Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    37, 38, 39 en 40 weken wave voor diegene die het verdienen!!! :D

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Oh ja, ehm, een billen-draaier in mij, best bewegelijk, harde buiken, slijm verlies last van gehele rug en emo.
    Ben benieuwd wat de vk voor mij kan betekenen. Horen jullie straks wel weer...

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

***** Buddynieuws Boni001 ****

Vannacht om 01:08 is Mirthe geboren, 47 cm lang en 2730 gram. Moet nog 1 nachtje in zkh blijven, verder alles goed.

***** Buddynieuws Boni001 ****

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Boni001 Gefeliciteerd met jullie dochter/zusje Mirthe!! Geniet ervan!!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Boni; Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet er lekker van!

6. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Evenstar; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Renske, nu lekker met elkaar genieten.

Boni001; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Mirthe, nu lekker met elkaar genieten.
    Heeft de veter mischien toch bij jou geholpen.

Worden nu allemaal meiden geboren.

@Melek: Succes vandaag bij jou echo. Waarom krijg je eigenlijk een echo??

@gup: Hoop voor je dat het door het strippen toch door gaat zetten.

@Jodelahiti: Is goed bedoelt er is er nog nooit 1 blijven zitten, maar je wordt er niet goed van. Mijn moeder is ook goed in het zeggen van die zin. Ga zo even kijken bij de link vandat spel wat jij op het forum had gezet ben benieuwd.

@Lady jane: Succes als je vandaag gestript wordt, hoo pvoor je dat het aanslaat.

@Dondersteen: Vol houden en gewoon doorgaan met de (fabel) dingetjes baad het niet schaad het niet. Weet maar nooit.

ego;
    Vanmorgen naar de gyn voor echo om te kijken of het kindje nog erg gegroeid is laatste weken door eventueel te hoog suiker. Kan bijna niet moet suiker bijhouden en die is altijd goed. Denk dat ik gewoon 2x een piek heb gehad en toen geprikt ben. Als het kindje groot is dan wordt ik mischien gestript en wil ze kijken wat eventueelde volgende stap zal zijn. Ben benieuwd, moet er om 11.00 uur zijn.
    Verder rommelt het hier nog steeds met veel harde en ongemakkelijke harde buiken.

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Hier een klotenacht gehad, kon niet slapen, veel pijnlijke en erg ongemakkelijke harde buiken, hele buik doet gewoon pijn, en het bewegen is een crime...
    En als klap op de vuurpijl beginnen ze hier in de flat met boren pcies om 8 uur :$ gister ook al, en het duurde gewoon tot 18.00 uur!! Idioot...

Straks naar vk om 11.15 uur en hoop dat ze even kan checken of er al wat aan de gang is, want dit is echt zwaar slopend.

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ow ok nou dan gaan we meneer op zijn rug leggen ;)
    ik geef bv idd op verzoek, hij komt ook netjes elke keer..
    maar dan zullen we vanaf nu geen wekkertje 's nachts meer zetten, hij is namelijk sinds gister al over zijn geboortegewicht heen! :D
    En dan houden we max. 6h aan ertussen..
    Maar de BV is hier al ff op gang haha heb ook al dat als ik ergens ben ze toeschieten haha dus hier zitten de koffiepads er al in 8)

Bedankt weer en mocht ik nog vraagjes hebben weet ik je te vinden! ;)

Ennuh hoe verloopt jouw zwangerschap tot nu toe??
    Wat zegt je gevoel over dit kindje?

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat werd hier ook gedaan, maar Bas was in het begin nog een beetje misselijk van de lading vruchtwater ;)
    Maar nu niet meer dus hier ook maar ruggetje proberen..
    Bij Eva was dit toen een ramp haha en is nu nog een buikslaper :D

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja idd 10% ja! wij zijn dus een hoop uitzonderingen hihi :D

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha ja klopt wel idd..hier heb ik niets tegen zijn rug liggen, en hij was dus ook al zelf op zijn rug gedraaid..dus ging toch die kant op..
    wij deden bij de andere 2 altijd de kruik daar leggen..
    maar meneer hier heeft geen kruik nodig, dus legde wij hem zo maar neer..

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dat lijkt mij dan ook wel heel moeilijk hoor!!
    maar goed dat je deze stap hebt gezet...en wat fijn dat je lekker misselijk bent :D!! dan weet je in ieder geval iedere dag dat het goed zit hahaha maar ja het gevoel is minder he...gelukkig gaat het wel over ook al voelt dat niet zo he? ;)

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owww eindelijk meis!!!!
    Evenstar feli met je dochtertje Renske (stoere naam ;))
    En wat een flink dametje ;)
    fijn dat je al gevoed hebt, en hopelijk mogen jullie snel allemaal naar huis toe!!

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jaa goed zo! :D want ik had wel gezegd dat jij de volgende was he :p dus wel ff aan houden nu he ;)

15. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Boni gefeliciteerd met jullie dochter Mirthe!

Kijk, het begint nu meiden te regenen :D

Gup, Dondersteen: hoop dat het voor jullie ook niet al te lang meer duurt...

Vandaag heeft Tygo zijn gehoortest en ga ik even wegen. Ben benieuwd. Hij was op dag 6 over geboortegewicht en op dag 8 zelfs al 200 gram erboven. Hij is morgen 2 weken (gaat snel!!).

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    aaahhh wat een kleintje :)!!
    Boni001 feli met je kleine meisje Mirthe!!

Hopelijk kunnen ook jullie snel naar huis gaan en genieten :)

Ennuh dames! nou voor vandaag hebben we er dus ook al eentje haha...morgen maar weer iemand aan de beurt hahaha :D

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Boni!!! en familie!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Mirthe!!!

18. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Nah... Gup mag er nog wel bij vandaag, toch? Of Dondersteen? Hahaha die wachten al zo lang en iedereen piept maar voor ;)

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    aahh die van jou groeit dus ook al als kool hier ook al zo snel erover hihi :)
    ennuh hij is gister geslaagd voor zijn gehoortest :D

20. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    De andere jongens waren bij mij ook snel op geboortgewicht, maar niet zo snel. Ik heb wel het idee dat de borstvoeding nu (de derde keer) sneller echt goed op gang kwam. Heb natuurlijk in totaal al 2,5 jaar gevoed, dus de dames weten wat ze moeten doen ;)

Deel Deze Pagina