Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou, ik denk bij mij ook niet... helaas pindakaas! (alhoewel... ik heb liever Nutella... hihi:D)

2. Ik hoop dat onze kleine de 9e komt! Morgen dus al hihi

Maar er zijn hier nog helemaal geen voortekenen of veranderingen behalve dat de beeb ook erg rustig is. Reageerde gisteren ook niet meer op mijn handen op mijn buik, zelf van schudden snurkte meneer gewoon door. Heb even met de angelsound gechecked, maar alles doet het nog gewoon. Gelukkig, was wel even ongerust.

@lilalief, hopelijk is je gesprek je meegevallen.

En voedingen om de anderhalf uur, phoe dat is zwaar!!

3. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    iedereen;Volgens mij hebben we allemaal dezelfde klachten hihi. Niet echt om vrolijk van te worden. Straks wordt het hier wel heel rustig liggen we allemaal te gelijk te puffen.

@dondersteen: Volgens mij is dat heel verschillend. Luuc was bij mij heel onrustig vlak voor de vliezen braken. Weet niet of dat iets zegt. Moet jij vandaag ook naar de vk, zou me dan inderdaad laten strippen. Weet maar nooit of het helpt, gewoon proberen.

@evenstar; heel veel succes, hopen dat het gaat doorzetten.

lilalief;weet niet of je dit nog leest maar, heel veel succes vanmorgen bij gg-net.

4. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    @ bloempje en dondersteen: bij mij was dat gisteren ook bijna de hele dag zo. Normaal is ze superdruk dus ik maakte me ook al wat zorgen. 's Avonds rond 20.00 uur begon ze weer druk te worden en had ik ook heel veel last van harde buiken en steken enzo, maar het is nu weer rustig. Kan er geen peil op trekken dus ;)

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bloempje, ik had dat gister ook! Man, wat was ik ongerust. Toen wilde ik ook dat ik zo'n angelsound had.... Maar ja, die heb ik dus niet... Maar ik voel dr soms heel zachtjes. Dus ik neem aan dat het goed gaat.

@ Martine, thanks voor je antwoord. Ben ook benieuwd naar de antwoorden van de anderen.
    Iemand had mij nl verteld dat als de weeën beginnen... dat je buik knoerthard wordt en dat je de baby echt niet voelt... Maar jij zegt al anders. Ik vermoed dus dat het bij iedereen anders kan zijn...

6. Die van mij is vanmorgen ook weer rustig. Misschien is ie energie aan het verzamelen voor de bevalling??

Vanavond gaan we op kraamvisite bij een oud collegaatje van mij. Die heeft twee weken geleden een meisje gekregen.

7. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

vandaag al baby's geboren?

hier ook weer gerommel maar meer ook niet, ik laat het los, straks in bad en we zien wel. Denk dat dit weer gewoon voorweeen zijn,.
    Hoop dat het voor de andere meiden doorzet.

8. @dondersteen, als ze echt nog maar weinig beweegt moet je dit geloof ik wel melden bij de verloskundige. Het kan namelijk zijn dat ze in het vruchtwater poepen en daar kunnen ze ademhalingsproblemen van krijgen.

9. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie

Ik zou het je niet kunnen zeggen, ik heb nooit geen last van voor weeen gehad, bij mij zette hetr altijd gelijk door;)

10. @gemma, toen ik zo eens naar de lijst zat te kijken had ik het idee dat jij wel eens de volgende zou kunnen zijn. De jongens komen zo te zien namelijk eerder als de meiden.

De meiden zullen zich wel eerst moeten optutten hahaha

11. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    haha, op zn paasbest!!!

12. Ik ga denk ik maar eens even douchen en dan was vouwen en strijken. Heb best een stapeltje opgespaard te afgelopen tijd dus ben er wel even mee bezig bah.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is vooral heel afhankelijk van het gezin waar je in opgroeit. in veel gezinnen word er idd niet open over gepraat. er zijn er veel die het alleen op school te horen krijgen hoe het werkt.
    Het lijkt alleen wel aanstekelijk te werken. hij is de 4de in 1,5 jaar ong.

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Gup, moest jij vandaag naar de vk?

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Was vouwen, gister gedaan... strijken? Ik WEIGER! is staak! (alleen als het echt niet anders kan.... en het kan... hihi) :D
    Maar goed id. Ik ga ook ff douchen.

HE! Ik voel nu voor de 3e keer billen in mijn ribben. Nou goed zo!
    (KOM ER UIT!!! NU!!! Grrrr mama wil je zien! hihih. Sorry, moest er ff uit... hihi ;))

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen allemaal,

Whhaaaa, wordt helemaal zenuwachtig van al die voorweeen, pijntjes, klachtjes enz.......Helaas kan ik me ook weer tot dit rijtje toevoegen....Sinds gisteravond weer "menstruatie" pijn....Vanochtend werd het steeds erger en de kleine is me toch een partijtje DRUK!!! Nu is het weer helemaal afgezakt en wacht ik maar weer....Pfff, vermoeiend hoor....Had echt even het idee gisteren dat het ging beginnen....Maar helaas!

EVEN EEN DIKKE KNUFFEL VOOR IEDEREEN DIE HEM NODIG HEEFT!!!

@ Vandaag:
    Nog plannen? Of zitten we allemaal angstvallig onze bevalling af te wachten?

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knor, Hier zielig wachten in een hoekje... nagel bijtend... hihi
    en jij?

18. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    ok zal ook ff douchen, moet 11 uur bij de manueel therapeute zijn...loop een beetje achter!!

doei

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Dat kan ik me voorstellen ja.....Het wordt echt tijd voor je meid....Iedere dag dat het langer duurt lijkt me ernstig frustrerend voor je! Morgen moet je naar de vk??? Ben benieuwd wat zij eventueel kan/wil doen? En anders ging je woensdag de ha bellen toch??? Ben benieuwd....

Hier mag ik eigenlijk niet klagen...>Ben vandaag 38 weken (oja, wave voor mij!)....dus ik heb nog 2 weken zowieso te gaan....Niet dat ik daar op zit te wachten.....Absoluut niet....Maar die voorweeen zijn echt irritant, had echt het idee dat het begonnen was....Maar helaas.....

Heb jij al wel last gehad van voorweeen???

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben al geweest. moest om 9u maar zater om 10voor al binnen. alles was weer goed. ze heeft kunnen strippen dus ben heel benieuwd of het wat uit gaat halen. evt. wil ze het zaterdag nog x proberen.
    voor de rest wel megaveel harde buiken sinds gister.
    ga denk ook maar nagelbijtend afwachten vandaag:D

nog geen baby geboren trouwens vandaag? wel grappig elke dag 1...

Deel Deze Pagina