@Lilaleif klopt, dat van die placenta. Mijn zoontje was niet oké, moest 5 dagen op de neonatologie met een infuusje en extra zuurstof. Dat dus nooit meer! Ik ben tv aan het kijken... little brittain
@ Navond, Hier harde buiken. En last van mijn gehele rug. Niet fijn. De pa en ma zijn geweest. Hebben zichzelf lekker verzorgd. Fijn! Hoef ik het niet te doen.... @ voetmassage, gehad... heeft niet geholpen... (1x niet genoeg?!? hihi) @ Frambozenbladthee, sorry al drie dagen aan het drinken. 2 op een dag. Werkt ook niet. @ Ananas hart. Gister gehad... en eh... wat denk je? Noppes nada nieks! Niënte!
Dat wil ik dus ook voorkomen! No way in hel dat ik tot 42 weken door ga lopen! Mijn nichtje was compleet gezond. Tot ze dus geen zuurstof meer had door dat ze te lang was blijven zitten... en ze dus een herseninfarct, tijdens de geboorte, er aan over heeft gehouden. Nu dus zwaar gehandicapt... little brittain grappig!
Evenstar en man: heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Renske...geniet ervan en knap maar goed op! gr laura
Hee ik ga de hond uitlaten, klein rondje. En dan slapen, weer een poging wagen om een nachtje goed te kunnen slapen... Iedereen een goede nacht en morgen weer fris en fruitig op! doei!
Pff eigenlijk zou ik dus al lang en breed in bed moeten liggen! Maar ik ben verslaaaaaafd aan dit spelletje: Bubbel Game 3 - Spele.nl - De leukste spelletjes site van Nederland! Echt verschrikkelijk. Ik heb rugpijn en buikpijn van het zitten achter die stomme laptop! Maar ik had wel SUPERveel punten! Meer dan 580000 Nu ga ik echt naar bed! Truste!
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (1 leden en 0 gasten) ‎Jodelahiti Whahaha!
EVENSTAR GEFELICITEERD! Ik heb je op de geboortelijst van de feb mama site gezet! We houden het goed vol, elke dag 1 baby. Mag ik vandaag?
niemand begonnen met bevallen vandaag? Dan ga ik nu mijn troepen wegbrengen En naar de tandarts. Vulling afgebroken
evenstar: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Renske @ hier: alles nog steeds rustig en vandaag 39 weken!