Ja dat is ook zo hoor! Ik kan ook wel weer heel nuchter zijn en dan bedenken dat het dan maar zo is... Maar het is nu nog niet begonnen hoor, was gewoon plas wat ff liep zonder dat ik het door had
Dat zit ie ook al een poosje ja, maar weet zichzelf er steeds weer uit te krijgen. Voorheen kon ik hem helpen met klusjes daar maar nu komt eigenlijk alles op hem aan, en dat is sneu! Maar goed ik denk, en hoop dat het vanaf nu alleen maar beter zal gaan!
Of palingsalade mag of niet... te laat! Ik heb het halve bakje al leeg... en ik ben nu misselijk. hihi Was me toch lekker! Al in 9 maanden niet meer gehad. hihi
Hahahahhaha! Ik eet geen vis dus weet ook niet wat wel of niet mag, maar het lijkt me niet iets gevaarlijks, toch?!
Kan hij wel terugkomen als de bevalling begint? Frank heeft donderdag ook een klus, in Zaandam, ook al zo ver weg! Hij heeft besloten de opdrachtgever te zeggen dat hij niet kan.. Die man heeft alle datums ook zo laat doorgegeven, ik heb hem er wel 3 keer over gemaild! @ alle slecht slapende, KNUF! probeer vanmiddag even te gaan liggen!
Ik denk dat het wel mag waarom het is gerookt toch!! paling haha hoop dat het je lekker heeft gesmaakt, zo naar het ziekenhuis en daar neem ik altijd een broodje gezond nouw gezond haha maar wel heel erg lekker mmmmmm...
Nou Troel, dan kom je van verre oorden, hahahaha! Ik heb hier supergoed geslapen, maar helaas is dat omdat Frank op de logeerkamer sliep. Ik kan gewoon beter draaien enzo.. slaap liever met hem naast me, maar om genoeg rust te krijgen denk ik dat we dit maar vaker zo moeten doen... Ik ga er vandoor, m'n paps komt eraan. Fijne dag en tot straks!
Hihi sorry! Heb er gister helemaal overheen gelezen. Maar ladytiger is bevallen met 38+3 weken. Dit stond geloof ik nog niet op de lijst. Ik pb je ook nog wel even.