Heb die harde buiken ook niet continu....maar met vlagen.....Zo lang ik sta of zit, gaat het nog wel....Liggen is echt irritant...zeker met die "buikpijn" en het nodige maagzuur erbij.....
Ben er weer... ff terug lezen. Zag wel... reactie op mijn sterretjes... Zodra ik weer een sterrenhemel zie in mijn eigen hoofd ga ik de vk bellen! Verder gaat t nu wel goed. zo verder
Klopt..... Had alleen een infectie....kreeg daar antibiotica voor.... Maar love always, moet dus nog op de lijst erbij....Zal een ff kijken, of ik dat kan!
@ Jodela, ik pas ook niet meer in mijn zw-kleding (42) ik heb nu zw-broeken van vriendin aan (48). En die zijn om mijn buik nu al te klein aan het zijn... ZUCHT! ZELFS de zw-legging is een kriem! Het enige wat nog een beetje lekker zit is een zw-joggingbroek... @ Bloem suc6 met je aardbei! Mega vervelend joh! @ Leeg melken die hap... EHm... kan iemand dan tips geven hoe ik m uberhaubt zo ver kan krijgen?!? Hij eh... is niet eh... *BLOOS!* @Belliebel, vanmorgen toen ik de sterretjes zag stond ik heerlijk relaxt onder de douche en ik kwam net uit bed... wel met al opgezwollen pootjes... Ben daarna weer in bed gaan liggen lekker met de voetjes in de lucht en heerlijk weer in slaap gevallen. En ik ben idd daarnet druk bezig geweest... Ooit een zwangere doos op een fiets zien klimmen? Nou... ik wel... Ik lag met de blubber... om me zelf. Later meer... hihi @ Ninja, ik let op! Alleen ontbreekt bij mij de hoofdpijn in het verhaal van sterretjes enz... Hoor je dat ook te hebben? @ Daydreamer, van mij mag ze idd al komen... Ben het ook zat... @ Mama, sterkte met het misslelijkmakende gevoel en de harde buiken. Jij ook knor! @ Knor hoe is het met het beesie?!? Hoop goed. Ben blij dat de operatie goed is gelukt.
thanx dames het is idd zwaar allemaal nu.. heb net weer even geslapen. maar ben nog zo moeeeeee.. maarja vanavond maar ook vroeg op bed.
Wat bedoel je nou precies??? Heeft ie geen zin de laatste tijd?? Is ie niet eh.... watte? Ikke nie begraip Ik moet zeggen dat het er bij ons ook niet heel vaak van komt hoor! Maar sperma bevat een klein beetje prostaglandines en die zijn weeënopwekkend! (zie mijn eerdere post voor de andere dames) Ik denk wel dat je het dagelijks moet doen voordat het effect heeft als het überhaupt al effect heeft...! En dagelijks zie ik zelf niet zitten!!! Zo, ik ga weer op de bank
Komt goed.... Het beessie is onder narcose gehecht.....Zowel in- als uitwendig....Was zo diep gebeten, dat de spieren zijn aangetast....Nu antibiotica en dan moet het goed komen....Schrok alleen wel van de rekening....200euro!!! Oeps, slik......Niet dat ik niet van het beestje hou, maar van dat geld had ik zoveel andere dingen kunnen kopen....Pfff, gelukkig is vandaag salaris gestort, anders had ik het niet eens kunnen pinnen...Baal wel....maar ja, alles voor het welzijn van de diertjes!!!
Bevallingslijst: Bevallen: 01 okt 09 Prulleke - *Nikki - om?? - ??gr - ??cm - 19 wkn *Altijd in onze gedachte!* 27 dec 09 Moon85 - Wessel - om ?? - 2628gr - 44cm - 31+6 weken 6 jan 10 Love Always - Naam? - om ?? - ?? gr - ?? cm - 33+5 weken 10 jan 10 Babylove1 - Naam? - om 21:12 - 2360gr - 36 weken 20 jan 10 Sonja - Robin - om 14:30 - 3515gr - 37 weken 24 jan 10 Ladytijger - Bram - om 14:50 - 3330gr - ?? weken Gaan nog Bevallen: 02 feb 10 Guppekop - 1e kindje - ZB - BV 03 feb 10 Mammamia - 1e kindje - TB - BV 05 febr 10 Angelsfire - 3e kindje - ZB - BV Troeltje - 3e kindje - GK - BV 07 febr 10 1dondersteen - 1e kindje - ZB - FB Boni001 - 2e kindje - ZB - BV 09 febr 10 Mamastarlight - 1e kindje - ZB - BV 10 febr 10 Tonka - 1e kindje - KH - BV Klusser1980 - 1e kindje - ZB - BV 11 febr 10 ViciousM - 1e kindje - ZB - BV Evenstar - 1e kindje -ZB - BV Liedel 1- 2e kindje - ZB - BV 12 febr 10 Minimouse - 1e kindje - TB - BV Gemma Benjak - 3e kindje - TB - BV BWtje - 3e kindje - TB - BV 14 febr 10 Bhappy - 1e kindje - TB - BV 15 febr 10 Pnirmal - 2e kindje - ZB - FV 16 febr 10 Futuremama81 - 1e kindje - ZB - BV 18 febr 10 Bloempje83 - 1e kindje - ZB - BV Jo7 - 3e kindje - ZB - BV 19 febr 10 Melek42 - 1e kindje - ZB - BV Dennismartine - 2e kindje - ZB - BV 20 febr 10 Ninja2 - 1e kindje - ZB - BV Mama25 - 2e kindje - TB - BV Naatje070 - 2e kindje - TB - BV 22 febr 10 Knorretje84 - 1e kindje - TB/ZB - BV 23 febr 10 Mir5555 - 2e kindje - ZB - BV 24 febr 10 Belliebel - 1e kindje - TB -BV 26 febr 10 Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV Aantal baby's: 33 Geslacht: Blauw: Jongen (15) Roze: Meisje (10) Oranje: Onbekend / Verrassing (8.) Bevallen van: Meisjes (3) Jongens (3) TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, KH = KraamzorgHotel GK= Geplande Keizersnede BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding 1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje. Wil je ook op de bevallingslijst van het forum? Stuur mij dan een PBtje, ik zal de lijst hier bijhouden. (Op de site is dus een andere lijst en houden meerdere dit bij!) Graag ook even PBen als er iets aangepast moet worden, en waar ?? staan! Bedankt! BWtje De jongens en meiden wisselen zich goed af. hihi.
@ Dondersteen: Had ik het weer niet goed gedaan met het lijstje??? Hihi, maar nu is het plaatje weg....oeps!!! Ennnuhhhh weet jij misschien wat van mommy1979??? Zag dat jij bij haar "vrienden" staat.....Zat haar banner te lezen, daar duidt toch op dat ze ook bevallen is........ WIE WEET HOE HET ZIT?.......
@ Knor, je had niets fout gedaan.. ja plaatje is weg. Maar dat krijg ik ook niet goed. hihi... Had alleen gezegd dat de jongens en de meiden zich deden afwisselen. hihi Ik zal eens kijken bij mommy...
Zit ff te kijken op de februari 2010 mama's site.... Daar staan een aantal namen bij de bevallingslijst.....die ik hier nog niet heb zien meekletsen, maar ben ff iedereen aan het checken... Zo staat er bijv. Blubje, zij was 8-2 uitgerekend....maar vorige week bevallen van een 2-ling.....Gaan die ook nog op de lijst....Of komen daar alleen de meiden op die ook daadwerkelijk mee kletsen hier??? Zo ja, dan staat love always er misschien ook ten onrechte op....Niet dat het mij iets uitmaakt....Hoe meer zielen hoe meer vreugd......
@ Knor, Love always heeft nog behoorlijk mee zitten kleppen toen jij nog niet met verlof was.... Mischien elkaar net mis gelopen. En van mij mag iedereen op de lijst erbij die er bij wil. Ik ben niet zo moeilijk.... denk ik dan maar. hihi
Ja kan, maar dan nog duurt t uren voor hij er is.. De knoop is al doorgehakt, hij gaat niet Vandaag ZH, nog geen uitslag!!! Vrijdag terug...
Oke, Heb ik haar idd gemist..... Heb de hele lijst van de website gecheckt..... Blubje is dus al bevallen....van een 2-ling.....Vorige week....Dus misschien moet zij nog even op de lijst???
Pfff, ze laten jou iedere keer ook maar komen voor jan l*l.....Hopelijk hebben ze vrijdag dan echt de uitslag....Of moet je wel steeds ook voor wat anders nog naar het ziekenhuis, of is het puur de uitslag???