Strippen geeft idd geen garantie op succes helaas. Bij de één werkt het wel, bij de ander niet. En het moet ook mogelijk zijn (lees: je moet al iets ontsluiting hebben) anders kan het gewoon niet.
Tja... ze leiden je niet zomaar in, en ik denk ook met een reden - als de bevalling niet natuurlijk in zet kan je heel heftige weeen krijgen, dat is dus ook echt geen pretje volgens mij. Wat voor buikpijn is het? Ik denk eerlijk gezegd dat ze je nog wel laten lopen, maar ik ben geen vk dus ik zou het iig aankaarten. Een vriendin van mij is heel klein (1.50) en had mede daardoor een bijna ondraaglijke zwangerschap, het deed haar aan alle kanten pijn. Op het laatst had ze zelfs een psycholoog om haar er doorheen te trekken, en zij is volgens mij ook niet ingeleid omdat het voor de baby en het verloop van de bevalling echt beter was als het gewoon natuurlijk op gang kwam (in de ogen van de gyn).
Mmm ja dat is niet fijn natuurlijk! Maar hou je alsjeblieft niet teveel vast aan die datum want dan valt het zo tegen als je overtijd raakt! Ik was 43 weken bij de eerste en 42 weken bij de tweede dus ik ga er nu vanuit dat ik weer flink overtijd ga. Ik stel me daarop in want ik wil daar niet om gaan stressen. Maar ja, een baaldag kan natuuurlijk altijd! Maar blijf er niet te lang in hangen meid! En probeer die frambozenblad thee, ananashart eten, lekker sexen met je mannetje en goed uitrusten zodag je genoeg energie hebt voor als het begint!! Knuffel!!!!!
Aangeven moet je het zeker. Of ze er wat mee doen bedoel je inleiden of iets dergelijks? Ik denk dat dat per verloskundige/gynaecoloog verschild. Meestal zijn ze er niet zo happig op is mijn ervaring...
Hier zeiden ze gisteren bij de zw.gym dat dat hier al is verlaagd naar 36 uur.. maar aan de andere kant dat ze toch minder snel inleiden bij gebroken vliezen als een paar jaar terug omdat is gebleken dat die kindjes toch vaak een wat moeilijker start hebben.
Jodelahiti, heremetiet! 43 weken!!! Ik vind het eerlijk gezegd niet erg dat ik hier nog geen gerommel of aanstalten merk... ik weet niet, zolang de kleine nog lekker bij mij zit... zit ze daar gewoon nog lekker. Ik voel me een groot deel van de tijd best goed (ja het maagzuur, maar dat beteugel ik door heel erg op te letten wat ik eet en wanneer), dus dat is ook makkelijker. Omdat het mijn eerste is hou ik er rekening mee dat ik overtijd raak, maar verder dan 41 weken wil ik eigenlijk niet. Dus dat heb ik ook besproken met de vk, dan mag ik naar een gyn om te bespreken wat we dan willen.
Ik heb ook begrepen dat er veel meer kunstverlossingen nodig zijn (met de bijbehorende risico's) als er ingeleid wordt... Maar net als Guppekop dus.... ja het wordt ook zwaar op 't laatst he!! Maar jullie weten waar je 't allemaal voor doet meiskes!! Hier buiten de 'normale' kwalen geen last en ook geen tekenen van bevallen hoor! De mijne zit voorlopig nog lekker in mijn buik. Ik ga even naar e 2e hands winkel, klein tafeltje kopen. Kan ik met m'n laptop op de bank hangen. Tot later!
Oke. Nou ja wel beter die 36 uur want 72 uur is toch een hell om met gebroken vliezen te lopen, ik zou het echt doodeng vinden!
Ja, dat was 'vroeger' he.... whaha, 11 jaar geleden dus!!!! Toen zou ik een januari mama zijn en ik werd een feb. mama. Bij de 2e moest ik een feb. mama zijn en ik werd een maart mama. Nu moet ik een feb. mama zijn maar ik ga er maar vanuit dat ik weer maart mama ga worden! Oh ja, ik ben wel erg vruchtbaar rond dezelfde periode! 3 kids jarig binnen 6 weken Doei, ben ff weg...
Hahahaha Jodelahiti, ja jij bent zeker vruchtbaar in mei/juni! Hahahahaha! Hier trouwens ook niet echt last van de zwangerschap hoor. Ja het slapen en draaien vind ik wel heel vervelend, maar overdag gaat het allemaal wel zijn gangetje. Ik ben het niet zat zoals ik het met Marcus wel was. Gelukkig maar, want ik wil wel genieten van mijn laatste daagjes van mijn laatste zwangerschap!
ooooeehhhh spannend buddy nieuws!! hier de hele boven verdieping gedaan whhaaa bedje is weer opgemaakt nu met een plastic zak erover haha commode ingedeeld..en alles schoon..vind het wel goed zo!! ff rust nu..zo Sem halen n Eva op bed... Dan kom ik weer beppen hier !!
Hoi hoi ik ga flesvoeding geven waarom ik wil die stress niet meer mee maken. En heb me ook helemaal niet voorbereid dit keer en als ik het wel zou geven dan woord het gelijk afkolven als ik weet wat ik z,n aparaat kan huren dat scheelt een hoop gezeur. Ach ik weet het nog niet zie wel na de bevalling hoe en wat ik er over denk miss is het gevoel zo dat ik het toch perse wil proberen, We zien wel. @ angel idd spannend heel veel s6 nog een keer van af hier. Groetjes patricia
Liedel word ook ingeleid vandaag trouwens, volgens mij had zij geen buddy Wel spannend hoor al dat babynieuws dat komen gaat!
Goedemorgen meiden, Nou ja goedemorgen....Heb werkelijk een idiote kl*te nacht achter de rug......Heb ontzettende "voorweeen" gehad......Had alleen maar de drang om te gaan lopen/bewegen en vooral puffen!!! (vond het achteraf wel weer goed om te zien dat je dat uit automatisme dus gaat doen!).....Had echt enorme harde buiken, waren ook echt pijnlijk....Slapen heb ik dus niet echt gedaan....Manlief heeft dus ook een beroerde nacht achter de rug, het arme schaap....En die moest natuurlijk gewoon gaan werken. Heb net wel ff geslapen...Ben nu helemaal op!....Liggen doet me echt pijn, mijn heupen lijken wel helemaal week...Ook is mijn schaambot ernstig gevoelig, ik voel gewoon wat zitten.....ofzo.....Al met al.....blehhhhhhh...... Zo, dat moest er even uit!!! @ Angelsfire: Ohhhhh, wat spannend!!! En mmm, irritant zo'n vrouw naast je. Mij zou al meteen de moed in de schoenen zakken......Succes!!! @ Schatje: Jammer dat er nog geen veranderingen zijn opgetreden, vk inmiddels kunnen bereiken??? @ Liedel: Wordt je ook ingeleid vandaag??? Heel veel succes.... Wow, misschien wel 3 baby's hier vandaag!!! @ Evenstar: Wat betreft maagzuur....Wat zegt de vk ervan ivm inname calorieen??? Leven op crackers en af en toe een soepje is natuurlijk niet echt veel....Hoe zit het met je gewicht? Neem aan dat alles goed in de gaten wordt gehouden......Maar wel vervelend voor je zeg.....
Knor, wat vervelend dat je zo wakker hebt gelegen van de voorweeën! Gek he dat die krengen meestal 's nachts komen! Nou hopelijk levert het voorwerk wat op net als bij Angel, dan scheelt het ff qua cm ontsluiting! Hoop dat je vannacht een betere nacht hebt!
Nou het waren luchten geloof ik die mij dwars zaten en pijn deden, hahahahaha! Nou ja beter dat dan die voorweeën weer! Ik had ze dus ook zoveel bij Marcus, maar ik heb tot nu toe maar 1x weeën gehad en dat waren de indalingsweeën, verder tot nog toe niks (even afkloppen). Ik vind deze zwangerschap zowaar leuk, maak er maar een olifantendracht van Gek hoor dat je zwangerschappen zo kunnen verschillen, en dat je dan de 3e haast klachtenvrij rondloopt terwijl de eerste 2 best zwaar waren door de klachten die ik had! Naja, was weer een moment van in mezelf lullen!