Wat ik vooral moeilijk vond was de tijd waarin ze tegelijk aan het huilen waren en ik geen van bet begeide stil kreeg. Ze hebben in het begin veel gehuild (bleek later kiss-syndroom) en dan is het moeilijk om de aandacht te verdelen. Ik had er wel bewust voor gekozen om ze om en om te voeden omdat dit het enige moment was waarop ze even alleen de aandacht kregen. Ze hebben dus snel leren delen.
mammamia mijn man is nog niet thuis dus kan ik ook even naar gtst kijken. Hij vind het niks en daarom kijk is vaak alleen als hij er niet is of overdag naar de herhaling.
@ Knorretje... dadelijk ga je nog eerder bevallen dan ik... Zal wat zijn. hihi Of misschien tegelijk. hihi @ Jo, kijk ze! Ik zal de felicitaties overbrengen.
@ Bwtje, ik wilde je niet in het vaarwater zitten ivm de lijst op het forum... Solly. Suf dat ik het vergeten was door te geven.
pfff stelletje kletsers hier zeg hoe kan je zo ooit op iedereen reageren als je niet elk uur even bijleest
Knip en plak: Hier vanmiddag naar de gyn geweest. Alles was prima, bloeddruk 120/75 en beeb lag nog steeds goed, is alleen nog niet ingedaald (dus mochten de vliezen breken dan moet ik meteen naar het zkh). Maar krijg donderdag nog wel een groeiecho omdat Jasmijn met de geboorte (41w6d) net geen 3 kilo woog. Kijken of deze baby dus wat zwaarder wordt.. Maar was dus allemaal goed, nog een extra echo (vind ik niet erg, even kijken is altijd leuk en vind het wel fijn om een indicatie van de groei te krijgen) en nieuwe afspraak voor volgende week.
boni fijn dat alles goed was bij jou en een echo is nooit verkeerd toch?? welke arts had jij ik had de vorige keer hollander en dit keer dr bastings vond haar wel erg prettig de volgende keer de vries hahaha elke keer een ander dus je weet toch nooit van te voren wie er bij de bevalling is. aan welke kant van haaksbergen woon je dan?
Ik had weer dokter Massop, zij zit op maandag in Haaksbergen. De gyn's die jij noemt heb ik allemaal nog nooit gehad volgens mij. Ik woon op de Hassinkbrink.
Maagzuur aanval!!!ARG! Zo moest ik ff kwijt. Ik had gekookt... (het moet niet gekker worden... hihi) ik had basmati rist en magergehakt met bonenschotel iets... Maar ik had het vlees iets te gekruid de pan in gedaan.... en dat voel ik nu. hihi. Het was wel lekker. Moest natuurlijk ook uitproberen hoe de afzuigkap het doet... eindelijk na 3 jaar aangesloten... hihi.
He dames, Ik heb me alleen bij het begin hier even gemeld en af en toe wel even meegelezen, maar hier ben ik dan weer ! Onze kleine meid is goed ingedaald en ligt goed. maar is potverdrie wel erg druk en dat geeft veel pijnlijke harde buiken en ook hier last van maagzuur. Vorige week erg misselijk geweest dat gaat nu iets beter. ben wel erg moe, weinig energie en dan nog een puberende peuter in de rondte lopen, phfoeee... een eerste is toch wat relexter hoor. Zijn er al februari mama's bevallen? Ik ben 2 weken geleden bij de bevalling van m'n zusje geweest wel een mooi gezicht hoor... moest bijna huilen hi hi
@ HE Susan! wat leuk dat je er weer bent! Leuk! @ Luca, jammer geen ijsjes hier... hihi. Ik heb net wel vla gegeten. Maar dat helpt niet tegen mijn eigen kookkunsten... blijkt. Ik ga er nu toch maar een rennie tegen aangooien. hihhi
Ik gebruik die rennies duo, die helpen aardig goed, maar moet er wel bij zeggen, dat tegen bepaalde kookkunsten helemaal niets meer helpt. (alleen je vinger in je keel, maar dat is niet de bedoeling denk ik )
hoi meiden, niet bijgelezen tis te veel. Ik las wel op de bevallingslijst da ladytiger is bevallen van een zoon!!! Gefeliciteerd meid, mooie naam bram! Hier begin ik toch erg zenuwachtig word..het is l bijna donderdaag. Morgen nog ff wat klusjes in huis doen, wasjes draaien en wooensdag ff een dagje relaxen en dan donderdag op naar het zieknhuis... Pfff..als ik er e veel over nadenk word ik een beetje gek. Ik ben zo bang dat het dmv dat inleiden veel te snel gaat en ik zo'n weeensorm ofzo krijg... dames..wie praat me ff moed in want ik zit er een beetje doorheen..is allemaal wat te spannend geloof ik....
Hee susan, welcome back Alles goed, da's mooi om te horen. Hihi, ik ken het hoor, ingedaald & druk kindje. Nu af en toe wel wat rustiger, en dat vind ik helemaal niet fijn, als ik haar opeens een halfuurtje niet voel zit ik meteen van oh jee... @maagzuur... Ik zweer(de?) ook bij Rennie Duo, sinds gisteren is het maagzuur zo erg dat er echt niks tegen helpt. Ik eet lactose vrij (wegens intolerantie), heb wel lactose vrije melk, maar helaas zijn truukjes met roomijs of vla dus niet mogelijk zonder tot problemen 'elders' te leiden. Ik baal, want ik eet nu dus bijna alleen crackers. En droge rijst. En ook dat komt in slokken weer naar boven. Blegh, voel me hardstikke slap omdat ik nog liever niet eet dan steeds die maag in mijn strot. Maar goed, het hoort erbij Hihi arme dondersteen, ik zou nu echt uitkijken met wat je kookt! Hoe is het met je handen?