idd bij de jan mama,s is iedereen bijna in dec al bevallen haha. Wel spannend bij de feb mama,s zijn de beebjes(soms gelukkig) niet zo snel. Ook ik heb het een beetje gehad hoor met de zwangerschap en zou ook wel willen dat ie nu al kwam maar het si toch beter dat ie nog effe blijft zitten he haha
hoi buddy minimouse, Gelukkig gaat alles gewoon goed met je en je hoeft nog maar effe meid. Denk maar dat je over een paar weekjes z,n mooi klein hummeltje in je armen hebt. *knufffel*
Fijn dat jullie een leuk weekendje weg hebben gehad. Je zal het ondertussen wel gelezen hebben dat ladytiger bevallen is van een zoon Bram.
hier toch ook al een lijstje aan het worden van jan..en dan hebben we niet eens iedereen erop staan! en is febr nog niet begonnen..
Hier nog 1 met een aambei. Heb hem al een paar weken, maar wil ook niet weg gaan. Hij doet alleen geen pijn, en jeukt ook niet. Dus weet niet wat ik verder kan doen dan smeren, smeren en nog eens smeren.
Zo hut is aan de kant, tosti is naar binnen dus nu ff naar de welkoop, wil nog een paar babyklompjes hebben En langss de bcc, daar hebben we 2 jaar terug een dure lg stoom wasmachine gekocht met 5 jaar LG garantie maar nu hij raar geluid maakt zouden we moeten bijbetalen volgens LG,...dacht het dus niet hé :x Dag meisjes, lief zijn!
Zo ook weer bij. Hier ook weer een rotnacht gehad. 3 keer eruit geweest om naar de wc te gaan en daarna heel erg liggen woelen. Hopelijk a.s. nacht een betere nacht. Zo even richting Hema om mooie grote omaonderbroeken te kopen. Wil ze nu toch wel in huis hebben. Maar die bank zit zo lekker. Heb ook weer last van een pijnlijke buik. Vooral 's nachts heb ik een enorm beurs gevoel in me buik. Draaien lukt bijna niet meer. Verder strakkies boven even stoffen en zuigen en badkamertje doen. Zijn we daar ook weer klaar mee. Ja toch maar even richting de hema nu, dan ben ik er maar vanaf. Tot strakjes!
hier ga ik sem zometeen weer ophalen eva had ik er maar weer uitgehaald....zucht... misschien straks nog een poging! doeg dames!!
Hier net een uurtje gelegen toen zoon lief zich weer melde. Heb zins 2uurtjes een zeurderig gevoel in mijn buik. Beetje krampachtig lijkt op menstruatiepijn, niet prettig. iemand herkenbaar??
@ Hier net weer van bed af, heeft niet echt goed gedaan. Heb veel last van me buik/rug, en voel me ontzettend beroerd, misselijk enzo. Vaag!! Jaylinn zal zo wel wakker worden... slaapt al bijna 3 uur Dus als ze zo wakker is ga ik maar ff een warme douche nemen, heb het ook zo koud... Hoop dat het helpt. @ Nog geen bericht van Angel? Ben benieuwd hoe het met haar gaat!
@Angelsfire; heeft de afgelopen uurtjes niets van zich laten horen, terwijl ze er toch normaal regelmatig is. Zou het dan begonnen zijn??
Herken het....Heb dit sinds gistermiddag....Daardoor kl*te geslapen vannacht.......Net aan vk gevraagd, zijn voorweeen.....Heb je ook harde buiken erbij?
@ Dennismartine hier ook hoor van die krampjes. @ Knorretje hier ook harde buiken die wat pijnlijker zijn, maar niet regelmatig, of lang genoeg duren... pffffff
@ Bwtje mbt lijst: Love always was toch ook een februari mama? Zij is op 6 januari met 33+5 weken bevallen..... Moeten we haar ook niet op de lijst zetten???
Hebben jullie trouwens ook weleens als je te snel op staat zo'n trekkend gevoel? Heb het nu al een hele tijd... erg vervelend is ook erg pijnlijk De laatste loodjes zijn echt het zwaarst...