@buddy jeetje wat vervelend. Wachten duurt altijd te lang en helemaal als je in onzekerheid zit. Succes morgen. @gyn; Gister naar de gyn geweest moeten morgen weer bldsuikerprikken nuchter en na de maaltijd, prikken me nog lek. Dan volgende week donderdag groeiecho en weer naar de gyn dan wordt er een plan gemaakt wat ze willen gaan doen. Bleek dat ook mijn Bldruk omhoog was gegaan. Normaal juist aan de lage kant 110/60-70, nu 120/85. Alles wat tegen kan zitten aan het eind zit dan nu ook tegen. Weet niet goed wat ik met het hele verhaal aanmoet. Moet rustig aandoen ivm de bldruk en juist bewegen ivm de bldsuiker lekker duidelijk allemaal. @Topics'; Zag dat de topic gesloten was, wie sluit die dan af. Heb wel even moeten zoeken voori k weer de juiste vond.
hey allemaal zo we zijn weer verhuist van topic. goh nu al nummer 3 van de februari 2010 mama`s hier heb ik een paar baaldagen achter de rug. heb wel wat meegelezen maar ik had niet de puf etc om te reageren. ik zit gewoon niet echt lekker in me vel en voel me ook niet echt top. maak me ongerust om de kleine omdat ik hem minder voel bewegen. wat volgens de gyn normaal is omdat hij bijna geen ruimte meer heeft. misschien heb ik wel last van de bevallings zenuwen. het komt nu toch wel dichtbij nu ik 38 weken ben. schatje wat onzettend k*T dat de weeen stopte en dan je nu naar huis moest. hopelijk duurt het niet lang meer en mag je snel je kleintje vasthouden. troeltje ben benieuwd wat de nieuwe naam voor je meisje zal zijn. angelfire wat een rot bericht dat de inval gyn geen reden ziet om eerder te gaan inleiden. wanneer komt je eigen gyn weer terug? dondersteen. hopelijk krijg je nog een redelijk antwoord terug van die mensen van die luiertas. je gaat het er toch vanuit dat je het zelfde krijgt als op het plaatje van de site. wel zijn je muur schilderingen erg mooi geworden. @ bed op klossen. ik ben er nog niet uitgevallen. ik vond het wel even wennen dat het bed zo hoog staat maar ik vind het nu niet erg meer. marg1981, nog gefeliciteerd met je zwangerschap en gezellig dat je mee komt kletsen
Hmmm wat vervelend meid! Toch maar eens goed navragen wat nou de bedoeling van alles is, klinkt inderdaad wat tegenstrijdig!
goeiemorgen ! Nou dames ik ga nog ff rusten en dan weer eruit fijne dag nog..en voordat ik jullie morgen een weekend moet verlaten haha kom ik nog wel ff beppen
Ja, dat telt als meest inspannende taak Trouwens... als we zo doorgaan moeten we deel drie al over iets van een weekje openen. We zitten alweer op 131 posts
Hahhahaa ja we gaan hard he?! Maar het is ook gezellig! Ik ben trouwens echt ontzettend moe de laatste dagen! Ik kon het nog wel zonder slaapje tussendoor doen, maar ik moet gewoon echt slapen anders red ik de dag niet! Ohhh en Ladytijger, ik voel de kleine ook minder hoor. Minder uitgebreid ook. Maar als je het niet vertrouwd lekker bellen!
Nou, nu ga ik écht! Ff jasjes aan en dan de tram op Totaal geen zin in het lopen, doet zoveel pijn nu, maar goed kan moeilijk me kind op school laten
Goedemiddag meiden, Het was even zoeken.....was bijna in paniek....maar heb alles weer gevonden!!! @ Dondersteen: Jeetje, wat rot zeg van die luiertas.....Verheug je je ergens op, ziet het er niet zo uit als verwacht.....>Grrrrr, klote.....Hopelijk reageren ze nog op je mailtje, wel zo netjes.....Ennnuhhhh wilde die vent van je een beetje wakker worden? @ Marg: Gezellie dat je meekletst......Het gaat in hoog tempo hier, maar gewoon inhaken wanneer je online bent....Het is niet bij te houden! @ Schatje: Ohhhhh, wat spannend.....En nog weken met 4cm doorlopen? Pfff, wist niet eens dat dat mocht/kon.....Hopelijk zet het alsnog door! @ Vicious: Balen dat de waardes nog niet binnen zijn....Hun begrijpen toch ook wel dat je je zorgen maakt.....Hopelijk is het alsnog snel binnen. Wel fijn dat de rest goed was...... Ennnuhhhh idd, winkel beginnen met die prachtige kleding die je maakt....Ik kom wel langs in Didam hoor!!! hihi!!! @ De rest: Sorry, ben het vergeten.....sorry, doe het niet express! @ Ego: Laatste dagje bij mijn ouders........Even helemaal niks doen. Echt letterlijk niks doen.....Morgen weer wasjes draaien, vaatwasser aan, stofzuigen, boodschappen doen.......Pfff....Ook druk weekend voor de boeg.....Dus nog even genieten van de rust.... Hoest verder met iedereen? Nog dingen die ik gemist heb? En wat eten we vanaaf?
Ruim 36 weken. 36w2d ofzo. Ze had het erover dat ze als ze 5 dagen verder was wel de vliezen hadden gebroken... Lekker dan!
He bah, daar lijkt me ook niks aan zeg!!! Arme schatje! Lief dat je ons even komt updaten steeds Setteke @ moe, ja hier ook. Echt niet normaal ik kan de hele dag wel slapen! Maar ik slaap wel goed, ik heb echt geluk geloof ik. Ik heb wel een soort 'ritueel' van goed zorgen dat ik vrij kan ademen (stomme verstopte bloederige neuzen), geen maagzuur heb (Rennie Duo), en goed liggen met een klein kussentje onder mijn buik, maar ik pit bijna de hele nacht door nu ik met verlof ben. En elke dag tot wel 9 uur pitten (en dan ER kijken, ik heb het maar druk ). Knorretje, je hebt me overgeslagen!! Grrrr... hihi. Lekker bij je ouders... laat je verwennen!! Wassen kan nog altijd. Voor je het weet is het je dagtaak haha. Wij eten... euh. Rijst met groente en Quorn sate. (Quorn = kipachtige vleesvervanger). Ik ga niet aan de sate wegens mijn maag. Maar voor lief maak ik alles
Jeetje.....Rot voor haar zeg.... Over 5 dagen is ze idd 37 weken....Dan is het allemaal "save"...... Hopelijk zet het alsnog door voor haar, er nog een tijd mee blijven lopen lijkt me ook niks.......
Sorry, sorry, sorry!!! hihi...... Ben echt al enorm verwend. Lekker lang in bed liggen, heerlijk ontbijtje, dan op de bank hangen met boek/laptop/dvd.....Lunch staat klaar.....Gisteren naar de stad geweest....Natuurlijk nog ff bij de prenatal naar binnen....'s avonds staat het eten klaar en altijd lekkers op tafel....Pfff, verwend ben ik zeker...Mijn moeder werkt full-time, mijn vader zit in wao, dus die is thuis......Wel zo gezellie, al had hij liever gewerkt natuurlijk....Ziek zijn is niet leuk, zeker niet als het al 5 jaar zo is...... @ Eten: Hebben hele week belachelijk gezond gegeten, dus gaan vanavond voor friet.....Is al een tijdje geleden en ik heb er zin in!!!
@ Bericht krant: Blehhhhh, zat net ff de krant te lezen....Per jaar sterven er 1400 baby's net voor, tijdens of net na de bevalling.....Dat zijn er 3 per dag!!!......Hoeveel baby's worden er eigenlijk geboren in Nederland per dag???? Vind het wel veel hoor.....Daar komen de twijfels weer....