Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Evenstar: hoe is eht nu?

Angelfire: sorry maar hier niet :D

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

even geen zin om verder bij te lzen. allemaal een dikke knuf!

ga een broodje eten en dan even naar de stad. moet nog wat dingen hebben

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat is het rare dus voorheen was het 2 weken erna..maar nu zeggen ze dat dit dus verandert is en nu dus op dezelfde dag als de vit. K mag?
    Op zich ook geen ramp weet je ook zeker dat je hem niet vergeet..
    En volgens mij deden wij dit toen ook al..hmm nou ja zal wel goed zitten haha morgen beginnen wij in ieder geval met de K ;)

Ow ja en BAS zit al over zijn geboortegewicht 8) ze hebben hem vanochtend gewogen en was dus 3740!! dus hij doet het goed!!
    En hij is GESLAAGD voor de gehoortest, en de hielprik ook weer achter de rug ;)
    Weer helemaal klaar ons mannetje :)

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo, bed verschoond, bovenverdieping stof gezogen, was aangezet en gedoucht.....Ohhhhh, Martine is trots op haarzelf!!! hihi!!!

Nu ff aan de liga en ranja......Had ik ff zin in!

@ Evenstar:
    Ohhhh, spannend meid!!! Zet hem op....Vervelend dat het nog niet doorzet, wel verstandig dat je nu in het ziekenhuis bent!!! Vandaag krijg jij een baby???!!!......

@ Rommelende meiden:
    Ook voor jullie hoop ik dat het allemaal doorzet.....Niks is zo vervelend om genept te worden.....

@ Shoppen:
    Ohhhh, ik wou dat ik dat ook nog kon!!! Pfff, moet er niet aan denken. Was zaterdag ff met mijn moeder naar de supermarkt geweest om voorraadje drinken enzo aan te leggen....Pfff, ik heb het geweten.....Zo'n pijn in mijn heupen.....Maar jullie: VEEL PLEZIER!!!

@ Dondersteen:
    Misschien toch vruchtwater verliezen?
    Oehhhh, spannend.....Ennuhhh lekker he? Weer ff gedoucht te zijn....Voel je je meteen wat fitter....nou ja, soort van! hihi!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    angelfire tip...tja ik herken het met nachtbrakertjes...overdag heerlijk slapen en als wij naar bed gaan (best vroeg nog:p) is hij heerlijk wakker haha en dan even zijn momentje van ik heb krampjes hoor! en dan slapen..maar om de 3h vaak ja..behalve vannacht haha toen was het van 21.00 tot 02:30!
    Maar tips vind ik moeilijk want ik doe het hier ook op zijn vraag dus draai mee..

Ik weet wel met 2 en daarna kids die draaien in het ritme mee van de oudste dus Eva ging al veel sneller op tijd naar bed toe..
    Maar in het begin is het nog even zoeken ja!

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ze zeggen van wel....maarrrr hier houden de beebs zich daar niet aan..tijdens de bevalling zijn ze normaal ook rustiger..
    Maar hier hebben ze dan nog de tijd van hun leven aangezien de hoeveelheid vruchtwater die ze hebben gehad :D
    En bewegen dus vollop..de gyn. zei ook tijdens het inwendig onderzoek hij beweegt gewoon nog over mijn hand heen met zijn hoofdje...en zo ook de dames bewogen nog flink.
    dus bij mij ging dit niet op :D

7. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Bij Tygo ging dat ook niet op. Tijdens het breken van de vliezen moest de verpleegkundige haar handen op mijn buik houden om 'm stil te houden hahaha

Maar ja... ik was ook niet aan het bevallen, maar werd ingeleid ;)

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Dank jullie voor jullie ervaring te delen!
    Tot later!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    succes! heb je de blaastest al gedaan? ;)

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ruikt weeig zoetig..ik vond het hier naar sperma ruiken haha :D
    had hier ook een scheurtje bovenin..en het is normaal doorzichtig en stroperig..(bij andere kleur sowieso gelijk vk bellen!!)

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha zout zuur lol nee zurig ruikt het niet..meer zoetig..zeggen ze..

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zie je ik wist het wel....pfff gelukkig het laat me nog niet in de steek mijn gevoel :p lol!

Nou Evenstar meid je hebt het dus al flink zwaar gehad! hopelijk komt die kleine nu eens snel!!!
    wel fijn dat je ook even bij kan komen nu!
    we lezen hopelijk snel je beeb nieuws....een 08-02 beeb!

13. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    Verder bevallen dames beginnen jullie nu ook met vitamine D tegelijk met de vitamine K? weer iets nieuws..voorheen was dit na 2 weken...

kan daarop wel wat zeggen als kraamverzorgster natuurlijk.
    het is landelijk zo dat er met vit d en k op dag 8 begonnen wordt. vit K krijgen ze met de geboorte meteen en die werkt 8 dagen daarna moet je het zelf geven. dat is voor de bloedstolling. je begint met beide dus op dag 8. vit d is voor borstvoedende moeders ook heel goed :)

melek, ja kan op je hand blazen en kijken of je dan ook vocht verliest.

evenstar succes meid!!!

14. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    we hebben een paar dagen zonder computer gezeten dus moet een hoop bij gaan lezen.
    Het gaat nu hard met de baby's.
    Helaas ben ik nog niet aan de beurt. Hier is alles rustig. Morgen weer naar de gyn. Ben erg benieuwd wat die te melden hebben.

dondersteen veel succes morgen en ik hoop voor je dat het strippen gaat lukken.
    Las ik nou dat je vruchtwater verlies?

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Nou, aangezien jij zulke voorspellende gaven hebt......
    Wie is na Evenstar de volgende??? hihi.....

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hee dat is nog eens handig!!
    bedankt voor je antwoord, ja mijn kraam ligt ziek op bed en is al ff met pensioen..die zei ook laatst leg hem maar op zijn rug want hij spuugt toch niet..dus ik gelijk nee tegenwoordig is het 2 weken om en om op de zij...en dan op de rug ivm het hoofdje..
    dit is toch nog wel he?? Want het blijft ook veranderen die dingen..
    wel fijn kan gelijk alles aan jou vragen hihi :D!
    En nu hij op zijn geboortegewicht zit moet ik hem dan nog steeds om de 4h voeden? of echt op verzoek (ivm bloedsuikerspiegel enzo?)
    Hij begint nu alweer te pruttelen hihi 4uurtjes zijn weer bijna om ;) net of ze een klokje daar binnen hebben !

Nou veel vragen gelijk hihi (als je het niet erg vind? :))

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha LOL nee gewoon het berichtje van Evenstar toen ze dat poste en ik las het had ik zoiets van ja dit is het echte werk!!
    Het voelde herkenbaar..dus ik hou het gewoon in de gaten nu..

bij een ingeving laat ik je het weten haha
    ik kan helaas niet voorspellen :p

maar degene die gestript is (ff vergeten wie?)
    maakt ook wel een goede kans nu :p

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He dondersteen, bij mij zijn ze wel rustiger voor de bevallig.. Maar weet je iedereen beleeft het anders. En de weeen kunnen beginnen met een lage buikpijn en rugpijn.

Dus ik hoop voor jou dat het doorzet.

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Bwtje Gefeliciteerd met jullie zoon Basje.. HOe is alles verder gegaan.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oooh Evenstar spannend meid:D. Hopelijk heb je snel je mooie kindje op je buik liggen.

Verder nog niet echt goed bij kunnen lezen. Dinand krijgt zo weer de borst. Wist dat je het druk kreeg met zo'n klein mannetje, maar nu weet ik af en toe gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen hihi. Maar we genieten wel elke seconde van onze kleine man. Sinds vandaag gaat de stuwing ook weer een stukje beter, iets minder last van pijnlijke borsten JIPPIE:D.

Voor degene die allemaal aan het bevallen zijn, HEEL VEEL SUCCES:D

Kom misschien straks nog wel even spieken. Vanmiddag en vanavond krijgen we de eerste kraamvisite buiten de opa's en oma's om. Toch best wel een gek idee dat ik vorigeweek nog gewoon een hoogzwangere was en dat nu iedereen ons kindje komt bekijken. Kan me gewoon niet meer voorstellen dat dat kleine mannetje in mijn buik zat.

Deel Deze Pagina