Hahah ja is idd meteen duidelijk dat het begint. Ik kreeg 30 min. nadat mijn vliezen braken de eerste weeen, en al snel een weeenstorm... en dan nog wel rugweeen pfffff. In totaal heeft het 10 uur geduurd, vrij snel volgens vk, vooral voor eerste kindje.
Ja da's best vlot! Bij de tweede deed ik 8-9 uur over (vanaf de eerste weeën), maar had de hele dag al veel gerommeld. Bij de eerste had ik steeds een valse start en is het na 3 dagen 'doorgeleid'. Dus wat nou bij de bevalling hoorde en wat niet... geen idee. Voor mijn gevoel duurde het 3 dagen!
Ben wel blij dat het snel is gegaan. Alleen de laatste 5 cm duurde het langst. Vk was om 3 uur bij me, toen had ik 3 cm, toen naar het zkh (voor pijnstilling door die weeenstorm, ik was echt op) was ong. 30 min later en toen had ik er al 5. Toen die laatste 5 nog... pfffff Ze vroeg vandaag nog of ik pijnstilling wilde.. nou het liefst wil ik thuis (als het goed gaat) en mocht het te erg worden kan ik altijd nog pijnstilling vragen... en naar het zkh. Tis nu maar 5 min rijden ipv 15 haha Want een kwartier in de auto midden in een weeenstorm is niet bepaald prettig!! (nou ja 5 min. ook niet maar minder lang iig!!)
Bij mij ging het eigenlijk heel rustig, zeker de tweede keer. Het ging dus niet heel snel, maar wel geod te doen. Bij de eerste was ik natuurlijk al op door al die valse starten. Toen heb ik ook pijnstilling gehad. Ik ga lekker (proberen te) slapen nu. Durf die pillen niet te nemen, eerst vragen of het eigenlijk wel kan met mijn eigen meds. Doeiiiiiiii
Lees morgen alles bij, zit echt als een zombie op de bank. Heb het ook ff helemaal gehad. Van mij mag die kleine wel komen. Voel me een walrus. Zelfs opstaan gaat met veel pijn en moeite nog. Alles kraakt als ik me beweeg. Kleine heeft de hik, alsof ik een of andere wandelende tijdbom ben. Zo klaasmodus gaat weer uit. En mijn lampje ook. Slaap lekker allemaal!
Hallo, ik heb jullie dan eindelijk weer gevonden. Ga niet alles teruglezen hoor, want ik zie dat jullie al weer bij pag. 43 zijn Haak hier dus maar weer in Kleine update van hier: Volgens mij ligt de kleine nog steeds goed Ik voel haar nu steeds beter bewegen en dat vind ik toch wel erg gezellig. Gisteren hebben Dirk en ik nog laminaat gelegd en ben ik gordijnen voor Matthijs zijn kamer gaan kopen, dus het einde is in zicht. Vandaag nog geboortekaartje met tekst uitzoeken Liefs Silvia
IEDEREEN EEN FIJN WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!! Ik zal hier niet veel te vinden zijn, want ik strijk me suf met al die babykleertjes En vanmiddag een verjaardag van het zwemvriendinnetje van Matthijs
Goedemorgen Vandaag 36 weken!!! Yeahhhh en ook voor alle ander de wave die een week verder zijn. @ hier echt een rotnacht gehad. Heb erg veel last van me bekken, en schaambotje. Doet echt auwie dus maar niks doen vandaag... Gelukkig heeft Jaylinn wel goed geslapen, dus ze is nu lekker aan het spelen. @ Duster gelukkig is het einde inzicht moet ook wel goed gevoel geven! En strijkse he?
Oh lekker meid, straks kan je heerlijk op de bank zitten met het idee dat alles klaar is. Is toch wel een erg fijn idee denk ik.
Jeeej een wave voor jou mama. Iedereen slaapt slecht geloof ik. Hier nog 1. Nu ook een zeurderig buikje en een druk beebje. Waar haalt het kind de energie vandaan? Ja van mij hihi. Ach houdt nog steeds in me achterhoofd dat het voor een goed doel is. @duster: veel strijkplezier
Goeiemorgen meiden, Spannend hoor, gerommel, maar zet niet door. Ladytijger, vandaag al wat meer gerommel en krampen? Hier nog 1 dagje, dan mag ik thuis bevallen, joepie!! Mammamia, wij hebben van de action de molton van 140x200 en ons bed is 160x220, dus wat groter. Ik moet zeggen dat hij best goed blijft zitten, aan de kant van mijn man is hij 'smorgens onder het matras weggetrokken verder niet. Misschien dat de maat groter (lixi mo, hahah of zoiets) bij jullie dan past?
goede morgen idd volgens mij slaapt iedereen slecht hier dus ook weer zit er ook doorheen gewoon al vanaf dat ik 25 weken was tot nu slaap ik bijna niet dinsdag afsrpaak bij de gyn daar maar eens goed overleggen hoe en wat verder mag daar wel een nacht slapen met medicatie net of een nacht voldoende zou zijn en mama 25 idd klaagt hier wel ik ook hahahah
Ik kan me voorstellen dat je niet veel puf meer hebt, het lijkt me zwaar om hoogzwanger nog vanalles te regelen en voor kindjes te moeten zorgen die er al zijn, zoals meerderen hier! Dankjewel voor je compliment
Dankjewel! Er zal best iets voor jongens bij komen, maar ik richt me eerst op meisjeskleding, mocht het niet verkopen kan ik het altijd zelf nog gebruiken. Er is wel een superleuk warm (schapen)pakje onderweg, die kan voor beide. Ik ben er 1 voor mezelf aan het maken, en dacht nou ja dan maak ik er gelijk twee!
Oh ik zit weer in m'n eentje t posten. Goeiemorgen Mama25, ‎mammamia, ‎marg1981, ‎en tonka! Ik copy paste de actieve gebruikers ook maar eens haha.. Fijne dag, ik krijg zo visite. (geen zin in trouwens)
Goedemorgen dames, Lees hier over slechte nachten... ik heb van8 een redelijke n8 gehad. Mijn man heeft van8 nog een kruik gevuld en die heb ik een tijdje tegen mijn rug aagehouden, want die deed me toch een zeer:x Met kussen tussen mijn benen gaat het iets beter, maar doordat ik dus alleen nog maar op mijn zij kan slapen (zoals de meesten hier haha) voelt het zo zwaar op mijn rug pfff... niet leuk! Maar goed, al met al nog wel een aantal uren mijn ogen dicht gehad en voel me nu redelijk uitgerust. Vanavond etentje met schoonfamilie in Utrecht. Mijn schoonzus en zwager gaan in de zomer trouwen en wilden een soort van verlovingsfeestje geven (in datzelfde restaurant heeft mijn zwager mijn schoonzus ten huwelijk gevraagd) Nu is het een Turks restaurant en staan de banken en tafels errug laag. Hij had er niet aan gedacht dat er nog een zwangere vrouw meeging en heeft dus nu 1 van die tafels gereserveerd. Op de foto ziet het er opzich wel goed uit, maar weet niet of ik daar de hele avond kan zitten met die rug van mij. Ach, anders moet er maar een stoel bijgezet worden... Heb er wel zin in... alleen hoop ik niet dat men vliezen daar breken haha... Ik had gisteren echt een gevoel van: van8 gaat het gebeuren dus had al wat spulletjes klaargezet voor een eventuele bevalling... maar nee, het is rustig gebleven haha... Hoe ist hier? Nog steeds geen baby's he? en het is al 23 januari, best netjes dus, die kleintjes hebben het nog goed binnen bij ons hihi... veels te koud buiten... @bhappy: we zullen eens kijken voor zo'n molton. We hebben er al wel 1 om onze matras, maar weet niet of die waterdicht is... Gisteren geprobeerd zo'n zeiltje van het kraampakket eronder te leggen maar dat kraakt veels te veel... die ging er dus gelijk weer af haha... @weer een week verder: WAVE voor jullie! @schoonmaken: vandaag toch maar even een stofzuiger door het huis halen, tis een zooitje hier haha... en misschien dat 1 van mijn broers vanmiddag ff op de koffie komt, dus dan wil ik het wel een btje netjes hebben hihi... Wat zijn jullie plannen?
Nee hoor, ik was er ook maar was mijn verhaal aan het typen (was vrij lang dus haha) maaruh: goedemorgen vic. Jij een btje geslapen? Succes met de visite, geen leuke mensen? Of te moe?
Pfff gaat een lekker dagje worden met krampen. Zo maar eens een kruikje klaarmaken, kijken of dat een beetje helpt.