Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    hmmm ok...ik weet het niet...Ik hoop ook dat alles goed is,,

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Trouwens die pagina's lijken wel voorbij te vliegen:p

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Whahahah! Bel! goeie!!

@ Gemma, Misschien hebben ze ondertussen de maten aangepast... Ik ga na de bevalling denk ik daar een een blik naar binnen smijten. (niet letterlijk... hihi)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    op deze manier wel.hihi

Ik ga trouwens afsluiten. Manlief is boven en ik ga met hem ff lekker douchen... Doegie!

5. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    t gaat lekker...vlieg vlieg

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Have fun8)

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hier 1.84... en een dure broeken smaak :D Ik zweer bij Kuyichi (reken op 120 euro per stuk, maar dan is het Fair Trade en biologische katoen). Verder G-star. Lief is ruim 1.90 en heeft erg lange benen, die zit ook aan dure broeken. We besparen dan maar op andere kledingstukken.

Het ergste is niet eens broeken, maar dingen die lange mouwen hebben. Ik heb brede schouders, een lange romp en heel lange armen. En meestal betekent 'grote maat' 'groter in de omvang', en niet in de lengte van buikstuk of mouwen. Dus: alles is te kort op buik en armen, en grotere maten zijn veel te wijd, want mijn pre-zwangerschap cup was... AA :)

Er zijn maar weinig merken die geschikte winterjassen maken (GSUS is er een van), mijn positiejas is dus ook te kort in de mouw maar daar ging ik verder echt geen moeite voor doen. Dus lange handschoenen :D

Hebben de lange dames hier ook grote schoenmaten? Want dat is weer een ander verhaal. Ik heb gelukkig nog maat 42, maar toch is dat vaak al niet verkrijgbaar. Maar in Groningen heb je een fantastische winkel met superveel grote maat!!

8. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Ik ga oook, lekker mn nest in...doei
    welterusten

9. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Ik ken t, ik ben ook vrij breed en lange armen maar ik kan nog redelijk uit de voeten..maar in maleisie..een ramp.gelukkig hadden we nog europese winkels maar welallemaal duurder;)

10. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    ok moet nu echt gaan, het 2 spookjes in mn bed morgen ochtend!!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier maat 40. Tja en cupmaat voor de zwangerschap was 75D. Vond het voor mijn zwangerschap al een ramp om een leuke bh te vinden, dat wordt nu helemaal een ramp. Als het even meezit ga ik straks borstvoeding geven, dus zal het nog wel iets groeien. Verder qua bovenlichaam is het niet erg schokkend.

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Ladytijger gefeliciteerd met jullie zoon Bram!!

En verder: wow wat een hoop pagina's. Die ga ik morgen even doorspitten want nu kruip ik lekker mijn mandje in!

Slaap lekker allemaal!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Slaap lekker!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Angel slaap lekker!

Hier ga ik ook mijn mandje opzoeken, ben echt behoorlijk brak.

Slaap lekker allemaal!

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik hoop dat jullie beter slapen dan ik. Na een uur in bed hebben liggen draaien, ging mijn man aanstalten maken om op de bank te slapen. Want hij is nogal gevoelig voor hoe ik slaap (dat wordt nog wat straks...), als ik onrustig ben, kan hij niet slapen. Omgekeerd is dat totaal niet zo, ik slaap nogal diep normaal. Hij moet morgen alweer vroeg op het lab zijn, dus ik ben maar verhuisd met een dekentje op de bank voor de tv en een poes naast me. ;)

Maar ik kan totaal niet slapen, lig alleen maar naar mijn eigen hartgeklop te luisteren en het maagzuur is niet meer te beteugelen met die Rennie's. Ik vrees dus dat ik mezelf bij de Slechte Slapers mag gaan voegen bij deze. :(

Ookal is het hier heerlijk rustig, jullie liggen vast al op een oor :)

16. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede nacht

word je niet wakker van je kids dan is het wel weer een rampzalige nacht met ontzettende pijn in rug en bekken en buik lig aan een stuk door te draaien en draaien net even 2 paracetramol ingenomen hoop dat het z'n werk gaat doen en dat ik toch nog weer een paar uur kan slapen

17. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Hier nog een nachtbraker.... en wel van de harde buiken grrrrrr....
    Maar nu ben ik de enige hier zie ik.... mmmm ga maar even een spelletje spelen. Misschien zometeen eindelijk slapen!

18. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Evenstar en Mir555 hoop dat jullie inmiddels lekker op een oor liggen!

19. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Nah... ik geef het op. Het slapen dan voor vannacht. Chris is zojuist naar werk vertrokken en over een half uurtje staan de jongens op. Nog steeds elke 5-10 minuten een harde buik, maar het word niet pijnlijker. Net irritant genoeg om niet te slapen dus.

Zo maar even douchen, jongens aankleden en wegbrengen naar school/opvang. En dan proberen alsnog te slapen. Gelukkig heb ik een lege dag voor de boeg ;)

(er is trouwens echt niks op tv 's nachts)

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #780 1Dondersteen, 25 jan 2010
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
    Goede morgen!

Alhoewel... voor sommige geloof ik niet echt... Meiden ik hoop dat jullie (net als ik) straks nog even lekker op 1 oor kunnen gaan liggen. En dat je dan weer wat aansterkt.

ego: ik heb vannacht met een breace (hoe schrijf je dat?) om mijn pols geslapen. Ik heb tintelingen maar geen pijn gehad vannacht! JOEPIE!! Scheelt echt.

Verder, gister avond zo nu en dan sterretjes en een soort van strakke band over mijn bovenbuik heen gevoel. En dikke enkels en voeten.
    Manlief zegt dat ik toch te druk bezig ben geweest. En toch niet genoeg rust tussendoor heb genomen. En ik vind van wel. Zeker voor mijn doen. Maar ik zal naar hem luisteren. En vandaag echt lekker rustig aan doen.

Er komt trouwens een super gezellig iemand langs straks. Lekker lunchen. Ook zo zwanger als wat. Dus... Gaan we samen relaxen. hihi

En vandaag wordt de kleine gehaald bij een andere vriendin van mij. Ik vind het zo super spannend voor haar. Vandaag word ze mama. Gek idee hoor. hihi.

Deel Deze Pagina