Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Boni: knuf! soms is het zo geloofwaardig dat je er in blijft.

Troeltje: ook zo'n lekkere droom inderdaad...wordt je zo vrolijk van.

Hier ook net even op bed gelegen maar dan ga ik toch weer malen als ik niet kan slapen. en die last van me rug en bekken...mijn moeder zei net al: ga maar bevallen we hebben toch niets te doen :D

Pnirmal: geniet van je goede nachten nachtrust hoor! en lief van je zoon!

Troeltje: klinkt als de bekkenbodemspieren toch?

Vici: we willen gewoon het liefste Remi, alleen op de wereled zijn. herken ik wel hoor ;)

Angelfire: ligt je baby al in positie? zo lang je iets merkt is er niets aan de hand dacht ik maar anders gewoon even de gyn of vk bellen hoor.

Troeltje: wat een leuk idee! maar denkd at de choco warm moet blijven en dan met de muisjes opdrogen/uit harden of niet?

TIP: bij de jamin hebben ze nu voor de valentijn evrschillende dingen waaronder een grote zak spekkies met roze en witte hartjes voor €5.-

mamamia: tijd gaat zeker snel maar ik ben me zo zoetjes aan aan het evrvelen dus vind het wel best eigenlijk. heb het idee dat ik niets anders doe dan slapen en rusten.

Angelfire: is het al beter? voor je gemoedsrust?

Evenstar: ik heb dat gevoel ook zo vaak als ik jullie schitterende kamers zie hoor. dan denk ik wel eens. ik kan mijn kleine meid niets anders bieden dan een kamertje tweede ahnds bij opa en oma...Sorry beetje emo. Ex heeft een compleet nieuwe kamer, maxi cosi ect voor der vandaag...niet eerlijk vind ikd at dan. zullen de hormonen wel zijn.

mamamia: he yak! maarre...afhankelijk van de knoop kunnen ze dat nagaan he. Een judoband knoop je niet zo maar.

Troeltje: dan heb ik een veel makkelijkere voor je! kan fred ook ;) lange vingers in de boter dopen en dan in de muisjes aan een kant ;)

2. mamastarlight

mamamia: ja vind het ook jammer. moet zeggend at ik nu ook al zo vaak hier niet ben geweest. eerst doord e bloeddruk en nu gewoon zo druk en moe. helaas...

en hahaha dat heb ik ook maar ik kan ook gewoon niet typen en dat lijkt mij voor anderen ook heel irritant :D

leuke foto trouwens en wat een evrschil in buikomvang!

veel plezier vanavond!

Schatje: sterkte en een dikke knuffel!

Hey gemma! al een huisje gevonden?

3. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Helaas niks gevonden...na de kleine nog maar een keer zoeken...

4. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    hoe gaat het met jou msl?

5. mamastarlight

jammer meid! is ook moeilijk nu helaas. hier alles goed. het rommeld wel maar zet niet echt door helaas.

6. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    De laatste loodjes zijn wel zwaar maar mijn nachtrust is stuk beter geworden dan de afgelopen weken, mijn hoofdpijn is nu gewoon hoofdpijn ipv clusterpijnen waarvan je scheel kijkt dus ja, die paar weekjes zit ik nog wel uit hoor al stik ik werkelijk van nieuwsgierigheid en hoop zo dat de bevalling gewoon goed verloopt.

Alles maar dan ook echt alles is er gewoon, manlief wilde alles nu thuis in het overdrevene naar mijn idee, een flessenwarmer bv...ik heb zoiets van haal hem via MP of de magnetron maar nee, dat kon allemaal niet, gaf hem rust wanneer alles goed voor elkaar was en dat kon alleen met nieuw en merken...

Het geeft me eigenlijk ook wel rust, ook het feit dat ik nu toch in het ziekenhuis moet bevallen vind ik toch wel prettig.

Maar goed, ben wel benieuwd wie de eerste hier zal zijn die mag bevallen, wordt nu echt spannend hé!! Volgens mij is de angst voor bevallen etc. bij iedereen wel aanwezig, misschien daarom al zoveel en zolang van te voren voor weeén, ga je vanzelf verlangen naar het echte werk zodat je klaar bent met die onzin :D

Merk wel een verandering in mijn dieren, de honden wijken niet meer van mijn zijde en blaffen vreselijk snel. :x De poezen die al maanden niet meer bij mij kwamen kleven ineens vast aan mijn schoot en de poezen die onder categorie stalkers gingen vallen, mijden me nu..Hmm,...

Maar goed, iedereen alles klaar? uitzet, kamertjes, vluchttassen met paperassen? De gyn gaf nog een tip om een muntje op je ponskaartje te plakken, veel rolstoelen hebben een muntje nodig. Lopen met weeén raadde ze me namnelijk niet aan, schijnt niet prettig te zijn :D

7. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Mamastarlight, je bied je kindje een liefdevolle omgeving, dat is het allerbelangrijkste. Zonder je dochter was je misschien nog bij je ex, je hebt nu bewust gekozen voor jezelf en voor haar, voor jullie toekomst, dat is onbetaalbaar!

8. mamastarlight

:) Thanks wijffie. is ook zo en weet ik ook heel goed maar soms overvalt dat gevoel me even. dank je dat je mijn voeten weer op de grond zet!

Leuke "discussie" trouwens op een andere topic waar ik kom over dat ik hem niet bij de bevallen wil hebben alleen als ze er is. of indien mogelijk bij de laatste perswee of zo :D

9. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Oja, daar moet je ook over nadenken idd...pfff, geloof niet dat ik mijn ex bij mijn bevalling zou willen hebben:) In jou geval lijkt me toch dat hij dit soort rechten heeft verspeelt en het geheeljou beslissing moet zijn waar hij zich bij neer mag leggen. Doe de link eens?

10. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Hoi weer dames, ik heb lang niets getypt hier omdat het gewoonweg te zwaar werd allemaal, op het laatst kwam ik niet de deur uit zonder rolstoe. Ben vorige week woensdag bevallen een week na het weghalen van het bandje om mijn baarmoeder van dochter Robin, ze is dus 3 weken te vroeg maar met een mooi gewicht van 3515. om half4 smorgen had ik lichte weeen en om 11 uur braken de vliezen, om half 1 was ik in het ziekenhuis waar ik 2cm ontsluiting pas had.
    Dame lag alleen met dr hoofd zover naar beneden dat puffen geen moer hielp en ik persweeen had :$ en hun maar zeggen puffen puffen het persen ging gewoon vanzelf.. Om half 3 is Robin na turbo bevalling dus gelanceerd haha waardoor ik wel het gevoel had dat ik een deel had gemist en besef heel laat kwam dat ze dr ook echt was... Het is tuurlijk een geweldige mooie meid met een flinke bos haar ik ben een trotse mama

Liefs

11. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Wow Sonja, dat is ook wat!! Maar van harte met jou kindje en fijn dat alles goed is, hoop dat je ook snel weer wat mobieler mag zijn.Mocht je nog puf hebben, post je dan nog een fotootje?

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee joh, meestal vinden die kleintjes dat helemaal lekker!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mooi buikie! Je draagt echt naar voren!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeetje meid, dat is vervelend! Hoop voor je dat je of snel weer weeen krijgt die wel doorzetten, of ze lekker je vliezen gaan breken!

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jah goed, je bent al lekker geintegreerd he?! Lukt het allemaal een beetje, of ben je onderhand alweer terug?

16. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie

Vervelend zeg...wanneer ben je uitgerekend?

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :( wat jij je meisje geeft is een berg liefde en toewijding, en dat is alles wat ze nodig heeft. Je zit niet in een situatie waar je om gevraagd hebt, en eentje die je in het proces van zwanger proberen te raken ook niet verwacht had waarschijnlijk. Maar dat doet niks af van jouw kwaliteiten als moeder. Ik kan me heel goed voorstellen dat je af en toe echt superemo bent, het is een moeilijke situatie, en zo op het eind (ik spreek even voor mezelf) kan het je best aanvliegen.

Dat je ex die dingen zelf wel in huis haalt, nou dat is dan fijn voor hem. Al die mooie dingen betekenen maar weinig als iemand verder zijn handen overal vanaf trekt, en niet 100% toegewijd is.

Dikke knuff.

18. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Es geht mir gut, ich bin wieder zuruck mit meine 2 kleine schnitzels,haHAH

Genoeg van brattwurst..maar goed misschien na de kleine weer terug om een huis te zoeken...:(

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hee dank je voor het meedenken! Ik had alleen de choco op een pannetje water staan in een kommetje en het water was zacht aan het borrelen dus het bleef wel warm... Naja ik doe het wel met kookchoco hoor, is beter!
    En die lange vingers heb ik al gedaan bij Marcus dus wilde nu weer wat nieuws ;)

En ik snap dat je dat zo voelt, met dat je alleen 2e hands spulletjes hebt, wilde je het niet meenemen of wilde hij het je niet geven? Want om eerlijk te zijn vind ik dat jij daar 10x meer recht op hebt dan hij, ze woont straks natuurlijk bij jou!

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heee Sonja!

Ik had het al even gebrieft hier (hoop dat je het niet erg vindt) toen ik het op hyves zag, wat een PRACHTIGE dochter (dat haaaar!!), gefeliciteerd!

Wat een bevalling zeg, kan me voorstellen dat je zelf het gevoel had er zowat achter aan te rennen. Maar goed, ze is er.

Deel Deze Pagina