Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Zo collega's zijn weer weg, was ff gezellig maar wel raar hoor, ben natuurlijk ook al 10 weken thuis nu.In ieder geval afgesproken om zodra ik het kan weer eens een daghap te doen met ons vieren. Heb een grappig boekje gekregen; dagboek van een monster! hahahaha Wel grappig:) Alleen kreeg me ineens krampen zeg!! Wow...heb er niets van laten merken anders bellen ze morgen meteen en daarna en daarna:) Maar pff, was best venijnig!!

Eten....heb eigenlijk niet zo'n zin maar moet. Dus een witlofsalade met een zalmmootje, lekker snel en makkelijk. Manlief komt pas om 2300 uur thuis.

Mamamia.............!!!!!! Een zoontje!! Van harte met jullie kleine mannetje, hoop dat alles goed is met jullie!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wilde ook eerst boerenkoolstamppot eten, maar had geen boerenkool in huis. En had er totaal geen zin in om er uit te gaan vandaag. Nou moet ik er vanavond toch uit voor me yoga, maar heb eigenlijk niet zo'n zin. Ach nog 2 weken en dan is dat ook afgelopen.

Begin een beetje in me schupje te kruipen merk ik:)

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Allereerst natuurlijk: mammamia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Etienne!

Duster, beterschap met je oorontsteking.

Vicious, mooi babypakje hoor!

@eten: boerenkoolstamppot met rookworst, had van de week de stamppot al gemaakt en die is nu weer aan het opwarmen.

Verder net even bij mijn schoonmoeder geweest, die heeft vorige week een nieuwe heup gekregen en is nu weer thuis. Vanavond nog even op stap, morgen groeiecho en dan vrijdag een hele rustige dag (Jasmijn is dan ook naar het kdv).

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Niks mis mee hoor, in je schulp kruipen.....
    Ik herken het niet, maar snap wel dat dat kan....Ikzelf heb juist het liefste steeds mensen om mij heen....Zeker 's avonds en 's nachts....Als manlief voor het werk wegmoet dan zorg ik dat ik naar mijn ouders kan of komen vriendinnen hier slapen.....Blehhhh, hou er niet meer van om alleen te zijn....Terwijl ik normaal prima alleen kan en wil zijn......

Jeetje, nu nog yoga? Wel lekker hoor, mijn cursus was afgelopen toen ik nog geen 30 weken zwanger was......Vond het altijd wel ff lekker om een uurtje compleet met jezelf bezig te zijn....maar vind je het nu niet zwaar, op zo'n matje....Pfff, moet er nu niet aan denken met mijn heupen en pijnlijke schaambot....Of lukt het jou allemaal nog wel?

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ben vrij laat begonnen met zw-yoga. Anders was ik met 26 weken al klaar geweest, vond dat iets aan de vroege kant. Niet alles lukt meer, maar ik probeer wel gewoon mee te doen. Zolang dat goed gaat, ga ik er ook gewoon mee door. We hebben het nu met name over de bevalling en ademhalingstechnieken. Kan mezelf dan ook helemaal op mijn lichaam richten en zo enorm ontspannen. Heerlijk, ben dan ook wel enorm duf als ik thuis kom hihi:p.

Ach en het is natuurlijk ook wel goed voor je sociale contacten. Je komt de deur nog eens uit:p. Ben trouwens wel benieuwd of ik er tijdens de bevalling wat aan ga hebben.

6. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    mammamia:gefeliciteerd met jullie zoon

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Lekker toch, even lekker ontspannen.....
    En idd, je komt de deur nog eens uit...

Ik ben idd ook benieuwd in hoeverre het mij gaat helpen tijdens de bevalling.....Kan me er nog geen voorstelling van maken, maar misschien pas je het automatisch toch nog toe....

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mammamia Gefeliciteerd met jullie zoon Etienne!!

@ Hier erg veel last van steekjes die pijnlijk zijn... miss gaat hij eindelijk indalen en wat harde buiken. Zometeen maar ff kruikje maken. Jaylinn gaat er ook vroeg in...

Word wel spannend zo met al dat babynieuws!! :D

9. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ben ik weer! Heb me de hele middag suf gepoetst met tante en moeder!
    De hele superstoffige zolder (is nog bouwplaats) gezogen en waar mogelijk afgestoft. En nu hebben we 't trapgat 'dichtgemaakt' met hele zware velouren oude gordijnen, zodat het stof lekker op zolder blijft en niet via 't trappenhuis het hele huis indwarrelt. Scheelt ook in de koudeval van zolder, want die is nog niet geisoleerd. Is nu gewoon nog simpel dakpannen op panlatten met daaronder dakbeschot-planken, waardoor het lekker naar binnen tocht en stoft. Maar nu dus netjes afgescheiden, Klusser is happy!
    En de hele badkamer heeft mijn tante onder handen genomen. Hier zat overal nog een 'sluier' op alles omdat we vorige week de tegels gevoegd hebben. Nu is alles glad en schoon gepoetst!
    En alle slaapkamers en trappen stof gezogen!
    En de ouderwetse tegeltjes in de hal beneden schoongemaakt (waren nog vies omdat vorige week de granito gepolijst is). Jippie!

Nu is Klusser-man onderweg naar huis en hij gaat koken, dus ik ga nog effe drie kwartiertjes in bad ontspannen. Zoveel actie op een middag is eigenlijk niet zo goed (veeeeeel harde buiken), maar je kan wel blij worden van 't resultaat ;)

BW-tje, thanks nog voor je reactie. Maar check hier Februari 2010 mama's nog effe. Zie je hier ook dat Troeltje op de 4e staat? Of ligt dat aan mij?

Zo, eerst even badderen, straks verder bijlezen....

Klusser

10. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hihi, dan kan je altijd nog het pak hagelslag aan de mond zetten....

(= geheime tip van Klusser, sssst....)

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja klopt! die site wordt door meerdere bijgehouden..en vind het wel fijn als de rest dit wat meer doet..aangezien ik ook deze lijst al heb...maar bij pb doe ik dat ook wel hoor..
    zal straks ff kijken om het aan te passen nog ;)

Onze buikjes zijn vol :D het was lekker dames goed gegeten!

Straks mannetje nog..
    Nu zitten we op zolder, en ik ga ff wasje doen en wat vouwen met muziekje erbij...en daarna alvast 1 dametje erin gooien :D!!

Tot strakkies!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha nee dan ga ik voor het echte werk haha :D
    Had nog een beren vriendje van de kids gevonden haha en hun natuurlijk ook eentje gegeven ;)
    En nu vroeg gegeten dus ik zit VOL!
    Had samen met Eva nog griekse yoghurt met vruchtjes en honing gedaan lekker en vullend!! en Sem alleen vruchtjes haha das echt zo'n fruit monster!
    Ok nu ga ik wat doen anders heb ik geen puf meer!

13. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Wow, gefeliciteerd! Gisteren was er toch nog niets aan de hand, ha ha. Ineens een verrassing, super en gefeliciteerd. Alle geluk en gezondheid voor jullie als nieuwbakken gezin!

Liefs,
    Klusser

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

helaas doen ze dit nu nog niet :(

15. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Wat leuk!
    Meteen woord bij daad gevoegd!

Veel plezier ermee,
    Klusser

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Haaaai meiden,

Het is druk vandaag zeg, komt zeker door al dat baby/buddy nieuws! Ik heb geloof ik een boel gemist, behalve het belangrijkste!

Lisette heeft lekker bij een vriendinnetje gespeeld dus mijn moeder en schoonzusje konden lekker het huis schoonmaken, ze hebben een hele boel gedaan en ik ben heel dankbaar!

Marcus en Lisette liggen beiden al op bed, Marcus was kapot van vannacht en Lisette is ook moe van haar drukke dag en ik ben ook stuk, maar zit een beetje op hete kolen wat betreft angel!

Heb nog wel 1 berichtje van haar gehad dat de weeen nog wat zwak waren en ze nog een puzzeltje aan het doen was en gewoon kon praten, maar daarna niks meer dus denk dat het echte werk nu wel begonnen is!!! Spannend hoor!

Schatje, ik hoop voor jou dat de weeen ook snel komen of dat ze je vliezen doorprikken!

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ze willen nu niks meer voor me doen.. dus het is afwachten moet vrijdag weer naar vk.. :)

18. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Zo, Klusser is weer bijgelezen. Maar dus nog niet in bad geweest. Klusser-man is inmiddels thuis, hij gaat zo koken. Nasi maken, mmm. Ga daarna wel badderen...

Ik heb zojuist trots ons gepoetste huis laten zien, ha ha, wat ben ik toch een mutsje!

Nu effe iets anders doen, kom af en toe wel effe gluren voor Angelfire.

x Klus

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

Deel Deze Pagina