Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    ik ga ff wat eten maken, tot vanavond..

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Zo ff zo gereageerd ;)

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee Sonja, Van harte gefeliciteerd met je dochter Robin!!

Zo dat is zeker een turbo bevalling zeg, kan me je gevoel voorstellen! Komt dat omdat je DES dochter bent, dat je zo snel bevalt?

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahaha, nou het gaat vast en zeker wel lukken!

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Zo ik ben weer bij!

Had Fred net aan de phone en die heeft wéér pijn in zijn maag... Hij heeft zoveel stress nu op het moment dat het op zijn maag slaat, maar ik vind nu echt dat hij a.s. maandag naar de huisarts moet hoor! Het is nu gewoon KLAAR!!

Kids zijn lekker op bed en mama rustig op de bank! Kleine gaat weer alle kanten op, pfff doet me zeer af en toe.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi

Sonja gefeliciteerd met je dochter!

Even voor het geen punten maken in de teksten sorry:( zal er beter op gaan letten, Ben niet zo schrijf wonder hihi maar zal gaan op letten

Een fijne avond verders miss tot laters.

Groetjes Patricia

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hè hè, daar was ik weer. Vanmiddag idd nog even geslapen, daarna de filmpjes van de videocamera overgezet en net even bij mijn schoonmoeder op bezoek geweest. En nu even lekker niksen, heerlijk!

Ik hoop dat iedereen gewoon een goede bevalling krijgt en pnirmal, met name dat jij de bevalling gewoon kunt meemaken en geen narcose nodig hebt. Kan me indenken dat dat geen prettige ervaring was.

Mammamia, mooie buikfoto en leuke buikenfoto van de zw.gym.

Schatje, dikke knuf voor jou!

MSL: jij hebt het allerbelangrijkste wat je je meisje kunt bieden: Heel veel liefde! De rest is alleen maar materiële dingen.. dikke knuf! En of jij hem wel of niet bij je bevalling wilt hebben, is jouw beslissing en niet van iemand anders.

Gemma, jammer dat het met de huizenjacht niets is geworden..

Tonka, ga je in Enschede of Hengelo bevallen?

Sonja, daar ben je! Gefeliciteerd met Robin, leuke naam ook. En netjes gewicht idd. Heb even op je site gespiekt, maar mooi meisje hoor!

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ sonja nogmaals gefeliciteerd met je mooi dochter Robin!! en idd wat een mooie bos haar zeg!! Geniet er van!!

@ Hier nog steeds erg pijnlijk bekken, alsof meneer zich eruit wil duwen ofzo... Ook is hij ontzettend druk geweest. Vannacht leek het even of hij zo me buik uit zou komen, zo erg was hij aan het duwen/schoppen.
    Was vanmiddag ff naar me ouders gegaan, zodat ik ff rustig kon zitten... Dat scheeld toch wel. Hebben daar ook gegeten en me moeder heeft haar in bad gedaan en pyama aan dus kon haar thuis zo in bed leggen, na een lekkere fles pap.
    Ze liep ook weer een stuk los... ze vind het echt leuk. Zo schattig om te zien. Ze word echt groot... maar zo leuk!
    Ze zegd ook dingen na, de tijd vliegt echt voorbij!!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mama, rottig die pijn zeg!! :( Hier heb ik ook wel es het gevoel (meer in de vagina), dat ze er recht uitgezeild komt. Flinke steken, maar verder geen bekkenpijn. Ja kleine meisjes worden groot he :) En jij hebt wel een errug leuk exemplaar natuurlijk :D

Ik heb net iets gedaan dat ik niet had moeten doen -- verhaal gelezen van een kindje dat tijdens de bevalling overleed. Echt de ergste nachtmerrie ooit. Nu moet ik weer even erg mijn best doen om het uit mijn hoofd te zetten, wat ontzettend erg voor de ouders. :(

10. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Tonka: klopt dat gevoel deel ik dus ook.

Kreeg ent een vaag smsje van hem en vind het zo stom dat ik het gewoonz eg hier: hij had tijdens het laminaat leggen in de kinderkamer in zijn vinger gesneden met de zaag. schrijft die: ja heel mijn ringvinger eraf maar draag voorlopig toch geen trouwring...

Nee l*L dat heb JIJ gedaan!

Sonja: van ahrte gefeliciteerd met Robin!

Gemma: de 9de pas dus amg niet zeuren hoor ;)

Evenstar: dank ej meid! zo denk ik er 99% van de tijd ook over hoor ;)

Troeltje: we hebben meteen echt veel geld van zijn moeder gekregen voor de kinderkamer ect. Echter ondanks alles, hij heeft het gekregen he...dus ik heb ALLES gekocht en overgenomen toen ik nog daar woonde...en nu gebruikt die waarschijnlijk dat geld voor nieuwe spullen. erg tegen mijn zere been want ik heb NIETS gekregen toen ik weg ging. heb zelfs de auto terug gegeven. en ik ben niet van het geld hoor maar dit steekt!

Boni: dank je!

Mama25: sterkte knuf!

even thee drinken en lekekr mijn bedje in;) tot morgen

11. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Ik heb een foto van dr in mijn fotoalbum gezet, ik kom veel op fora's hoor maar een foto hier plaatsen is mij een raadsel ;) En tuurlijk is het niet erg dat je het hier al gezet hebt ;)

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    SONJA!!!! JAAAAA!
    GEFELICITEERD!!! WAT GEWELDIG!!! Een mooi meisje! Met een mooie naam!
    GEFELICITEERD!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Sonja, wat een bos haar heeft ze al! hahaha, wat schattig!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Veel lezers, geen reacties...

Hoop dat het goed gaat met iedereen! Knuffel!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeeeeeetje, ja, ik snap dat je hem een ontzettende lul vind zeg! Bah! Maar inderdaad wat Tonka en Evenstar al zeiden, jij hebt tonnen met liefde en daar kunnen geen spullen tegenop! Jou kindje heeft alleen maar jou warmte en liefde nodig en dat is echt genoeg hoor!

Knuffel voor jou!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ahhhhh wat een poppescheetje zeg! Ik zie zo dat ze veel en donker haar heeft *smelt*!!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja hoor, hier gaat het prima met jou ook?

19. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

thanks troeltje!

THANKS MEIDEN!!!!

nu ga ik echt slapen hahaha

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou Fred was ff thuis, ging weer goed met zijn buik, nu is ie naar een feestje, ook wel ff lekker voor hem even eruit en geen stress!
    Hij heeft wel beloofd dat hij maandag gaat bellen naar de dokter. Ik zei dat ik het straks niet meer trek 3 kinderen en hij die zo vaak buikpijn heeft. Dus dat hij zich maar eens moest laten checken zonder het allemaal weer beter te weten! Geloof dat het wel door drong nu!

Deel Deze Pagina