@Melek: wittige vloeistof klinkt inderdaad niet als vruchtwater. Vruchtwater is meestal helder en de zelfde substantie als water, het ''loopt'' er meestal echt uit. Kan in 1 x of in kleine 'scheutjes''. Heeft de vk al gekeken?
Goedemorgen allemaal, @ Dondersteen: Ach meissie toch.....Kl*te dat de pilletjes gisteren niks hebben gedaan....Vandaag poging 2.....Zet hem op....Ik hoop echt voor je dat het resultaat heeft......WIJ WILLEN 2 CM ONTSLUITING!!! hihi, dan kan er tenminste wat gedaan worden....Succes/sterkte! @ Lilalief: Jeetje meid, al zo lang weeen en dan geen ontsluiting....Ook niet prettig, Wel fijn dat ze je hebben opgenomen in het ziekenhuis, idd maar even bijtanken....Hopelijk komt het alsnog snel op gang!!! Sterkte/succes!!! @ Melek: Mmm, jij blijft ook rommelen he!? Ben geen expert (zeg maar 0,0 ervaring)...maar vruchtwater hoort toch echt helder te zijn.....Maar des al niet te min....Misschien is er wel het een en ander op gang aan het komen....Succes! @ Overtijd dames: Guppekop, 1dondersteen, Mamastarlight, Tonka en Lilalief, Heel veel succes met alles....Hopelijk mogen jullie allen snel een baby in jullie armen houden...Het is jullie gegund!!! (de rest natuurlijk ook, maar deze dames zijn al overtijd!)..... @ Reacties alleen zijn met de kleine: Grappig, hoe iedereen dat anders ervaart. Ik ga idd iets van een cursus baby-yoga volgen, daar leer ik ook weer mensen kennen. Ook wil ik graag gaan babyzwemmen....Verder zal ik idd goed moeten plannen qua bezoek enzo....Komt allemaal wel goed....Zal idd de spanning zijn dat ik er nu zo over nadenk! @ Babyfoto's: LIEF!!!.....Wij willen meer foto's!!! @ Iedereen: Nog plannen voor vandaag?
dames het was ook helder alleen met afvegen (sorry) had ik slijm.. maar voor de rest was het echt helder water... maar nu niet veel.. ik voel wel een druk daar beneden..
Breek in: Hey knor!! Ken je elke nog??? zij was 18 feb uitgerekend en die is dus 14 nov met 26 wkn en 2 dagen bevallen van een dochter nadine met 500 gram. ik kwam er bij toeval achter door te neuzen op t forum: http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/174775-elke-bevallen-nadine-26-2-weken-zusje-charlotte-35.html Echt een wonder. ze doet t nogsteeds goed dus heb haar ff een bericht gestuurd via klingel die post steeds voor haar. Ik vond t al vreemd dat ik nooit een bericht terug kreeg. maar nu is dus duidelijk waarom niet. en ook heel begrijpelijk.
Mmm, de naam zegt me ff niets....sorry!!! Maar het verhaal heb ik idd wel met verbazing gelezen.... Hoest met jou? Schiet ook al lekker op he!..... De wachtperiode is aangebroken (zo zit je te wachten tot je eindelijk zwanger bent en zo zit je te wachten op de bevalling!).....
ze kwam ook van nod juni!! Ja t wachten he?? gisternacht anderhalf uur lang om de 4 a 5 min voorweeen gehad. ik ben de slijmprop nog niet kwijt dus gewoon afwachten volgens de vk. Hier schiet t al op voor de meeste dames. Hopen dat muur/dondersteen ook snel bevalt. t lijkt mij niets om zo overtijd te lopen. dat hoop ik voor niemand. Hoe voel je je
Goedemorgen @ dondersteen veel succes en hopelijk heb je snel die 2 cm!! Ik duim voor je!! @ Melek als het vruchtwater is, is het een soort water met witte vlokjes erin, kan licht roze zijn maar hoeft niet. Bij mij was het ook helder, met vlokjes en wat haartjes hahah, ik wist iig zeker dat ze haar had @ Hier rommeld het nog steeds, krijg ook ineens meer buikkrampen... pffff vermoeiend. Heb net me huis schoongemaakt, kon het niet laten Dus als hij komt, is me huis iig schoon hahaha. Het is nu maar afwachten tot meneer zich aandient. Vanmiddag word me pa geopereerd, me pa zei al dat hij wachtte tot opa geopereerd was... Nou van mij mag het nu eindelijk weleens door gaan zetten. Jaylinn was gister bij opa en oma en toen riep ze: mama, baby hahah zo lief! Nu ook hele dag, baby? Hahah miss luisterd hij naar zijn zus! @ Angel ja schijnbaar vind hij het buiten te koud hahah. Zei al tegen hem dat mama een lekker warm badje, en bedje voor hem heeft en hele mooie kleertjes en knuffeltjes en een heel lief zusje ... maar nog niks. En wat een lieve foto van Tygo!!