Even testen kan nooit kwaad, toch? Ik wist niet dat een blaasontsteking erg is aan het eind? Voor mijn gevoel heb ik dat niet, er zitten zoveel andere pijntjes en gevoelens bij dat ik niet kan voorstellen dat het door een blaasontstking komt.. maar.. we zien wel! Vanmiddag weer naar het ziekenhuis trouwens, wil ook wel even met de gynoverleggen over waar dit stopt, ik zie uitzitten tot de 2 weken ook niet zo zitten!
Nou buddy, straks gaan we tegelijk Ik heb ook van die menstruatiekrampen zoals jij beschreef.. Frank heeft daarstraks 5 keer de auto langs de kant van de weg gezet, hihi.. Hij schrikt zich steeds een hoedje wanneer ik begin te puffen!
De Dacia Logan heeft een d-label gekregen qua zuinigheid....Als je op zijn zuinigst rijdt verbruik je 7 liter brandstof per 100 km......
We hebben net een Fatboy geleverd gekregen, voor de helft bij elkaar gespaard met die Optimel eurosparen actie. Mooi ding joh, "hangt" lekker!! Kan de baby straks ook wel op liggen als ie plat ligt!
Hahah ja het zou natuurlijk zomaar kunnen... Nou ben het best wel zat nu, hele tijd dat kramperiger gevoel en een dreumes aan je been ahha niet echt handig. Gelukkig is ze erg makkelijk en ontzettend lief. Speelt nu met dr eigen babypop zo schattig. Legt ze een knuffel naast hem, doekje erover en zegt ze sssstttt Enn jou laten ze ook maar lopen... word je toch ook niet goed van?!
Kan me helemaal voorstellen dat dat zwaar is, ook al is ze erg lief, je moet toch zorgen.. Ze is in ieder geval alvast aan het oefenen met de pop! Ja ze laten me lopen, goed.. niet goed.. wordt er onzeker van, jeuk wordt weer erger, dus ik wil vanmiddag wel even een goed gesprek met de gyn, de galzure zouten waren welliswaar een klein beetje gestegen, maar stijging is stijging en we zijn alweer dik 3,5 week verder.. Moeilijk om op je strepen te gaan staan wanneer je voor zo'n arts zit, ook al is ie nog zo aardig! Ik ga m'n vragen maar opschrijven vantevoren..
@ Hoi, ben terug van de vk. Strippen was niet mogelijk. Bm was er nog niet klaar voor.... Door verwijzing gyn wel gehad.
Jeetje!! Bah Donder, had zo gehoopt dat ze iets voor je konden doen zeg.. Kunnen we niet met z'n allen wat bevallings-vibes richting Dondersturen? Maybe it helps..
Ja is idd zwaar nu... mijn pa komt haar straks ff ophalen voor een paar uurtjes, zodat ik ff kan rusten. Scheeld toch wel ff. Idd duurt erg lang, en is ook slopend elke keer maar weer zkh in en uit, natuurlijk fijn dat ze je in de gaten houden, maar tis zo slopend. Is ook best moeilijk om voor zo'n arts op je strepen te gaan staan. Helemaal omdat sommige zo tegen 'een handje' helpen zijn, maar mag nu toch wel!! Je bent al bijna 40 weken!! Miss helpt het idd om het op te schrijven! Gaat Frank met je? Miss kan je ondersteunen met vragen naar... enzo
Ja hij gaat mee, en gelukkig stelt hij vaak devragen die ik door overdondering vergeet. Ik heb hem ook gezegd dat ik vanmiddag een grens wil stellen. Wat mij betreft ligt die bij 41 weken, mits ik geen angst hoef te hebben i.v.m. de cholestase, en de afgelopen 2 keren had ik geen CTG, die wil ik ook graag weer.
@ Gyn... eerst wilde de vk a.s. maandag mij pas doorverwijzen... Weer discussie. Uiteindelijk wilde ze me vrijdag dan doorverwijzen. Na inwendig onderzoek is het donderdag geworden...
hoi dames, kom jullie gauw een foto spammen van Michelle. Het gaat erg goed met haar en de voeding kmt goed opgang!
Goeieiddag, Boni en Eventar: van harte gefeliciteerd met jullie dochters Mirthe en Renske!!!!!! Dondersteen, balen dat je bm er nog niet klaar voor is. Hopen dat gyn wat voor je kan betekenen. Lilalief, hopen dat het doorzet!! Mama, komt de pijn niet door het voelen van de vk? Toen ze bij mij voelde of het kindje ingedaald was deed mijn onderbuik enorme pijn en kon ik ook amper lopen, was een heel gek gevoel. Hebben jullie ook steken in het schaambeen een soort van diep in je vagina? Zou de kleine dat met zijn hoofd of vingers zijn? Is geen prettig gevoel, net of de kleine er elk moment uit kan vallen. Voor de rest waar het rommelt: schiet op want vandaag is er nog geen februari baby!!