Zo.... Wat raar om online te komen en te zien dat vanmorgen voor het laatst in de februari mama's geplaatst is. Ik begreep er echt helemaal niks van tot ik ineens deel 3 zag staan... Waar is deel 2 dan? Hier flink aan de schoonmaak geweest, alle wasjes zijn gisteren weggewassen en de badkamer en toilet zijn schoon. Heb daarna wel flink moeten boeten en ik heb nog pijn! Vanavond komen schoonzusje en zwager, ze komen wat spulletjes brengen als in kleding, kruiken, wippertje e.d. En even bespreken wanneer hij komt helpen het muurtje te zetten. We hebben wat gedoe in onze zaak, maar ik ga er even niet te diep op in, maar het verklaard een boel van Fred zijn humeur....
Haha nou mijn bed staat nog niet hoog, dat zal denk ik a.s. weekend gebeuren of anders dat weekend daarop. Eerder mag ik toch niet thuis bevallen. Maar ik denk wel dat het makkelijker uit bed komen is. Heb nog geen verhalen gehoord van mensen hier dat ze uit bed zijn gevallen.
Hahahaha had ik een dvdtje voor Marcus aangezet: Pep, Toet en Vroep Vroep, nou ik vond het ook al geen bal aan maar hij ook niet want hij komt net met de film Alvin and the Chipmunks aanzetten en die vind hij helemaal geweldig. En nu ligt ie op de grond voor de tv te kijken, whahahhahaha wat een lol!
goedemorgen, hmmmm wat raar dat onze topic is afgesloten? Hier gaat alles goed, vanavond naar mijn vk bevalplan al ingevuld en vanavond gaan wij het over de bevalling hebben.
Ja he! dat vond ik ook wij waren dus al in deel 2 aan het beppen zie uitleg hierover op de eerste pagina's hahaha en deel 3 valt ook meer op dan deel 2 natuurlijk ennuh last van nesteldrang ofzo?? fijn dat ze de spulletjes komen brengen..ik krijg straks ook nog bezoek...maar zou het liefst in bed blijven liggen dacht rustig daggie voor morgen en weekend..en rustig wat inpakken... Maar dat zit er dus niet in..ach ja was en strijk is gedaan nog ff liggen en dan komt ze...kunnen we ook samen Sem van school halen op zich wel fijn! Balen van Fred zijn humeur ! ennuh flauw dat je de naam nu niet wil zeggen pffff nog 15 dagen op wachten
ja staat in het begin uitgelegd waarom... maar goed hoe was het in eindhoven wat was er nu eigenlijk te doen hier?
Ja omdat ik nog 15 dagen te gaan heb wil ik nu zo langerzamerhand alles een beetje gaan doen zodat ik straks met een leeg hoofd dat ziekenhuis in ga Ach Fred is niet heel de tijd chagerijnig ofzo hoor, maar af en toe heeft ie het helemaal gehad, net of hij tegen een burn out aan zit. Denk dat het vanaf nu wel beter zal worden!
BWTJE, ik heb het wel gelezen maar vond het wel jammer... maar goed, we zijn naar vrienden geweest, ze wonen in geldorp en was echt gezellig...ze hebben een nieuw huisje vandaar
Haai! Welkom! En wat je zegt over verlof, erg herkenbaar. Ik ben ook echt iemand die iets om handen moet hebben (gewoon mijn werk, het liefst, ik ben met mijn proefschrift bezig). Maar lekker een dik boek lezen, en gewoon dingetjes in het huis doen vind ik ook (onverwachts) erg fijn, als ik maar bezig kan blijven met mijn hoofd. En zoals elke al-moeder me vertelt, als de kleine er is, heb je deze tijd dus niet meer
moet nog bijlezen hoor maar nu geen zin dus wilde alleen even zeggen (ego...) dat alles goed was vanmorgen bij de VK. ze ligt nog steeds ehlemaal klaar dus moet nu maar komen want mama begint het zwaar te vinden ga dvdtje kijken tot later!
jaaa het is gelukt! dus morgen halen we samen Sem van school heb ik even geeist hihi en verder niets gezegd! en daarna dumpen bij oma en opa en dan op weg naar brugge! heb de bistro al gereserveerd helemaal zin in!!