@ Troeltje, gelukkig dat Fred nu eindelijk heeft besloten om de ha te bellen. (Nu nog echt doen...) En ik ben ook blij dat het goed gaat met jou. Hier gaat het eigenlijk ook wel. Moe en nesteldrang... gaat niet samen hihi... En de gebruikelijke pijntjes waar ik de laatste tijd over klaag... Dus dat doen we maar niet meer. hihi Egoberichtje: Ik ben (schrik niet!) met mijn man naar de Ikea geweest. (HIJ HAAAAAT winkelen... hihi) Hij heeft mij op een karretje geladen. Zitten jij! En daarna mij door de ikea rond gereden. Als ik iets wilde zien dan moest ik t maar zeggen. hihi. Het was erg gezellig en we hebben veel lol gehad. Daarna lekker warm eten gehad in een andere winkel en terug naar huis gegaan. Daar heeft manlief nog enkele klusjes gedaan. Ik ben in slaap gevallen en daarna heb ik de planten voorzien van potgrond (?!?! Ja serieus... WAAROM? ik zou het niet weten.. hihi) Verder VEEL tijdschriften weggegooid. En spul verschoven in de huiskamer... maar het is nog niet naar mijn zin. hihi. Manlief is toen eigenlijk gevlucht. hihi. Verder tijdschriftjes op de bank liggen lezen terwijl manlief lekker tv aan het kijken was. Zo dat was het geloof ik wel mijn dag. hihi.
Lekker dondersteen! Klinkt als een gezellig en fijn dagje. Ik voel de nesteldrang ook nog steeds, zeker omdat ik binnen 2 weken al ga bevallen, maar het lukte me vandaag gewoon niet. Ik heb stofgezogen en de vaatwasser gedaan en that's it! Morgen is Fred vrij, hij zou wat spullen gaan ophangen en verhangen en ik hoop dat hij nu eindelijk dat muurtje gaat doen, dus dan zal ik vanzelf ook wel weer gaan rommelen in huis want ik kan moeilijk stil zitten als hij ook bezig is. Gisteren trouwens alle babykleding die ik nog had en mijn schoonzusje gebracht heeft (maat 50 en 56) ingeruimd in de kast, whahahhaa hij ligt echt PROPvol! Nou ja wel fijn! Ook heb ik nu 2 kisten vol met kleding van maat 62 t/m 80, van mezelf nog en mijn schoonzusje, wij hoeven voorlopig geen kleding te kopen denk ik zo Ben trouwens heel benieuwd wat mijn vriendinnetje gaat krijgen, want dan kan ik al mijn kleding aan haar geven Vind ik wel leuk, en zij ook!
@ Goede morgen allemaal! Hopelijk heeft iedereen lekker geslapen! @ Troeltje, de kast is bij ons ook propje vol met kleding. hihi. En ik heb geloof ik maar 3 dingen zelf gekocht. De rest allemaal van vriendinnen. hihi Hopelijk gaat Fred lekker de muur doen. Zal wel zo prettig zijn. @ Mama, ja leuk maar vermoeiend dagje geweest! @Ego: Ik heb redelijk geslapen tot ik dus wéér wakker werd met heftige pijn aan mijn handen. (Ik word er gek van!) Ik durf gewoon bijna niet meer te gaan slapen omdat ik weet dat ik weer wakker word met onwijze pijn. Het is echt zooooo K*T! Ha zegt, nu niets aan te doen. Hopelijk gaat het over na de bevalling... en anders moeten we opereren... Nou lekker dan. Gatver. Ben vannacht maar liefst 4 keer wezen plassen en on 6 uur ben ik maar opgestaan. Ach, zo gebeuren de wasjes wel. hihi (positief blijven... hihi) Gelukkig kan ik tussen door in slaapvallen... Als ik dat niet kon dan was ik nu helemaal een wandelend lijk... @ VRAAGJE(s) ivm Zwangerschapsmasker, zijn er trouwens meer dames die last hebben van zwangerschapsmasker? Ik heb een kluster vlekken op mijn voorhoofd. Bizar he? In de vorm van een hart. Nog vreemder. (hihi) Ik zou zo graag even onder de zonnebank willen liggen. Weet iemand of dat kan als je last hebt van zw-masker?
Heerlijk op de bank zitten, wat is dat Ik ben bang dat dat nog wel een paar weekjes gaat duren. Maar als mijn mannetje werkt kan ik meestal tussendoor wel even ZP-en
Goede morgen Duster! Hoe is het er mee? Wat is you doing? Ik heb gister avond ook de bank gevonden... was lang geleden. hihi
@Evenstar; Wat een mooie, bescheiden buik. @Ladytijger; Succes en een dikke knuffel! @Troeltje; Je wee"en kunnen ook eerder komen dan 5 febr @Dichtbij het ZH; Het is vanaf hier zeker een half uur rijden. En dan nog parkeren, naar de juiste afdeling enz, enz @Buikfoto; Helaas is onze PC een tijdje terug gecrasht en nu kan ik geen foto's meer op de PC zetten (kan de installatiedisk nergens vinden ) Zal maandag eens aan Dirk vragen of hij een programma wil downloaden @Mammamia; Ook al zo'n mooie buik @Buddy; Ik kan me heel goed voorstellen dat je hem er niet bij wilt hebben. Het is toch erg intiem en als het over is, lijkt me dat niet echt prettig. Een hele dikke knuffel! @Sonja; Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
Sorry, ik was aan het teruglezen/reageren. Na 20uur 's avonds plof ik wel altijd op de bank, maar overdag heb ik er helaas geen tijd voor (ja, om te gaan zitten strijken ) Hier gaat alles goed. Heb het idee dat de kleine meid nog wel een week of 10 blijft zitten, ha, ha. Hoe gaat het allemaal met jou?
Mogguh! @Sonja165: gefeliciteerd met jullie dochter Robin! @Troeltje: fijn dat Fred zich weer iets beter voelde, maar groot gelijk om hem maandag naar de HA te 'sturen' hoor! @MSL: ik sluit me helemaal aan bij de rest hoor! Het belangrijkste geef je toch wel aan je meisje straks: liefde!! @Dondersteen: volgens mij kun je met een zwangerschapsmasker beter uit de zon/zonnebank blijven. Het gaat namelijk niet altijd meer weg na de zwangerschap. Verder leuke middag gehad in Ikea, begrijp ik? Haha ik zie je al zitten op die kar @Ladytijger: hoop dat je een beetje een rustige nacht hebt gehad? @Schatje: balen dat het maar niet doorzet... Hier alles ok. Redelijk geslapen (uit mezelf, dus da's mooi). Hier en daar een harde buik. Als ik een harde buik heb, zijn ze ook pijnlijk, maar verder niet veel bijzonders. Voel de baby ook wat meer bewegen nu, dus ik vertrouw er wel op dat het goed zit! Vandaag alleen met de kids want Chris is werken.
Oh en ik zag ook weer mooie buiken van Evenstar en Mamamia. Misschien klim ik vandaag ook nog eens even in de zelfontspanner
Vervelend zeg van die pijn in je handen! Ik hoop ook dat het na de bevalling over gaat voor je! En nee als je een masker hebt dan kan je beter niet onder de zonnebank want zo ga je ze nog meer zien! Ik had ook een masker bij Lisette (wist toen nog niet dat ik zwanger was), mijn hele lichaam was bruin behalve mijn hoofd! Ik begreep er echt helemaal niks van en het zag er ook nog eens niet uit!
Ja dat weet ik natuurlijk. Maar ik ga er niet vanuit omdat Marcus ook pas met 40 + 6 kwam. Neem aan dat deze eigenlijk ook van plan was langer te blijven zitten!
Hihihi, zittend strijken doe ik ook tegenwoordig Hoe is het trouwens afgelopen met je zwangerschapsverlof?
Heeeeeee! Ben ik alleen? Nou hier een rotnacht, niet omdat ík niet kon slapen, maar omdat de kinderen niet lekker sliepen! Eerst werd Lisette wakker omdat ze moest plassen en per ongeluk een beetje in d'r broek plaste onderweg naar de wc. Nadat ik haar weer in bed gebracht had vond Marcus het nodig om het op het krijzen te zetten en niet meer te willen slapen. Dus hem een flesje gegeven op bed en na wat aaitjes op zijn hoofd weer weg. Toen werd Lisette weer wakker om iets, weet ff niet meer wat. Daarna werd ik wakker omdat ik moest plassen en was Fred ondertussen ook thuis gekomen van het feestje. En toen ik weer in bed lag had ik zoveel pijn in mijn bekken dat het inslapen ff duurde. En nu vanaf half 8 wakker... Weer een heel avontuur dus!
Ohhh en er ligt hier weer sneeuw GRRRRR! Fred heeft vannacht van een stukje van 15 minuten 1 uur gedaan om thuis te komen omdat het zo glad was!
Ja, dat rommelen heb ik tot nu toe elke zwangerschap gehad. Bij de eerste ben ik daarom uiteindelijk ingeleid/doorgeleid omdat het té vermoeiend werd. Bij de tweede zou dat ook gebeuren en toen zette het de nacht ervoor vanzelf door. Nu begint het inderdaad wat steviger te rommelen sinds gisteren... Nah ja... blijkbaar gaat dat bij mij zo. Geen plotselinge bevallingen voor mij haha
Oh bah... vreselijk dat soort nachten. Die kun je echt niet gebruiken nu, als je al je energie nodig hebt voor de dag!! Straks lekker even terug en de kids aan Fred overlaten?