schilderij op canvas - Google zoeken ik lig nu boven maar ze is nog nie stil..maar ik lig toch ff zo..
haha lol nee hier ook niet te doen gaat nog allemaal net..eigen jas past ook al ff niet..en eigen rok had ik dit weekend aan..maar met de rits bijna helemaal open hihi
Hoi hoi ja idd. Maar ik heb over duidelijk een zwangerschapsbuik ik begon al met 112 kilo aan me zwangerschap en dit keer is alles naar de baby gegaan en nergens anders dan daarnaar toe en me buik dus denk als ik bevallen ben zeker wel 10 kilo kwijt moet zijn haha maar dus ook vandaar ik me kleren nog aan kan en ja en dikke vrouwen hebben vaak al wijde kleding dat speelt denk ook een rol, Dus het is wel te verklaren, Wilde net een foto van me zelf maken maar dat lukt niet zal straks als me zoon thuis komt eens vragen of hij een foto van zijn mama wil maken dat gaat denk een stuk beter nu halve buik of half hoofd dus het lukte niet, Groetjes en hoop straks ook een buik foto neer te kunnen zetten.
@ Ladytiger..... gaat ie? Zet het door?? @ nachtbrakers: wat rot voor jullie, die slapeloze nachten! Ik heb toevallig vannacht zo superlekker geslapen dat ik er niet eens uit geweest ben om te plassen!!! Dat was weer even geleden. @ Boni, succes bij de gyn. vanmiddag @ Mir, gelukkig viel het mee met Elise, kan me voorstellen dat je schrikt al je je kindje met zo'n bebloede lip in bed aantreft! @ Guppekop, jammer zeg dat je nog ruzie met je man hebt gehad nu is ie zo'n eind rijden naar Duitsland, ik zou daar niet blij van worden. Wat betreft adviezen: ik hoor alles aan maar een advies van de verloskundige is voor mij betrouwbaarder dan een advies van een vriendin/ familielid ofzo. Wat betreft de slijmprop: die verlies je niet altijd in één keer hoor! Kan ook zijn dat je er niets van merkt omdat hij pas loslaat wanneer je echt gaat bevallen. Sommigen verliezen steeds een beetje bloederig slijm, anderen een flinke slijmprop dus ik zou me er maar niet teveel op focussen. Je ziet het vanzelf wel als je iets verliest! @ Dennismartine, gelukkig was de ctg goed!!!! En bedankt voor de frambozenbladthee tip! @Knor, sterkte met je hagedis vreemd zo'n diertje opereren... lijkt me niet de makkelijkste soort operatie wel fijn dat het gelukt is!! @ Minimouse, fijn dat het goed met je gaat! Lang niet gezien inderdaad. Het zijn echt de laatste loodjes hé? Ben je niet meer misselijk? @ bevalling stimuleren: in sperma zitten prostaglandines. Dat hormoon krijg je bij een inleiding als gel op je baarmoedermond gesmeerd. Alleen dan in een veel grotere concentratie. Leegmelken die handel dus @ BWtje, wat leuk dat jullie weekend zo geslaagd was! Dat heb je dan weer mooi binnen @ Bloempje Succes met je mega aambei! Ik moet toegeven dat ik even moest lachen, meer omdat je het zo schrijft Het is inderdaad lastig! Ik zou de HA even raadplegen als ik jou was. @ Dondersteen: 10 kg. maar????? Ik 18!!! Ik pas sommige positiekleding niet eens meer. Nu heb ik gelukkig weer 2 broeken gekregen van dat zwarte stretch spul. Heerlijk @Hier: Beetje lomp, onhandig en log maar verder heel gelukkig! Door de dag heen wat harde buiken. Do. naar de HA om te kijken of de beeb nog steeds dwars ligt, ik denk zelf van wel! Vanavond met man naar persles bij de pufclub. Dat wordt lachen geblazen! En dan gaat ie daarna voor 7 dagen weg wééh! Zo, ik heb bijgelezen zeg! Ben er wel een uurtje mee zoet geweest Nu gauw van deze houten stoel af want mijn kont voelt beurs! Groeten!!!
heb nog wel mn eigen jas aan, is knopenjas en kan alleen de bovenste dichtdoen zonder dat gaat trekken probeer overdag wel mn rokken aan te houden omdat er hier nogal eens mensen komen binnen vallen waarvan ik liever niet heb dat ze me in pyama zien (zo versleten datie doorshcijnt) maar savonds lekker mn pyama aan! echt alles zit in mn buik zo ong. klein beetje borsten maar kont helemaal niet maar zit nog maar 2 kg boven mn ouwe gewicht was er wel eerst 10 afgevallen
Oh, Ladytiger is natuurlijk al bevallen Ik bedoelde Angelsfire! Die is toch ook een beetje aan het rommelen???
hehe ja hier ook knopen jas maar lijk net een rollade vind ik maar ik krijg er nog 2/3 dicht zal de foto's van brugge erop zetten binnenkort en een foto met jas wel eens posten hehe Maar voor die paar weken nog koop ik geen nieuwe hoor.. kilo's gaan hier nu hard mede door vocht..nu ook 4 kilo erbij dus ja ach straks er weer af! hier 's avonds ook gelijk kleren uit..het zit allemaal niet meer zo lekker idd..
Goedemiddag meiden... Ladytiger Gefeliciteerd met jullie zoontje Bram!!!!! Hoe is het hier met de dames??? Gisteren een heledag weg geweest eerst naar vrienden boven in het land en toen weer naar een verjaardag dus ik was kei kapot s,avonds en ook geen puf meer gehad om iets bij te lezen. Vandaag voor het eerst naar de gyn geweest en wat was dat een aardige man zeg. Bloeddruk is weer een beetje hoog 105/85 maar het stijgt i.i.g niet dus das ook wel weer goed. Verder zag alles er goed uit op dit moment en kon ik gewoon op de normale manier bevallen. Volgende week wer terug en dan krijg ik nog een echo om te kijken hoe het kindje ligt en de groote van de beeb want ze kunnen het niet meer goed schatten bij mij i.v.m met me overgewicht.
Hmmm sterretjes zien is geloof ik niet heel goed. Het kan wijzen op een te hoge bloeddruk. Maar het kan ook komen doordat je idd te druk bent geweest. Heb het tot nu toe ook 1 keer gehad een paar weken geleden. Voelde me even heel raar in me hoofd worden. Na even lekker met mijn hoofd uit het raam gehangen te hebben voelde ik me een stukje beter. Probeer ook zoveel mogelijk lekker met de pootjes in de lucht te liggen. Merk nu toch wel dat me laarzen steeds moeilijker aangaan.
idd dondersteen sterretjes zien en een bandgevoel om je buik vocht vasthouden enz kan idd duiden op een hoge bloeddruk. Maar ik geloof dat je de vorige keer toch een te hoge bloeddruk had???
fijn dat ie niet stijgt zeg! hier ook liggingsecho gehad en gelukkig hopelijk bij jou ook gewoon ! Hier wordt het gewicht op 6/7 pond geschat ben errug benieuwd!
Nog een keer dan... Jillus opbergdozen en canvas schilderijen Schilderijen voor babykamer of kinderkamer | Schilderijen kopen bij Kunst Voor Jou (erg duur) Schilderijtjes en magneetborden voor in de kinderkamer
Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Ik begin het ook zat te worden en heb ook nergens geen zin meer zin. Behalve forummen dan hihi.
10 pagina's nog tot 100!! ennuh dondersteen als je dit weer hebt dus hoge bloeddruk pijnlijke bovenbuik sterretjes niet helemaal lekker ofzo..en vocht..gelijk aan die bel trekken hoor dit zijn tekenen van zw, vergiftiging!!