Hai meiden, Allereerst gefeliciteerd voor de pas bevallen mamma's! Ik heb een paar prachtige foto'tjes gezien! Zelf ben ik ook een februari-mamma, en lees soms mee. Ik schrijf meestal niet mee, jullie tempo kan ik niet helemaal bijhouden Maar nu heb ik toch wat kriebels in mijn buik, en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen? Sinds vandaag heb ik namelijk wat (licht)bloedverlies en ook lichte rug'krampen'.... zou het? Ik hoop het heel erg dat dit het begin is, maar weten jullie of het ook wel eens zo begint?? Liefs, BarbaBeer
@ Minimouse: Gefeliciteerd met je dochter Michelle!!! Geniet ervan, en als je er klaar voor bent: Babyspam!!!.........
Lekker he!!! Ik ben er ook helemaal klaar voor.....Lijkt me heerlijk om weer "gewone" kleding te shoppen, al vond ik het ook heerlijk om me er totaal niet mee hoeven te bemoeien en alle kledingzaken voorbij kon lopen....Dubbel dus....Maar zo voor de lente: ik wil wel nieuwe kleding!
Sorry, kan je helaas niet helpen....Ben zwanger van mijn 1e....Maar zoals het klinkt kan het goed zo zijn dat het het begin is....Spannend hoor!!!
Het klinkt wel zo. Bij mij zette het altijd door maar het is bij iedereen anders... Sorry hier heb je waarschijnlijk niks aan maar goed
Geen idee Barbabeer, hier ook iemand bij wie het 'rommelt' (voorweeen, geen bloed of slijmverlies trouwens).
Mn mannetje heeft zelfgemaakte pizze in de oven!!! Ben zoooooo blij dat mn man van koken houdt@!!!! Zo lekker ff aanschuiven!!! tot later dames!
shoppen: ik weet dat spijkbroeken weer in zijn en pastelkleuren. korte netleren jasjes en laarzen of gympen. HEERLIJK! ik ga eend eten...geen trek!
Bedankt voor jullie reacties! Helaas weet je het natuurlijk nooit zeker, totdat het écht is begonnen. Nu zijn de krampjes weer wat minder, hopelijk gaat het zo weer verder. Evenstar, bij jou ook aan het rommelen! Hoop je ook zo dat het begint??
Minimouse gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat leuk een meisje. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!
Ja, ik hoop het wel! Hee, wij lopen gelijk op! Ik heb de hele dag die voorweeen al, maar het is niet regelmatig (varieert van 13 tot 5 minuten ertussen), maar wel vrij pijnlijk. Ach we zien het wel!! Geduld, schone zaak enzo.