Goedemorgen! Er is plek op de verloskamers, dus wij gaan zo naar het ziekenhuis. Geen idee hoe snel alles gaat... Zenuwachtig
Spannend Angel! Heel veel succes en natuurlijk super veel geluk gewenst voor als je straks je kleintje vasthoudt
spannend!!!!! ik denk kom ff spieken want er zijn zoveel rommelende dames hihi ! Nou waarschijnlijk lig je er al? heel veel succes!! en we wachten het buddy nieuws wel af ik kom later vandaag nog wel even bijkletsen hier !
Kwam ook even spieken, maar nog geen nieuwe baby's zie ik. Ik ben de rest van de dag ook niet meer online, ga vandaag zwemmen in CenterParcs. Misschien dat ik vanavond nog even kom spieken hoe het er bij staat bij sommige rommelende dames. Hele fijne dag allemaal! X Bloempje
ben er weer vandoor. ga straks met mn mams naar vriendin (onze moeders zijn ook vriendinnen dus...) en verder gruwelijk sago omdak het niet echt kan hebben momenteel dat er zoveel eerder bevallen dan mij terwijl ik als eerste op de lijst staat... sorry dames, gun het jullie wel hoor, da je je kleintje mag vasthouden maar ik wil ook, vandaar.
Goedemorgen @ Pnirmal vervelend is dat he? Dat ze zo blijven zeuren, ipv je te steunen. Mijn oma liep elke keer weer te zeiken of ze nog steeds bv kreeg. Ja dat kreeg ze 6 maanden. En toen ik gestopt was, kreeg ik te horen ja je kunt niet altijd bv blijven geven... Bij mij ging het wel goed ondanks een grotere cup, mijn oma zei ik er maar vanuit moest gaan dat het niet zou betekenen dat ik genoeg melk ed zou hebben. Terwijl het er juist niks mee te maken heeft, maar begrijp jou wel hoor! Alleen was dat bij mij niet van toepassing! Ga je nu bv geven? Of kies je voor fles? Iig moet je maar zo denken het is jou beslissing. Wat je ook kiest het is goed! (zo is het mij tenminste verteld door vk) @ Hier een goede nacht gehad, heb gelukkig veel geslapen, hoefde er maar 1 keer uit. Ventje was ook lekker druk, vooral als ik me omdraaide, dan deed hij ook ff met me mee hahaha. Jaylinn heeft ook lekker geslapen... scheelt toch ook wel. @ angel spannend meid!! Heel erg veel succes en hopelijk heb je je kleine ventje snel in je armen!!
Angel succes vandaag!!! Bv: Met mijn eerste wilde het ook niet vlotten, uiteindelijk had ik niet genoeg melk en heb hem 's avonds de fles gegeven maar toch 10 mnd bv gegeven Met de 2de had ik genoeg melk, teveel zelfs. Dus het kan de 2de keer altijd anders... Wij woonden destijds in Afrika en daar keken ze gelukkig niet vreemd op dat ik zo lang voedde, nou moet ik zeggen dat er vrouwen waren die wel tot 2 jaar voedden en dat vond ik wel erg lang!!
hier niks verandert.. nu probeer ik de verloskundige te bellen krijg ik elke keer een hele rare kiestoon:x
Ik zie dat het er nog niet staat maar...: ***** Buddynieuws Angelsfire ***** Nou, de vliezen zijn gebroken. Dat ging niet makkelijk. Heb nu wat harde buiken. Dus afwachten. In de kamer naast me ligt een vrouw te gillen dat ze niet meer wil. Hoopgevend. Haha. ***** Einde buddynieuws ***** Ik hoop dat we snel wat van haar horen, en dat de weeen snel doorzetten!
Hier werkelijk een KUT nacht gehad, ja met hoofdletters! Marcus is vanaf 10 uur gisteravond elke 2 uur wakker geweest! En echt krijzend huilen. Hij dacht, laat ik mama alvast voorbereiden op de komst van de baby ofzo?! Gelukkig heeft Fred het eerste deel opgevangen, en daarna ben ik eruit gegaan om hem te troosten, maar ik heb geen idee wat er met hem aan de hand is! Heb hem daarnet weer op bed gelegd want hij is, ja hoe kan het ook anders, kapot! Hoop dat hij zich in de loop van de dag beter gaat voelen en hij ons vannacht een lekkere nachtrust gunt, want mama moet nog ff bijtanken hoor voor volgende week vrijdag!
owwwh wat spannend voor Angel!!! Hoop dat het voorspoedig gaat. Even ego berichtje. Ik ben het zoooo zat, buik doet al dagen zeer, slaap slecht, ben erg moe. pfffff Morgen controle vk, als je dit aangeeft, zouden ze er wat mee doen of laten ze je lekker tot 40 weken lopen?
Heb je geen meerdere nummers? Wij hebben gewoon de secretaresse/receptie (vast nr) en de spoed (twee mobiele nrs). Rot dat het niet doorzet, hebben ze gezegd wanneer strippen een effect zou moeten hebben? Ik hoor wel vaker dat het lang niet altijd effectief is.
Troel, balen dat Marcus zo slecht heeft geslapen.. hoop dat het snel weer beter gaat (geen tandjes op komst of zo?) Angelsfire, spannend! Bhappy, als je nog geen ontsluiting hebt kunnen ze niet zoveel ben ik bang en laten ze je meestal idd lopen. Als je al wel ontsluiting hebt kunnen ze proberen om te strippen om het op gang te helpen, maar weet niet hoe happig ze daarop zijn met 37 weken..
Oh jee, dat je dan ook lekker naast iemand anders gelegd wordt?? Ben heul benieuwd, het zal toch wel snel op gang komen nu, ze moet iig binnen zoveel tijd beginnen met bevallen toch?