploft. Minimouse gaan we waarschijnlijk niet meer inhalen... hihi.

En oooh wat is die frummel DRUK, echt, heel fijn omdat ik iig niet zit te piekeren of ze er nog wel is ;), maar pfrtt... dat wordt een interessante nacht...

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja kga denk mar nar bed toe. hopen dat ik vannacht beter slaap dan afgelopen nacht. morgen ben ik er niet, ook als ik nog niet aan het bevallen ben;) word maandag denk weer... brrr nou al zenuwen of ze kunnen strippen...

hej mini... suc6 met slapen he! kzou geloof ik niet in slaap komen van opwinding...

ennuh... zullen we baby-explosie laten komen dit weekend?:D

19. minimouse

ben bang dat slapen ook niks word... ik loop leeg man! jakkie! heb al 2 broeken vies en had kraamverband in mn onderbroek gedaan maar gaat erbij langs. zit nu op groot matje die op je bed komt te liggen. en die is nu ook al zeiknat! naja we zien wel wat het word haha.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mmm das minder idd. Hoop dat de weeen snel gaan komen. Wat nou als het te lang gaat duren en je geen vruchtwater meer hebt(geen idee of dat kan hoor) komt de vk nog controleren strakjes of moet je gewoon wachten op de weeen??

Deel Deze Pagina