Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo ffies snel bijgelezen. Niet heel erg lekker geslapen. Heb weer lekker liggen draaien en woelen vannacht. Toen werd ik om half 8 weer wakker en dacht ik bij mezelf: ik draai me mooi nog een keer om. een uur later staat er iemand bij de buurman aan te bellen...die heeft zo'n geweldig TRRRRRIIIIINGGGG belletje, maar kennelijk was er niemand thuis. Ze heeft gewoon 15 minuten op die bel staan drukken. Ik met me slaperige hoofd uit het raam gevraagd of ze ermee wilde stoppen. Hihi ze schrok ervan. 2 minuten later werd de deur open gedaan, kennelijk lag de buurman ook nog op 1 oor ofzo:p.

Naja toen er maar uit gegaan en onder de douche gestapt. Merk wel dat ik niet goed geslapen heb, heb er een beetje hoofdpijn van.

Vanmiddag even naar welkoop toe. Kom ik het huis ook weer is uit:p.

Ga nu even me zusje van 10 vermaken, die is op bezoek. Kwam aan met een pak luiers en 2 croissantjes hihi, schattig:p.

Tot strakjes allemaal.

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    MARG! leuk! Gezellig dat je erbij komt! :) Welkom! En ik snap het soms ook niet allemaal... hihi. Dus alles komt goed. Gewoon lekker mee beppen en klagen en lachen en huilen en wat al niet meer.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ belliebel, Pokke bel! ZOW! En wat een lief zusje! Ahhhh. luiers en croissants. Wat lief!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi welkom en nog gefeliciteerd met je zwagerschap. Ach beter laat dan nooit toch:D.

5. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @ Marg; WELKOM!!
    Leuk dat je komt meekletsen!

@ Dondersteen...hahaha, je wordt genaaid en je geniet er niet eens van... whahaha!

Wel rot voor je en inderdaad RAAR van dat bedrijf zeg!!
    Dat zijn 8 zure euro's dan. Je kunt ze ook gewoon rechtstreeks over de schutting gooien, die 8 euro. Dan maak je de buren er nog blij mee...

Sterkte ermee!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Jodela, thanks... haha.
    Ik heb me net even uitgeleefd op hun site... klacht ingediend. Zal wel niets worden. Maar o.k.
    En de buren krijgen die 8 euro niet. Mehoela, kan ik weer wat pampers voor kopen... hihi.

Nee, ik baal er echt van. Ik verheugde mij zo op die tas en nu blijkt ie niet zo te zijn als mij voorgeschoteld was. Vind ik gemeen. Ben gewoon echt uit mijn doen.K*t zooi.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ga maar eens mijn lenzen in peuteren zodat ik kan zien wat ik zeg (haha, ik heb echt wel mijn tanden gepoetst...) eh... doe. En mij verder aan kleden. Dan voel ik mij ook weer wat plezanter, denk ik.

En ik ga weer pleite... Ik ga met het mannetje bespreken wat we gaan doen vandaag.

knuffff!

8. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Andere arts, andere inzichten.
    De arts die ik vandaag had, wil niet inleiden op niet-medische gronden en mijn eigen arts is met vakantie. Dus.... paar slaappillen gekregen om door de voorweeën heen te slapen en volgende week terugkomen.

Nog wel even gekeken hoe het ervoor stond: precies hetzelfde al 3 weken geleden: 1 cm ontsluiting. Waarschijnlijk beval ik ook niet uit mezelf voor die week.

Dus......... ik heb er echt even goed de ziekte in. Precies waar ik bang voor was...

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh ja!
    nog ff!

Ik kon gewoon niet een lange mopper-mail sturen. Ik moest gewoon in 3 x mopperen op de pixmania site... BELACHELIJK!
    ()verdulleme ik heb nog humor ook... ik kan er zelfs nu opm lachen! GRRR ben ook boos... oh hier komt het niet meer goed! hihi

Doegie!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Angelfire, getverderrie! Wanneer is gyn weer terug?
    Snap best dat je er de pest in hebt... zou ik ook hebben. Knuffel!!!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ben nu echt weg. doegggg!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ooohhhhh wat spannend!!

Ben benieuwd of het door gaat zetten!
    En als ze weer thuis is, zal ze dr verhaal hier nog wel neerzetten!

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Dat had ik ook gezien en idd pfff zeg 14 kids en een 8ling no thanx! Je bent dan echt 24/7 bezig en je ziet ook wel dat zij de gevolgen heeft laten wegwerken bij plastische chirurgie!

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    lig nu ook ff op bed en Eva slaapt, toch wel praktisch dat Sem overblijft nu!

Dat boekje over taal had ik mijn buuf ook kado gedaan was we ook erg blij mee ;)

15. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Hebben net de klossen onder het bed gezet....wat hoooog!!! Is er al iemand uit bed gevallen hierdoor? Ik zie mijzelf vannacht al op de grond liggen met een gebroken heup...:) Misschien kan ik beter totdat de bevalling zich aandient in de logeerkamer bivakkeren...haha.

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    welkom :D
    en gezellig dat je mee komt kletsen!

en bij het breken van de vliezen moet je niet bij de AH gaan liggen hoor..want als ze dan komen vragen welke gang je ligt weten ze nooit de weg daar :D haha

+ je mag gewoon naar huis gaan en daar plat gaan liggen ;)
    Maar fijn dat ie ingedaald is dat scheelt idd een hoop!

17. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    BTW die docu over die octomum, wordt die nog herhaald dat een van jullie weet? Moest gister de moeilijke keuze maken tussen deze docu en mijn favo serie Criminal Minds, en dus voor het laatste gekozen maar wil nog wel eens even zien wat voor huishouden die moeder heeft... Vind al dat mijn vriendin het druk heeft met een tweeling van 10 weken, hoe zou dat dan zijn met een gezin van 14 kinderen waaronder 8 van die jonkies... jeetje...

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ze mogen je naar huis sturen het kan nog best lang duren als het niet doorzet buuf hiernaast heeft er 36h over gedaan als het niet meer was..en bleef hangen op 4 cm...maar wil geen horror verhalen neer gaan zetten!

balen van je tas! ga je ze bellen/mailen?
    plaatje moet toch kloppen lijkt mij??

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    is er niet nog een arts dan? wel balen zo..misschien later terugkomen dat de pijn door de pijnstilling heen gaat oid en je een inleiding eist :D en je volgende week op deze manier niet gaat halen...is een idee? ;)

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hahaha lol ennuh gooi de tas aan de kant en ga lekker weg met je mannetje en ga eens aankleden jij :p

Deel Deze Pagina