Tygo en ik gaan The Tudors kijken. Daarna ga ik vroeg naar bed. Morgen weer nieuwe baby's? Hopelijk voor iedereen: een goede nacht!
Haha, je schrijft het wel leuk op Lilalief.. jeuk aan mijn * Maar dat is wel vervelend inderdaad! Ik heb er geen ervaring mee misschien zou je sperti kunnen smeren? Dan kan je ook aan de binnenkant smeren volgens mij. Over voorweeën en echte weeën: helaas moeten we het nemen zoals het komt. Ik denk dat voorweeën hetzelfde voelen als het begin van de bevalling. Alleen is het dus maar de vraag: zet het door/wordt het erger of niet? Komt er regelmaat in? Pas als je die pijnlijke harde buiken een uur lang om de zoveel minuten hebt, weet je dat het begonnen is. Helaas! Het zou veel handiger zijn als je een echt startsignaal zou voelen. Ik ga even mijn dochter in bad zetten... en dan naar bed brengen. Tot later!
Dat startsignaal had ik dus ook bij luuc (vliezen braken) dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Nu moet ik maar afwachten of de voorweeen doorzetten.
OH MY GOD!! whahahahaha ik kreeg even geen lucht meer. Smeren aan de binnenkant? Oh hell no, da's een uitgang, geen ingang. WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Hoi hoi begin maar van af hier haha.. Miniouse en man hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Michelle. Wat ik nu zo grappig vind het is omdat me vriend en ik tot een andere naam gekomen zijn maar mijn eerste keus was Michelle diep in me hart nog steeds,Dus bij deze wat een leuke naam hihi. Nou kan melde hoop niet te voorbarig dat ik aan het opknapen ben hoop dat dat door zet. Verder veel gelezen maar wijnig weer onthouden. Over de kat haha ja weet ook niet waarom hij het nu in eens doet dat terug lopen naar huis, Het kan verschillende reden hebben maar hoop dat hij nu bij jullie blijft en dat het maar een maalig was groetjes weer en tot tikkens Patricia Nog 8 dagen te gaan ???? Morgen de 39 weken wave!!
Kan je hele dagen voorweeen hebben? Ze zijn nogsteeds niet regelmatig, wel wat frequenter en absoluut pijnlijker (nogsteeds een diepe pijn, het hele bekken, uitstralend naar rug). Het is de hele dag al bezig (vannacht begonnen maar toen absoluut minder pijnlijk), langste tussenpoze was een kwartier, kortste 4 minuten, de rest zit er tussen met gemiddeld steeds rond 7/8 minuten. Ik vind het prima hoor, ben ook niet in paniek ofzo, maar als ik dagen zo moet rondlopen... bleh!
Minimouse, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Michelle! Grappig, elke dag in februari nog een beebje.. gaan we dit volhouden? Barbabeer, kan je niet helpen met je vraag, vorige keer hier begonnen met breken vd vliezen. Ga hier lekker op de bank de Reunie kijken en vroeg naar bed, morgenochtend naar de gyn. Weet niet of ik voor de tijd nog ff kom buurten, denk na de tijd pas. Ben benieuwd wie de volgende is!
he dames. ben even gauw hoi seggen. alles gaat goed hier. alleen erg moe. michelle is echt zo lief! hihi. ben helemaal verliefd. zal nu wer even proberen te voeden. tot gauw!
evenstar dat heb ik hier ook, het word heftiger en vervolgens word het minder, bij mij begon het rond 19.00 uur, ben benieuwd of het door gaat zetten.. het is heel raar, dit had ik ook toen ik ongesteld werd..
Ja, whaha! Ik bedoel niet dat je met je hele hand naar binnen moet muts! Gewoon, er zit toch zo´n tuutje aan dat tubetje? Nou, dat stop je er 2 mm. in (MILIMETER ja, geen centimeter) en dan knijpen. Ofzo? Haha, sjonge jonge, je moet íets toch?? @ minimouse, wat fijn dat je zo IN LOVE bent!!!!! Zweef lekker verder op je roze wolkje! Geniet er van! @Evenstar en Melek en anderen die eigenlijk al aan het bevallen zijn: veel succes vannacht. Ik duim voor jullie dat dit doorzet! Hopelijk een productief nachtje dus. En lang kan het nooit meer duren hé, hou dat in je achterhoofd