Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    toch wel een compliment voor jou, jou buik is gewoon super gezellig daar binnen!! en ze denkt ja daag buiten zo koud ik blijf lekker zitten hier :D

meis ik hoop dat die pilletjes iets gaan doen en ze zeggen altijd er is er nog nooit eentje...haha nee flauw geintje!

Misschien helpt het om volgende week mocht het deze week niet meer lukken een datum vast te zetten voor inleiden? dat geeft jou ook meer rust..en ik geloof wel dat dit helpt..want dan kun jij je daarbij neerleggen..
    Toen ik hier wist nu wordt het 100% ziekenhuis, toen had ik zoiets van ok dan weten we dat...en niet meer van thuis of ziekenhuis of of...en toen begonnen dus de weeen ;)

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jij ook al niet..wat zitten jullie allemaal dicht :p
    nou lekker wezen shoppen dat helpt :D!
    ennuh wanneer gaan ze weer proberen?

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    tijdens mijn bevalling zat hij ook heel hoog...tenminste dat hoorde ik ze zeggen dus tijdens de bevalling is hij hier nog gaan zakken..en dat voelde ik ook wel tot die tijd idd veel bewegen nog..
    maar hier zei dat dus niets over het wel of niet komen..maar ja mijn vruchtwater was er al uit aan het lopen he..

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha handig ja mijn broer werkt bij een garage maar zie ik niet zo vaak woont niet zo dichtbij..maar kan hem ook altijd vragen..
    Maar van de Dacia, is ook minder qua veiligheid airbags enzo toch? en dit vind ik dan wel heel belangrijk! verder mist hij idd een hoop logische dingen zoals achteruitwisser en geen neerklapbare bank etc..ik hoef geen luxe maar die dingen toch wel :D haha
    maarruh wat vind hij van franse auto's?
    want mijn broer raad die juist af en is meer van de opel en ford etc..??

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    oww wat goed en fijn als ze goed groeien he..weet je als je gewoon ziet dat hij het goed doet en hij geeft aan iets meer te willen kan dit gerust hoor! je hoort dit zo vaak bij andere meiden ook ;)

Hier was het afgelopen nacht zo om 18h voeding en toen kwam hij om 23h weer en daarna 03:00 en 06:00 en nu ben ik aan het wachten tot hij weer wakker wordt..en hij slaapt goed op zijn rug gelukkig :) maar hier dus ook nog niet 1 x in de nacht hoor lekker zijn eigen tempo laten bepalen het gaat al zo snel allemaal :)

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    oehhh spannend ik hoop dat het voor jou door gaat zetten! dat is het misleidende van strippen he ze kunnen idd harde buiken veroorzaken en verder niets doen...maar je beeb is groot genoeg dus hopelijk komt ie er gewoon aan!!

ik heb de auto ff gegoogled haha die is idd mega hehe maar ik zoek ook een auto die niet al te zwaar is en ik denk dat deze wel in een hoge klasse valt ;) en qua verbruik en daar betaal je ook weer voor he!

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    als je 1 uur lang om de 4/5 min. een wee hebt die 1 minuut aanhoudt..mag je idd bellen :D

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha ja dat is wel op de verlosafdeling he je krijgt alles mee hehe

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik zag hem al in je avater! en idd wat een droom foto mooi gemaakt hoor!!

10. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Even meldplicht

Dondersteen; heel veel succes vandaag.

Guppekop; Bij jou alles nog rustig??

Hier bleef alles rustig vanacht, krampen namen in de nacht zelfs weer wat af. Vanmorgen zijn ze weer begonnen, ga zo een bakkie doen bij een vriendin. Ben er anders veel te veel mee bezig, zien wel of het door gaat zetten. Ben wel vanacht mijn slijmprop verloren. Zegt natuurlijk nog niets.

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha vraag het prulleke :D! erg fijn hoor ;)

dat van die rietjes verhaal leuk omschreven, hier masseer ik idd ook altijd tijdens voeden, voel dan soms bobbeltjes in de kanaaltjes en die masseer ik zijn kant op hehe
    tot hij weer soepel voelt en anders onder de douche..hier begint het al te druppen voordat hij eraan ligt hihi
    en toeschieten is ook echt schieten geen kriebelen meer hehe :D

hier ook bij alle 3 nooit bij gekolfd altijd zo gevoed..juist om die vraag aanbod verhouding...vind dat ook altijd een raar advies..ik laat hem wel uit dezelfde borst drinken als hij een keertje eerder komt om hem goed leeg te krijgen en ook de achtermelk te drinken..

12. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    dennismartine, spannend hoor!! Jammer dat het vannacht niet heeft doorgezet. Misschien dat de afleiding helpt, succes!

Vandaag is een mooie datum: 10-02-2010, niet dat mijn kleine er wat van aantrekt, voel niks in elk geval.
    Ik kan het wachten nu wel wat beter loslaten, ga nu van eind volgende week uit. Nahja elke ochtend denk ik wel shit, weer niks. Maar ben niet meer zo teleurgesteld.

leuk om weer een bevallingsverhaal te lezen, ben zo benieuwd hoe het bij mij zal gaan.

Lilalief, kan mij voorstellen dat je man is geschrokken van die geluiden. Dan komt het wel erg dichtbij. Vooral omdat de mannen ons kunnen steunen maar de pijn niet weg kunnen nemen.

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Dennismartine; Jammer dat het weer af is genomen, maar ik zie dat het ook alweer begonnen is :D En de slijmprop verliezen zegt toch wel iets hoor. Succes!

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    En nu ik toch bezig ben plaats ik meteen maar berichtje 5000. Als het goed is gaan we nu weer sluiten :x

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Toch niet, we zijn er nog :( Wel gezellig hoor :) Ach, ik ga maar eens in bad liggen. Kom straks wel kijken of we hier nog door kunnen kletsen

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik hoop het wel...neem aan als het je bevallingsmaand is dat ze hem niet steeds gaan sluiten..het kletsen is dan ook meer he..
    nou hiermannetje weer in de olie gezet en aangekleed. lekker drinken en zo weer naar beneden..

dames beval ze vandaag!!

ow ja Sem heeft vandaag haar eerste kinderfeestje SPANNEND!!!!!!!! :D

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
  18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben ik ook weer met sagrijnige kop. flink beroerd geslapen vannacht. waarom weet ik zelf niet. en ben het nou gewoon zo zat dat ik niks anders wil dan op bed liggen slapen totdat de beeb komt maar kan moelijk nog een week op bed blijven liggen. scheeld wel dat wim er wel is.

hier nog mama's die vandaag gaan bevallen?

19. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    ****************buddy nieuws*********************
    Dondersteen is vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan. Ze blijkt een 1/2cm ontsluiting te hebben.Ze heeft de eerste pil gehad en vanmiddag nog 2. Ze blijft de hele dag het ziekenhuis. Morgen misschien ook.
    Zodra er meer nieuws is, zal ik het laten weten.
    **************einde**********************

20. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    wat een rust op deze pagina.Nog geen nieuw babynieuws????

hier is ook alles rustig. eindelijk weer een nacht goed geslapen en dat doet wonderen.
    Fijne dag allemaal.

Deel Deze Pagina