Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Van die soesjes weet ik niets trouwens, ben ook niet zo'n keukenprinses haha

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nou, wel in die buurt. Ik kan al weken eigenlijk heel slecht lopen (nou ja, ik loop gewoon maar het doet pijn), maar heb altijd gehoord dat mijn 'liespijn' zoals ik het noem, bandenpijn is. Tussen wk 20 en 25 had ik het heel erg, en vanaf week 30 weer. Ik draag erg naar voren, dus misschien bungelt het wel zwaar aan precies die banden. Zeg maar het hele aan de hele lies (van heupbot aan zijkanten tot aan de binnenkant van de bovenbenen) is het stijf/spierpijn/af en toe een pittige steek.

Is het zo iets of totaal anders?

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Maar ik vin het zo apart dat je em minstens 5-10 x moet voelen zoals de vk aangeeft... wat nou als je em maar ik zeg maar wat: 3x voelt ofzo? Hij beweegt toch wel gewoon, dus zou je denken: dat zit wel goed daarbinnen... wanneer is het verstandig om aan de bel te trekken... jij en ik en nog een paar zijn nu over de 38 weken heen en overal lees ik dat je em steeds wat minder zult gaan voelen... dus ik kan het allemaal niet zo goed inschatten... maar idd gewoon bellen als je het echt ff niet meer weet... succes!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahaha nou ja ik kan nog wel wat met gebaksdingen en weet wel dat witte chocolade niet de beste chocolade is om te smelten, maar omdat ik hier dus lees dat meerdere het gedaan hebben vraag ik me ook een beetje af wat ik dan verkeerd doe....

5. mammamia

Ah joh, gewoon beschuit met muisjes, is veel makkelijker:p

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik ook niet :p

Jullie zijn hier allemaal zo handig, ik kom er nu met verlof echt achter dat ik eigenlijk een uber-kluns ben. Eerst kon ik niet strijken (weten jullie nog, ik uuuuuren bezig met mijn kurkdroge kreukelwas ;)), deze week heb ik nog net een cake kunnen bakken (op voorwaarde dat je bij het 'meel' alleen nog water hoefde te doen en daar stond ik al mee te knoeien)... als ik een naald en draad moet hanteren dan wordt het een grote kluwen en een boze evenstar die het hele zootje 5 minuten later door de kamer smijt...

En dan zie ik hier die prachtige creaties voorbij komen voor kinderkamers, kinderkleertjes en heerlijke baksels, waar is het misgegaan? :D

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja zoiets wel ongeveer, die pijn die je beschrijft. Alleen heb ik continu een scherpe pijn. Niet als ik zit, dan is er niks aan de hand, maar zodra ik ga staan en lopen heb ik pijn. Ik ken lymfepijn wel een beetje van ziek zijn in mijn hals, maar niet in mijn lies, maar omdat het precies op die plek zit dacht ik dat dat het misschien was. Maar wat jij zegt zou ook goed kunnen hoor! Dank je wel voor het reageren!

8. mammamia

Trouwens nog een erg verhaal van mijn moeder gehoord vorige week... Was een jochie van 11 uit mijn oude woonplaats, die heeft zelfmoord gepleegd... Althans hij heeft zichzelf aan zijn judoband opgehangen:x of het nou bewust was of dat het een uit de hand gelopen 'spelletje' is geweest, is niet bekend... Zijn moeder vond hem toen ze em wilde roepen voor het avondeten... hij had nog een tweelingbroertje... echt verschrikkelijk! Zoiets wil je toch niet meemaken???

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Denk als de verlos/gyn zegt minimaal 5x dat je bij 3x echt wel moet bellen. Het hoeft niks te zeggen, maar het kan ook wel een slecht teken zijn ook al voel je hem wel bewegen!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee niet voor mij! Het is als traktatie voor Lisette op school en ik wil dat van te voren gemaakt hebben, niet dat Fred straks en voor 2 kinderen moet zorgen, haar naar school moet brengen, naar mij moet in het ziekenhuis en ondertussen ook nog de baas spelen op het werk ;)

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Whahahahahha, sorry!

Tja jij hebt weer andere kwaliteiten meid! Ik wou dat ik zou goed kon leren als jij bijvoorbeeld! Of zulke ambities had!

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Over bewegen, mijn vk zegt ook bellen als je het kindje beduidend veel minder voelt bewegen dan normaal. Maar ja, als je zo'n wiebelkont hebt, dan is 15 keer per dag voelen ook al een heel stuk minder dan 'normaal'.

Ik zou wel bellen als je echt uren niks voelt ofzo. Ik word er zelf al bang van als ik het een uurtje niet voel...

Ik ben benieuwd of onze uk rustiger gaat worden richting einde. Het is nu vrij zeldzaam als ze even een uurtje stilligt, en dan zit ik wel meteen in de rats- terwijl de bewegingen echt niet fijn meer zijn (mijn ribben worden hard geschopt en als ze het in haar hoofdhaalt om te gaan kopballen met mijn blaas dan zie je me dubbelklappen), maar liever ongemakkelijk dan niet voelen.

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Pfff begin van de zwangerschap heb ik zoiets gezien bij Oprah, en ik heb echt zitten HUILEN zo hard en erg! Kindjes werden gepest en zagen alleen dat als uitweg!! Pff heftig zeg!

14. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Ik heb als traktatie blauwe en witte spekbollen op versierde schaaltjes met blauwe strikjes hihi.... Euhmmm... geen creaties op de kinderkamers. Geen zelfgemaakte kleertjes... en in huis doe ik ook al geen flikker, want dat laat ik doen :D

Maar ik ben geloof ik wel lief voor de kids ;)

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou dat is heel goed! Ik ben niet altijd lief, mijn hormonen zijn af en toe niet helemaal in balans. Maar goed ik heb dan ook wel een die op het moment opnieuw de grenzen aan het ontdekken is! Ach snap het ook wel, voor haar is het ook spannend een nieuw babytje dat bijna komt. En zelf is ze ook nog eens bijna jarig!

16. mammamia

Jah dat snap ik... wat kan het betekenen dan als je em veel minder voelt?

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb het even opgezocht:

18. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Ehmmm ik ben niet ALTIJD lief natuurlijk!

Ik ga nu naar mijn vriendin. Met voorweeen, in een andere stad. hahaha

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou veel succes en veel plezier!

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

hoi ben ik weer.

zo net terug van boodschappen doen dat was dus ook gelijk de laatste keer pff, schoot het nog in me kuit ook kan haast niet lopen van de pijn hoop dat het voor de bevalling weg getrokken is anders ook een kuit dat in de kramp enz kan gaan schieten ook niet erg prettig voelde me gewoon een waggel eend haha en ik me buik wat uit dikken want de mensen duwen je gewoon met hun karren en al zo de schappen in ze zijn stekendblind wat dat betreft haha. ze zien toch wel dat er een zwanger waggelt hihi.

He troeltje was nier persoonlijk bedoeld he over je droom maar wat je beschreef was erg toepasselijk over wat mij toen 9 jaar gelden is over komen neem je niks kwalijk hihi hier bij wil ik dus iedereen een fantastiche bevalling toe wensen alvast en dat we allemaal leuke bevallings verhalen kunnen neer schrijven hier hihi.

Groetjes en tot schrijvers

Deel Deze Pagina