Hoi dames, Weer eens een berichtje van mijn kant. Jullie zijn niet bij te houden zeg, ik moet eerlijk zeggen dat ik regelmatig meelees maar echt niet de puf en de tijd ervoor heb om te reageren. Zoals ik het begrijp zit iedereen een beetje op het wachtbankje deze laatste paar weekjes, duurt lang... Hier gaat alles zijn gangetje, bloeddruk was bij de vorige controle 140/87 ben benieuwd wat het geweest zou zijn zonder de medicijnen. Ons mannetje lag nog lekker dwars in mijn buik, maar moet volgende week weer naar de gyn en dan moet hij gedraaid zijn (denk het overigens wel te voelen). Zo niet dan gaan ze hem proberen te draaien (lukte vorige week zonder enige moeite, hij had nog zoveel ruimte om lekker te dobberen). Leuk dat er ook al een aantal dames bevallen zijn (of een beetje bezig), het lijkt nog zover weg voordat het bij mij gaat gebeuren. Nou ik probeer wat vaker te reageren en houd jullie in de 'gaten'. Liefs Sams
Effe gegoogled..... Er worden per dag ongeveer 500 kinderen geboren!!! Das best veel!!! Daar gaan er per dag dus 3 van dood.......Is veel, maar als je het berekent is het 0,5%........ Ben weer iets gerustgesteld.....schrok echt van het bericht....Maar 3 per dag zijn er natuurlijk 3 te veel!!!
Zo ik ben weer terug! Ga zo lekker pannekoekjes bakken voor ons! Fred is er niet kapot van, maar ja hij is niet de enige thuis Knorretje, wat lekker dat je je zo hebt laten verwennen bij je ouders! Ik zou zelf denk ik helemaal gek worden bij me moeder hahaha. Ze wil steeds komen schoonmaken, maar er komt steeds wat tussen, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet erg! Kan slecht tegen mensen die lopen te snuffelen in mijn huis. Laatst hadden ze een verrassings babyshower geregeld en ik zag aan alles dat er anderen in mijn huis waren geweest. Lief bedoeld natuurlijk van ze om een beetje op te ruimen e.d. maar alles lag op een andere plek! Brrrrr, kan er echt niet tegen! Sams, hoop dat je kleine de goeie richting gedraaid is! Met een dwarsligger kan je niet zoveel.... Ik begrijp dat je medicatie tegen de bloeddruk krijgt? Overlijden van babys: Ja het is inderdaad wel veel he, maar dat was ook wel bekend dat er veel babysterfte is in Nederland. Begreep trouwens ook dat die een beetje aan het teruglopen is nu! Maar fijn dat je alweer gerustgesteld was knorretje!
even de buddylijst erbij gepakt! De buddy lijst: Bwtje - Troeltje Duster2000 - Mamastarlight Mama25 - ViciousM 1Dondersteen - Knorretje (kan nog veranderen, als iemand een buddy mist?) 1Dondersteen - Jo7 (kan nog veranderen, als iemand een buddy mist?) 1Dondersteen - Bloempje83 (kan nog veranderen, als iemand een buddy mist?) Belliebel - Ladytijger Evenstar - Laura28 Minimouse - Ninja Gemma en Pnirmal Mammamia - Knorretje84 Boni001 - Mama25 Mir5555 - Laura28 Angelsfire - Troeltje + Evenstar Buddy gezocht: Melek42 Futuremama Buddy aangeboden: Mamastarlight Laura28 heb mijzelf toegevoegd bij buddy aangeboden, als er nog iemand is die een buddy zoekt? laat maar weten... gr laura
Wat lief dat je zo betrokken blijft! Hoe is het met je? Ik lees dat je naar een ziekenhuis in Maastricht doorverwezen gaat worden? Jeetje wat ver weg zeg! Zit daar een speciale arts?
Hallo dames, Ik was ook even de weg kwijt. Kon me al niet voorstellen dat er helemaal niet gereageerd was de laatste tijd. Hier ook rustig aan het wachten en de laatste klusjes aan het doen. Ben wel blij dat ik nu verlof heb en alles een beetje op zijn belop kan laten gaan. Ben ook erg benieuwd naar de kleine maar ja wie niet. We zullen het zien. We gaan eerst nog met z'n 2en een weekendje weg. Heerlijk relaxen. Meer kan ik ook niet . Succes met wachten allemaal!!
We schieten alweer lekker op met pagina's vullen hihihi @ Schatje balen zeg!! En dan nog zeker 5 dagen wachten als er niks vanzelf gebeurd ... Succes!! @ Hier vanmiddag ff naar stad geweest, moest ff naar buiten. Heb mooi winterjas voor Jaylinn gescoord bij h&m. Een paarse, normaal 30 nu 9 dus tja koopie toch. En voor me ventje nog ff een heel leuk shirtje met broekje. Zal shirtje zo ff spammen. Verder uhhhh nog steeds harde buiken, maar ja niet regelmatig. Morgenochtend weer naar vk dus ben benieuwd. @ Bed verhoogd: moet zeggen dat als je het ziet dat je denkt OMG hoe kom ik daarin. Maar eigenlijk is het makkelijker met in en uit bed gaan. Ben er ook nog niet uitgevallen hoor @ de rest sorry vergeten....
hoi dames mooi om te lezen dat het goed gaat met jullie ik was ook van mij 2de in feb uitgerekend maar helaas mk maar nu weer zwanger yes hopen dat het goed dames allemaal succes met de bevalling
Wat een geweldig nieuws!!!!! Gefeliciteerd en ga voor je duimen dat je dit keer het kindje wel bij je mag houden.
Bud knuf voor jou! Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen hoor. Ik heb hier ook mijn dagen dat de kleine wat rustiger is. Ik ga dan ook echt de bewegingen tellen. Ik heb gelukkig ook nog een angelsound, dus als ik me erg veel zorgen maak, dan zet ik het ding er gewoon even op. Is toch gerustellend dat je toch even het hartje van je beeb hoort. Komt goed meid.
Vind het een beetje raar dat ze echt tot die 37 weken wachten. Zou er niet aan moeten denken om met 4 cm ontsluiting rond te moeten lopen.
Dit soort berichten moet je inderdaad nu niet weten. Maar geloof toch wel dat dit gecompliceerde zwangerschappen/bevallingen zijn geweest. En denk dat er best wat kinderen worden geboren op 1 dag. Maargoed alsnog ik moet er niet aan denken dat dit een van ons zal overkomen, griezelig, bah!
Zo hier weer een middagvullend programma gehad. Ben er echt moe van. ffies naar welkoop, kwantum, gamma en C1000 geweest. Daarna me zusje thuis afgedropt. Toen me kledingkast uitgezocht, kan weer een ding van me lijstje afhalen hihi. Wij eten hier yakitori van knorr. Ben benieuwd, heb deze nog nooit op, maar zal vast lekker wezen hihi. Eetse allemaal!
Hey, jij was nog zo boos begin deel 2 dat deel 1 weg was! Pff, ik keek net en dacht dat iedereen tegelijk lag te bevallen of zo, niemand een bericht geplaatst... Maar ik heb jullie weer gevonden! Ik ga even teruglezen..
*edit* Ik moet de volgende keer eerst lezen, dan reageren Balen van de inval arts!!! Dat zul je altijd net zien dat er een invaller is wanneer je je eigen arts nodig hebt.
Ja ga ik ook doen, ik wordt met het uur enthousiaster, haha, ben druk aan het stof-shoppen! Enneh.. PATAT!
@ hier: Ik ben net bij de VK geweest, ze wil me graag blijven zien ook al heeft de gyn het overgenomen. Da's ook wel fijn, ik kan altijd lekker een praatje met haar maken, geen druk, geen stress, en veel begrip. Ze heeft even gevoelt, en onze jongedame is helemaal ingedaald, joepie! Nou, dan rest mij niets anders dan voor mezelf ook nog even de 37 weken wave te doen!! Fijne avond allemaal en tot morgen, ik kom na het ziekenhuis wel weer even posten als ik er puf voor heb... *knuf*
***Nieuws via Hyves:*** Sonja165 is bevallen! Ze was niet superveel hier meer de laatste tijd, maar hoorde wel bij ons clubske: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/sonja165.html Als ik het van Hyves goed begrijp is het supersnel gegaan, en voor wie haar als vriend heeft, check die foto's, tis een supermooi meisje