Goedemorgen allemaal, Wilde net het berichtje mbt dondersteen plaatsen, maar je was me voor jo7......... Lieve dondersteen, Hoop echt voor je dat die pillen hun werk gaan doen..... Heel veel sterkte/succes..... @ Dennismartine: Balen dat de activiteit weer afnam....maar toch voel je nu alweer het een en ander.....Afleiding is dan denk ik idd het beste! Succes!!! @ Ladyjane: Vervelend zeg dat strippen bij jou ook nog niet mogelijk was....Kan me voorstellen dat je daar teleurgesteld over bent! Hopelijk komt het alsnog snel op gang....Sterkte! @ Tonka: 40-weken wave voor jou......Nou beeb, komt u maar!!! @ MSL: Mmm, gisteren ook niet echt gezien toch? Die is ook al over de 40-weken....Iemand iets van haar gehoord??? @ Iedereen: Beetje goede nacht gehad? Nog plannen voor vandaag?
hoi knorretje, ik had al vroeg bericht van dondersteen en was al op het internet. Ik hoop voor haar dat het gaat werken. hier geen plannen voor vandaag. Er ligt weer sneeuw dus misschien ga ik zo nog even met de jongens buiten spelen. Verder doen we het rustig aan. Hoe is het verder met jou?
goede morgen hier gaat het gelukkig weer beter Wesley doet het goed borstvoeding begint goed te lopen nu en mannetje begint ook weer te groeien hij zat namelijk dinsdag al aan de 10% kwam er z'n stomme verlos aan begon meteen te zeuren over ziekenhuis opname enz terwijl meneer heel tevreden dronk en sliep enz de kraamhulp was ook boos op die verloskundige ze was net klaar met de opleiding ging niet eens kijken naar wesley en mevr u moet dit en dat dus toen ze weg was was ik helemaal even verdrietig maar goed we hebben weer een stijgende lijn wesley is ook geslaagd voor gehoortest altijd fijn dat het goed is. bevallingsverhaal komt nog ben zelf nog veel duizelig enz dus ik rust veel. zal even een baby foto plaatsen mama die bevallen zijn gefeliciteerd mama's die nog moeten heeeeeeel veel succes en zet hem op
Ik had ook al eerder een sms, maar ik lag nog in bed....Eindelijk weer eens goed geslapen.... Hoe is het met mij? Tja, het bekende rommelen....Heb echt last van harde buiken, pijnlijke buik, het idee dat mijn hele onderkant openstaat, enz enz enz....Oftewel....er is vast wat aan de gang, maar doorzetten ho maar! Maar ik heb ook nog even....Vind dat de 40+ meiden eerst mogen!!! Ga vandaag maar helemaal niks doen.... Hier heeft het idd ook gesneeuwd....Wel weer een mooi gezicht, maar was er eigenlijk wel klaar mee....Wil lente....Terrasje pakken, shoppen!!! Mmm, dromen mag!
@ Mir5555: Gossie, wat een mooie foto!!! Leuk hoor!!! En lekker dan zo'n vk....Snap dat je er even van ondersteboven was....Fijn dat de kleine het iig goed doet....Geniet er lekker van!!!
Hey meiden! Las net dat de pillen van dondersteen beginnen te werken, dat is goed nieuws! @dennismartine, jij had ook serieuze weeen toch? Misschien een beebje voor jou vandaag? Ik heb vandaag echt een rotdag, voel me een beetje depri. Nog niet eerder gehad!! Geen zin om aan te kleden, geen zin om te douchen. Heb me net helemaal vol zitten vreten met roze koeken. Heb geen zin om wakker te zijn, maar ook niet om te slapen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Een vervelend dagje dus. Ik ga me zo toch maar tot een paar dingen zetten misschien dat het in de loop van de dag beter wordt.
Vervelend dat je je zo voelt.... 1 troost: het mag en is normaal...... Dan maar een dag helemaal niks doen, is niks verkeerds mee....Ik herken het helaas....Heb soms van die dagen....Dan komt er niks uit mijn handen...Eigenlijk wil ik wel aankleden maar ja, die pyjama zit ook wel lekker...Moet eigenlijk nog ff stofzuigen maar ja, dat kan morgen ook....enz enz enz.... Geef je er lekker aan over....Soms heeft je lichaam ook een off-day nodig....Vergeet niet, je bent bijna 39 weken zwanger.....Je lichaam wil af en toe gewoon even niks! Hopelijk voel je je snel een beetje "vrolijker"....Ennnuhhh zeg nou eerlijk: Lekker toch, die roze koeken!!! hihi!
Hihi nee hoor je bemoeid je er niet teveel mee. Ik had niet echt een geweldige kraamhulp. Ze wilde dat ik liggend ging voeden, terwijl ik zittend echt veel makkelijker vind. Ik weet dat je zitten "normaal"kunt voeden en via de rugbyhouding ofzo. Ga vanmiddag maar eens even googlen. Zo wist ik ook niet van dat kinnetje. Maar das wel goed om te weten. Bedankt voor de tips.
Thankx. Ja die koeken zijn erg lekker, maar mijn vreetaanval is nog niet over en ... er ligt ook nog chips!
Geef je er maar gewoon aan over..... Zoals mijn vk zegt: Dan heeft je lichaam het blijkbaar nodig!!! Oke, dus heb een legitieme reden om alles te snoepen wat los en vast zit??? JIPPIE!!! Ondanks mijn choco-verslaving...toch 2 kilo afgevallen sinds vorige week....Dat komt door de stress zegt de vk dan + de kleine vreet veel energie....Dus Bloem....neem die chips maar lekker, blijkbaar heeft je lichaam het nodig!!! hihi!!!.....Geniet ze!
Even snel meldplicht. Tot nu toe geen voorweeen meer gehad dus geen bevalling in aantocht hier... grrrrrrrrrr Dondersteen: succes meid, hoop dat je meisje nu snel komt! Verder niet echt bijgelezen.. ben even aan het online lente shoppen
Ik ben tot op vandaag nog elke dag volop in beweging geweest maar blijf toch aankomen. Gisteren nog heel de ochtend aan het winkelen geweest en 's avonds nog wat in de stad wezen drinken. Misschien dat ik daarom vandaag ook wel zo duf ben. Ik ga gewoon lekker chipies pakken en dan ga ik strijken!! Tot straks weer.
Mirr wat een lekker ventje zeg. En als ze weer aan gaan komen dan gaat het de goede kant op hoor. Ook al gaat het bij wijze van maar met 20 gram per dag, dit zal snel meer worden.
Misschien moet je je naam veranderen in bezig bijtje!!! Jeetje meid, gisteren nog winkelen en wat drinken in de stad!!! Respect!!!..... Ik ben van mijzelf een enorme doener, stilzitten komt niet in mijn woordenboek voor.....maar sinds vorige week...pfff, naar de auto lopen om naar de vk te gaan is al bijna teveel moeite....Ben zo moe, helemaal op!...... Nou geniet van de chippies en daarna "heerlijk" strijken!!! Have fun! hihi!
Zo kan het allemaal weer redelijk bijhouden hier. Nu de kraamhulp weg is heb ik gewoon tijd over. Heerlijk om weer met het laptopje op schoot te kunnen zitten. Hier vannacht wel minder geslapen. Had last van nachtmerries. Het gaat dus na de bevalling helaas door. Droomde dat Dinand bij ons in bed lag. Op een gegeven moment kwam het dekbed over zijn gezicht heen. Nouja de rest kun je je wel inbeelden denk ik. Schrok dus de hele tijd wakker omdat ik dacht dat Dinand bij ons lag. Hier vanmiddag denk ik even lekker slapen. We krijgen vanmiddag pas laat in de middag bezoek, dus dat kan wel even. Al is het maar 2 uurtjes dat ik me ogen kan sluiten.
Ohhh, heerlijk meid.....Even lekker rusten.... Wat fijn dat je doordeweeks ook visite krijgt..... Dat is nu een groot issue bij ons....Wij wonen ver van iedereen vandaan (wij waren zo eigenwijs om ver weg te gaan wonen)....Daardoor zal er straks doordeweeks geen visite komen, dus alles komt in het weekend....Ben zo bang dat ik daardoor echt 4 maanden ofzo met kraamvisite bezig ben en de weekenden alleen maar daar aan besteed...Ook zie ik erg op tegen het "alleen" thuiszitten met de kleine......