Kom even aan mijn meldplicht voldoen.. hier niks aan het handje.. Las dat lilalief en dondersteen nog niet zijn bevallen.. Jammer Sterkte nog even en ik hoop dat de kleintjes zich snel melden!!
Ik kwam ook even kijken of er een 10-02-2010 beebje bij ons geboren is, maar tot nu toe hebben we nog geen nieuws..... Wel een aantal dames waarbij het flink aan het rommellen is. Hopelijk zet het vandaag door. Succes!
goedemorgen dames, ik stond een half uur geleden op en mijn onderbroek en pyjamabroek was nat????? meteen naar de wc gegaan maar heb wel slijm ontdenkt met vegen, niet rood maar echt wit. heb nu een maandverband ingedaan en wil de vk bellen? zou ik dat doen of nog heel effe afwachten? dit keer rook het wel anders. leek een beetje op sperma geur??
@ Zit in het ziekenhuis. Manlief heeft comp mee genomen voor mij. Maar het werkt helaas heeeel traag. Ik blijk idd slijmprop verloren te hebben. En ik hoopte dus op ontsluiting. Maar helaas... Niets! Al aan de ctg gehangen. Wel harde buiken geregistreerd... met ons meisie gaat het goed en met mij ook... Later meer.
Heb ik ook gehad en heb toen de Angelsound erbij gepakt om te luisteren of alles nog goed ging, dus snap je ongerustheid! En over je gevoel van alleen zijn met de baby, daar kan ik niet echt antwoord op geven. Ik ben eerder bang dat mijn schoonouders hier dag en nacht aanwezig willen zijn en ik een manier moet bedenken om dat te temperen hahaha. Beetje omgekeerde wereld dus. Maar als je ergens ongerust over bent kun je natuurlijk altijd even het forum raadplegen of gewoon even bellen met je moeder? Beetje advies zo nu en dan geeft weer zelfvertrouwen. Enne komt vast helemaal goed hoor, zijn gewoon de zenuwen!
hmm helaas heeft het bij niemand nog doorgezet. Dondersteen: succes vandaag! Melek: bellen! Lilalief: hopelijk ben je een beetje bijgekomen en gaat het niet te lang meer duren. Boni: fijn dat je d'r weer bent Gup: ???? iets gebeurd vannacht? MSL: jij misschien? Mama25: jouw mannetje houdt het ook aardig vol bij je he? Vandaag maar 2 baby's dan he? Gisteren geen
dames ik heb net gebeld, ze zei dat ik een maandverband moest gebruiken wat ik al had gedaan. nu afwachten tot 15.30 uur en dan moet ik weer bellen en vertellen wat mijn klachten dan zijn. Anders moet ik vanmiddag met mijn maandverband langs gaan. maar als ik weeen krijg natuurlijk eerder.
heeey, kom mezelf ook maar weer eens melden. Jammer dat Lilalief, Gup en Dondersteen nog niet bevallen zijn! En natuurlijk de anderen die tegen de uitgerekende datum aan zitten of er zelfs al overheen zijn. Ik was gisterenmiddag erg misselijk en duizelig. Ik denk een lage bloedsuiker i.c.m. mijn lage bloeddruk. (was gisteren 115/ 55) Vervelend hoor! Maar na het avondeten had ik pas door dat het beter ging door wat te eten. Zo de woonkamer opruimen/ poetsen, hard nodig
Goh wat spannend zeg! Misschien dus toch vruchtwater dan. Ik klaagde laatst tegen een vriendin dat het hoofdje zo diep ingedaald is. Alsof hij al half tussen mijn benen hangt... Ze zei 'HIJ KAN ZOMAAR VÁLLEEEEEEEEN!!!' zoals die reclame van de lotto whaha!
goede morgen meiden, ben toch maar even achter de comp gedoken. ik was toch wel erg benieuwd of er nog baby nieuws zou zijn. maar helaas dondersteen ik hoop dat je vandaag minimaal op die 2 cm ontsluiting komt en dat ze eindelijk wat kunnen doen om het opgang te helpen. zal voor je duimen. en dat die kleine buikbewoner een mooie wereldbewoner mag worden met 2 trotse ouders. lilalief goh al ruim een hele dag weeen en dan schiet het nog niet op. heel veel sterkte en ik hoop dat het heel snel doorzet. en dat jij ook eindelijk je kleine meid in je armen mag houden. melek: ik hoop dat het voor jouw vruchtwater is zodat het voor jouw ook kan beginnen. ons wel op de hoogte houden he!! angelfire een mooie foto hoor van tygo.
Dondersteen en Lilalief, hopen dat het vandaag doorzet, lijkt mij echt vermoeiend! Dikke knuf. Melek, spannend! Lotto: hahahahaha zo voelt het hier soms ook, echt net alsof hij er ineens uit kan vallen. Ik vond de 10e ook een mooie datum, maar de kleine blijkbaar niet. Volgens mijn man ga ik voor de kleine 3 % en komt hij a.s. zondag op valentijnsdag. Nou ben benieuwd. Over een half uurtje controle, kijken of alles weer goed is.
Meld me weer ff...hier niks aan de hand!! Rommelende dames: succes ik hoop dat er vandaag weer wat kleintjes bij komen!!!
Je kan vruchtwater verliezen zonder dat je last heb van weeën, bij mij braken ook eerst de vliezen, en heb totaal geen weeën gehad. Maar als het een wittige vloeistof is, dan denk ik niet dat het vruchtwater is geweest. Maar pin me er niet op vast hoor, ben geen expert hihi.
en nu weer niks? ben net gaan kijken maar maandverband voelt wel vochtig aan maar weet niet zeker! ik twijfel
@boni: gefeliciteerd met Mirthe; mooie naam! Fijn dat je nu weer thuis bent. gister een 'babyvrij' dagje las ik. Wel veel rommelende dames..spannend hoor. Ik weet nog dat ik altijd om mn moeder moest zuchten die vol overtuiging zei ''als je weeen hebt, dan WEET je dat dat weeen zijn, het is zo'n appart gevoel, als je ze hebt twijfel je niet meer". Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar in mijn geval klopte het wel; toen ik eenmaal echte weeen had, had ik geen bevestiging meer nodig... Lieve meiden met baby nog aan boord; ik hoop dat het niet meer lang hoeft te duren, vooral niet voor de dames die al (bijna) uitgerekend zijn. Op het laatst ben je het denk ik wel zat, en wil je je beebje gewoon vasthouden! Hier alles prima. De nachtvoedingen vallen me wel wat zwaar, maar dat zal nog wel wennen. Verder gaat het heel goed; ik heb weinig last van mn wond en ben eigenlijk wel weer zo'n 90% op de been. De borstvoeding loopt goed, alleen Melle eet me wel op; ik ben in 2 weken 13 kg afgevallen. Op zich niet heel erg nauurlijk, ik was redelijk aangekomen tijdens de zwschap (bijna 20 kg)maar dit gaat wel heel snel. Ik eet best veel; wel gezond, maar ik blijf maar afvallen. Nu las ik laatst iets over dat er afvalstoffen in de moedermelk kunnen komen als je te snel afval; weten jullie daar iets van? Ik hoop maar dat dat meevalt... Lieve meiden, een fijne dag. Hier in Limburg ligt weer veel sneeuw, bleh, kben de sneeuw ondertussen wel zat, ik heb zin in en voorjaarszonnetje maar daar moeten we nog ff op wachten denk ik... Liefs, Liedel