Nee, pnirmal, mensen hebben tegenwoordig oogkleppen op! Of ze zien het wel maar ze willen het liever niet zien! Dus ja de schappen in geduwd worden, voor je sokken gereden worden op een zebrapad omdat je niet snel genoeg doorloopt en laten we het niet over het OV hebben, zijn aan de orde van de dag voor de zwangere vrouw tegenwoordig
Hello girls! even bijlezen hoor. Dichtbij het ziekenhuis: hier niet, moet toch zeker 20 minuten rijden maar heb het er graag voor over want het ziekenhuis geeft me een goed gevoel. We zien het allemaal wel is mijn motto. kan me wel druk gaan maken maard at heeft ook geen zin dus. Buddy: klinkt goed meid! knuf! Wave voor iedereen (en mama25) Hier ook steken in mijn schaambot ect hoor. Gisterenavond echt niet lekker gewoon maar dat is al weer over... Slecht slapen: sinds ik van de borstvoedingscursus weet dat ik om de 3 uur moet voeden wordt ik elke nacht om de 3 uur wakker! zo vaag! Mamamia: ik slaap met het voedingskussen maar houd het probleem zoals jij het noemt hoor. Fijne avond en neem een kussen mee! Ik dacht gisteren ook echt hier gaan we! maar nope. Belliebel: al een beetje beter? knuf! Evenstar: echt een mooi buikje hoor. mijn buik hangt in verhouding al zo laag! Ladytigger: sterkte meid! helaas kan het nog alle kanten op wat ik je natuurlijk niet toe wens! knuffel!
Bedankt voor de info! Voor zover hier nog wel aardig wat beweging hoor... dinsdag weer controle, ben benieuwd
Jah, een kussen is natuurlijk iets comfortabeler, maar nog gaat het slapen niet meer zoals het was. Zou blij zijn als ik over een tijdje weer op mijn buik kan liggen! Wat zal ik dan lekker slapen zeg haha... We gaan dinsdag wat drinken met de dames van de zw. gym. Echt jammer dat je niet bij ons clubbie zat, tis echt gezellig... dinsdag alweer de laatste keer en dan is iedereen zo'n btje richting de 38-40 weken!
Ff vervelend doen hoor: Er zijn hier mensen die een heel verhaal typen zonder punten of komma's... ben ik de enige die dat irritant vindt of zijn er meerdere? Ik kan die teksten namelijk heel slecht volgen...
Ik merk wel dat ik mij dan extra moet inspannen als ik het lees, maar irritatie heb ik niet echt, maar snap het wel!
Njah, zo bedoel ik het ook een btje... ik kan me er moeilijk op concentreren, waardoor ik het lastig vindt om het allemaal te volgen... ik ben zelf heel erg van de punten e.d. zoals je misschien wel kunt zien haha... maar dat leest wat makkelijker vind ik zelf! Nou jah, moet iedereen ook zelf weten, het viel me gewoon ff op! Zit hier trouwens met een lekkere warme kruik in mijn rug, kan dat geen kwaad voor het kindje trouwens, zo'n warmte die tegen je lichaam straalt? Ff foto's bekijken en verkleinen...
Ik vind het ook erg moeilijk als ik aan moet geven hoeveel keer ik hem per dag voel. Ja eeeeh soms is de kleine zo verschrikkelijk beweegelijk dat ik dat echt niet bij hou. Er zitten hier ook zeker wel rustige dagen tussen. Als ik dan bij mezelf denk heb ik hem eigenlijk wel gevoeld vandaag, geeftie meteen een trap. Moet er dan altijd wel weer om lachen.
Hier een foto van de meiden van mijn zwangerschapsgym clubje: Ik ben de 2e van voren De achterste dame is zwanger van een tweeling...
Hier wel beter, maar nog steeds niet helemaal over. Het voelt alsof die kleine een gat naar buiten aan het graven is hihi. Voelt niet echt fijn en kan ook best zeer doen.
Jah idd, denk soms ook van: he, hij is wat rustig en dan ineens voel ik weer wat... alsof ie het door heeft dat ik denk van: hallo, leef je nog?
Dames, ik moet gaan... manlief komt zo thuis en dan moeten we richting Utrecht. Ik krijg weer last van mijn rug, ondanks de warme kruik tegen mijn rug aan. Heb wel honger gekregen moet ik zeggen. Ben benieuwd wat er allemaal te bestellen valt... @knorretje: hoe was jouw etentje trouwens? Iedereen een fijne/rustige avond/nacht gewenst Tot morgen maar weer...
Haha grappig. Allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend? Bij mij is de eerste net bevallen, de laatste is ergens halverwege mei uitgerekend. Ik ben de enige die in februari is uitgerekend.
heey meiden hier nog steeds geen verandering.. blijf dus nog steeds op 4 cm en weeën zijn helemaal weg.. maar heb wel ontzettend veel pijn overal kusjes