Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    hmmmm ik heb me aangekleed, maar zie het niet zitten om in de auto te stappen (opvang is 5 km verderop). Dus ik heb mijn moeder gebeld en die komt zo de jongens halen om ze weg te brengen.

Ik heb het idee dat het allemaal wat erger wordt nu. Dus hopelijk gaat het straks over of zet het door... Beetje vaag. Voel me ook niet zo lekker (misselijk).

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oeh, Angels... slim van je om je mam's te bellen. En ik ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren met jou... Ik wil je heel veel sterkte toe wensen!
    Vervelend dat je zo misselijk bent.
    Knuffel!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Rustig zo in de ochtend...

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama25; Het geeft idd erg veel rust dat de kamer bijna af is. Gisteren had ik voor het eerst heel even het idee: Nu kan ze komen. Meteen daarna bedacht ik me weer, want we hebben nog geen geboortekaartjes uitgezocht :D Maar dat gaan we vandaag echt doen en doorgeven, zodat we niet voor varrassingen komen te staan als ze toch ineens eerder komt ;) Wat goed van Jaylinn dat ze aan 1 hand loopt. SUPER!!!! En ook erg fijn voor de trotse mama :)

@Gemma; Mooie buik. Als die van een paar weken geleden is, ben ik wel erg benieuwd naar je toeter nu :D Niet beledigend bedoeld, ik vind het erg mooi als je alleen van voren draagt. Ik heb ook een toeter :p)

@Naatje; Ik heb het op tijd doorgegeven, maar mijn werkgever niet. En omdat ze bij mij de hoogte handmatig uit moeten rekenen (ivm min/max contract en uitbetaling van meerdere periodes in 1x en daarnaast nog 1 periode in 2x ;)) zal dat wel wat langer duren dan 1 week :x

@Ladytijger; Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!!!!!!!!!!

Het was vanochtend weer 6u55 (nou ja, beter dan 5uur ;)) Maar toch zou ik het heerlijk vinden als Matthijs eens lekker een keer tot een uur of 9 "uitslaapt" Ik ga nu eerst boterhammetjes smeren en dan kom ik zo terug om verder te reageren :)

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Ik ben hier voornamelijk 's ochtends te vinden. Dan heb ik tenminste nog even tijd om rustig te lezen/reageren, want dan kan Matthijs zich nog lekker zelf vermaken :)

6. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Jee wat kletsen jullie veel.. Kan het echt niet bijhouden hoor. Zag wel dat er 2 beebjes geboren zijn.

@ Sonja, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Robin!!!

@ Ladytiger, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bram!!!

Super hoor!
    Hier alles goed alleen nog steeds wat grieperig. Wil niet echt overgaan. Beetje vervelend, maar goed. Morgen weer controle en morgen kan ik ook de proefdruk van ons geboortekaartje ophalen. Ben erg benieuwd.
    Iedereen een hele fijne dag vandaag. Ik ga even laatste dingetjes regelen en wassen enz. Verder gewoon lekker op de bank filmpje kijken ofzo. Heb weinig puf op t moment.
    Misschien tot later!!

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Het is en blijft de Action. Een lekker goedkope winkel om te kopen, maar met een beleid van niks (zoals je ook wel kan zien als je daar rondloopt :D)

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Gewoon even vragen, volgens mij kunnen ze het wel voelen, maar ik weet niet of ze dat nu ook al doen. Met de 40weken zwangerschap hebben ze de vorige keer bij mij wel gevoeld

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Dit hoor ik ook zo vaak, terwijl ik maar 6kilo ben aangekomen ;)

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Door mijn werk heb ik helemaal gemist dat je vertrokken bent uit Maleisië. Waar wonen jullie nu?

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Hier ook een rotnacht gehad. Kon niet slapen van de pijn in rug/bekken/buik/stuitje, had ook steeds harde buiken die wat pijnlijk werden. Die zijn er nu nog steeds, maar ja niet regelmatig ofzo... zal wel gewoon voorwerk zijn. Moest er ook meer uit op te plassen.

@ Angel slim dat je je moeder gebeld heb. Heel veel sterkte!!

@ Duster geboortekaartjes whahahah! Ach ja nou ja dan mag ze toch echt wel bijna komen...

@ Dondersteen fijn dat je hand hebt kunnen ontlasten met die brace.

@ Evenstar en Mir ook al zo'n rotnacht!! Knufff

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ladytijger van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bram! Wat een leuke naam!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik was er even om babynieuws te checken!

Ik ga er nu weer vandoor, drukke dag voor de boeg!

Liefs

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedemorgen! Hier een redelijke nacht gehad, beetje kort want kon gisteren niet goed in slaap komen. Maar heb tenminste wel aardig doorgeslapen daarna.

Vicious, lijkt mij dat ze wel even moeten kunnen voelen binnen, gewoon even vragen bij de VK. Maar garanties zullen ze wel niet geven ;)

Mama25, mooie nieuwe banner!

Balen voor de slechte slapers van vannacht, dikke knuf!

Angelsfire, klinkt spannend! Ben benieuwd of er iets doorzet vandaag! Succes!

Nou, vandaag rustig dagje. Moet alleen vanmiddag om half drie bij de gyn zijn, is eigenlijk in Jasmijn's slaapje maar die doe ik dan maar iets eerder de boterham en ze moet iets eerder naar bed, haal ik haar er iets voor 2 uur wel uit. Verder moet ik alleen nog even het wiegje opmaken, meteen even kijken of we nog iets nodig hebben daarvoor.
    Duster, hier vermaakt Jasmijn zich 's ochtends ook nog wel goed, maar de middag is meestal vrij kort voor haar (en mij) omdat zij nog slaapt, meestal van half 1 tot 3 uur of half 4. Manlief komt al iets voor 5 uur thuis dus dat is maar een uurtje of 1,5 tot 2. Vaak mag ze dan even een aflevering van Zandkasteel kijken, is ook alweer een kwartiertje. Merk gewoon dat ik minder energie heb om uitgebreid met haar te gaan spelen op haar kleed bijvoorbeeld. En de rondjes met de hond worden ook steeds korter, kan gewoon niet meer zo ver lopen.
    Maar vanmiddag gaan we na de gyn even naar de winkels, moet nog wat boodschappen hebben.

15. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Ik heb altijd zo'n dikke buik gehad. Ze zeggen een echte jongens buik!

Wij zijn sinds november in nl, we wonen nu tijdelijk bij mn ouders tot dat de kleine er is en dan hopelijk naar duitsland...

16. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Goeiemorgen,

Hier ook de wc regelmatig gedag(nacht) gezegd.

Die grap met die basketbal, hahhha, van zo'n ventje is het wel grappig hihi.

Ben hier de grappen van oo wat ben je dik, zijn het er geen 2?? ook al behoorlijk zat. Ik ben zo'n 14 kg aangekomen. Probeer dan maar weer te lachen om hun onnozele opmerkingen.
    Ik zal dus ook nooit tegen een zwangere zeggen dat ze dik is of grappen daar over maken.

ben benieuwd wie van ons de volgende is.....

17. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    gelukkig hoef ik er niet uit voor de wc, bbij de laatste 2 wel. Maaer als ik wakker ben ga toch ff voor de zekerheid..

18. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede morgen

zo he wat een rot nacht zeg zit er echt doorheen bah bah bah oudste zit lekker op school.

schrok me net een hoedje zeg kom ik boven om Elise uit bed te halen allemaal bloed om der mond enz heeft ze haar tand gestoten aan bed of iets dergelijks. Heb der meteen even onder de doche gezet want een koude washand enz willen die ukkies ook al niet hebben even schoongemaakt en gelukkig ze dronk en at net gewoon dus het zal allemaal wel meevallen lijkt vaak erger dan het is maar schrok dus wel goed.

zou een gyn je gewoon echt door laten lopen ookal voel je je als moeder gewoon niet goed.

ga straks toch maar even ogen dicht doen ze zijn nu al bijna niet open te houden, volgens mijn moeder ben ik te moe om in slaap tekomen en moet van haar elke middag gaan slapen ze zegt wat heb je te verliezen snachts slaap je toch al niet ze heeft er ook wel gelijk in ook.

mama 25 hier ook pijnlijke harde buiken vannacht nu eigenlijk nog wel maar niet regelmatig of zo is elke keer dat ik denk van oh jee gaat het beginnen hahahah

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mir, idd, gewoon lekker gaan liggen en slapen als Elise ook slaapt! Dan krijg je hopelijk nog wat rust erbij.

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo ben weer bijgelezen. ga niet op iedereen reageren want was bijna 30blz's

zag dat bram is geboren. gefeliciteerd!

hier ook weer een flinke ***nacht achter de rug. hadde gisteraaf beetje ruzie dus voordat we ginge slape was et al half 1 en om 4u ging de wekker weer omdat wim naar duitsland moest rijde:(

worden jullie oko zo gek van tegenstrijdige adviezen? volgens vk moest ik echt rustiger aan gaan doen en omgeving zegt dak in beweging moet blijven:(

heeft er hier iemand ervaring met verliezen van slijmprop? van internet word het me niet echt duidelijk wat dat is/hoe dat gaat/hoe je het herkent:(

Deel Deze Pagina