Ze heeft een eigen site en daar vond ik dit: Hoera Robin geboren !!!!! 20 januari 3 weken te vroeg is ze dan geboren, Robin is om 14:39 geboren en weegt 3515 gram. Om half 1 kwamen we aan in het ziekenhuis en 2 uurtjes later was ze dr al... Sonja165 Van harte gefeliciteerd met jullie dochter/zusje!!
Hey luitjes, vanmiddag lekker even uitgewaaid aan zee. Ik had het vanochtend even helemaal gehad en wilde niet weer een dag thuis om mijn luie achterste gaan zitten en aangezien mijn vriend ook bij huis was/is (hij zit tussen 2 banen in) zijn we lekker naar de zee gereden en daarna een bakkie gedaan bij mijn zusje in Den Haag. Herkennen jullie dat ook dat je niet zo lang meer rechtop kan zitten. Bij mij zit het kind heel erg onder mijn rechter rib te duwen waardoor ik wat naar links moet hellen om het wat te 'ontlasten'. Eigenlijk kan ik beter tijdens zo'n reisje met de auto op de achterbank gaan liggen haha. Iemand schreef over bevallingszenuwen. Ik herken dat...heb ze ook. Geen idee wat me te wachten staat wat betreft pijn etc. Weet ik uberhaupt wel een wee te herkennen...?? En aangezien de verlos ook al geschat heeft dat het geen kleintje wordt, heb ik al helemaal nachtmerries van en spoed KS. Nouja, zoals iedereen zegt, er is nog nooit een kind blijven zitten.... Ga even eten, sluit me vanavond weer aan bij het clubbie. Eet smakelijk!
Heee wat leuk! Was zij niet de DES dochter? Staat me iets van bij in ieder geval! Sonja van harte gefeliciteerd!
Lekker uitwaaien aan zee! Het lange rechtop zitten herken ik nu niet, maar bij mijn zoontje wel, moest toen continu achterover hangen omdat hij ook onder mijn ribben zat, en dat deed ZEER! En een wee herken je wel hoor Maar het is gezond om die spanningen te hebben hoor, ik ken geen vrouw die die angsten niet gehad heeft op het laatst!
Zo, pannekoeken zitten erin, niet echt bevordelijk voor het maagzuur, maar voor de kids zijn ze erg lekker! Dinnetje is vandaag naar de verloskundige geweest voor het eerst en zij hebben 5 februari hun eerste echo! Zo leuk, ik zeg gaan we samen voor het eerst ons kindje zien. Hahahaha wat een toeval! Hoe is het hier verder?
hey meiden, even een ego berichtje van mij. ik ben net terug uit het ziekenhuis. omdat ik de kleine al de hele dag niet had gevoeld was ik toch erg ongerust en niet te genieten thuis. heb echt een potje zitten te janken. en ik heb uiteindelijk toch het ziekhuis gebeld en ik mocht gelijk komen voor een ctg en een echo. gelukkig zagen ze al snel het hartje bewegen op de echo en was ik in ieder geval al opgelucht dat hij nog leefde. op de ctg bleek wel dat hij op dat moment redelijk rustig was. dus ik moest steeds van de ene op de andere zij gaan liggen om de 10 minuten. gelukkig begon hij meer te bewegen toen ik op mijn rechter zij lag volgens de ctg. alleen voelde ik dat zelf niet. hij is ook weer helemaal goed gekeurd door de gyn en er waren geen afwijkingen te zien in hartslag en bewegingen. maar omdat ik het zelf niet goed voelde mag ik morgen nog voor mijn gemoedstoestand voor een ctg om 11.30. nu eenmaal weer thuis voel ik hem af en toe weer wat bewegen. ben zo opgelucht. ik hoop dit niet nog eens te hebben ik ben gewoon nu kapot van het ongerust zijn. nou van mij mag de kleine de hele avond nacht gaan huishouden van binnen alles beter dan niks voelen.
Goedzo meid dat je gebeld hoor! Beter ff een echo en aan het CTG dan je zorgen blijven maken, toch?! Marcus bewoog op het laatst ook zo weinig dus heb toen ook zeker 4x aan het CTG gelegen en inderdaad die stress is niet fijn! Maar ook daar werd steeds duidelijk dat hij wel bewoog maar ik het minder goed voelde. Nou ben blij voor je!
Hey meiden, ik ga zo ff bijlezen maar wou eerst ff laten weten dat ik volgende week rond deze tijd of nog hard aan he puffen ben, of mijn kereltje al lekker vast kan houden!! Volgende week donderrdag word ik ingeleid...doodeng... zo, nu ff lezen
O jee wat een schrik meid. Gelukkig is alles goed. Was het altijd een rustiger beebje? Mijn vriendin heeft dit precies ook gehad met haar tweede (die nu een wolk van een baby van 4 maanden is ), ook op deze termijn. Als het kindje nou net met de beentjes naar de binnenkant ligt, voel je het mss ook minder.
@sonja gefeliciteerd met jullie dochter!!! @ladytiger gelukkig niks aan de hand met je beebje. @liedel spannend volgende week zeg. Ik voel de beeb ook veel minder. Vooral overdag voel ik hem haast niet meer. Maar s,morgens en s,nachts is ie wel weer aanwezig. Waarom krijgen mannen geen nesteldrang grrrr. Mijn vader komt zaterdag om mee te rijden naar de mileustraat maar nu moet de garage wel opgeruimt zijn en alles vast gescheiden zijn. Nu heb ik ma al een hele hoop gedaan(heb er 3 dagen last van gehad) en hij stelt het iedere avond uit en dadelijk moet dat weer op het laaste moment gedaan worden. En als je er dan iets van zegt dat word ie nog boos ook nog. Ik loop ook op me knieen de badkamer en wc te schrobben terwijl ik hoogzwanger ben en als ik dat zeg zegt ie ja dat moet je ook niet doen leg maar een briefje klaar dan doe ik het wel. Ja als ik bevallen ben dan ofzo grrrr en vandaag hebben ze de tv omgeruild de eerste was kapot als je hem aan en uit zette deed ie het niet meer dan liep ie vast. Kwamen ze een nieuwe brengen vandaag en die was echt helemaal stuk. Als je hem aan zette dat kreeg je wit beeld en gekleurde strepen over het beeld. Ik ben echt zo boos morgen weer naar de its toe en als je hem niet ter plekke omruilen eis ik me geld terug en als ze dat allemaal niet doen dan komen de zwangerchapshormonen op gang denk ik haha
Pfff dat zal wel even de nodige stress opgeleverd hebben. Maar goed van je dat je het ziekenhuis gebeld hebt, gelukkig is alles helemaal goed met de kleine.
Ladytijger, fijn dat je gelijk kon komen voor een CTG en blij dat je kindje ok was. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hier is de maag weer gevuld, chicken tonight, nouja eigenlijk porky tonight want heb hamlappen gebruikt ipv kip... Spannend dat de eerste februaribabies al geboren worden of in de planning liggen geboren te worden... Ik heb op mijn nachtkastje een kalender staan die aftelt tot de geboorte en elke dag staat er dan op beschreven hoe en wat de baby ontwikkeld (heeft). Besef dat de blaadjes om om te slaan steeds minder worden.... Laatst las ik iets over data waarop het kindje wel 'mocht komen'. Wij vinden 01-02-2010 en 10-02-2010 erg mooi, inderdaad gezien de getallencombi. Maarja, ik denk niet dat dit te bewerkstelligen is. Ben vanavond een avondje alleen thuis, mannetje gaat poolen in de stad. Hij kwam net wel met een enorm goed voorstel: of hij een McFlurry stroopwafel voor me mee zou nemen op de terugweg.... Antwoord is natuurlijk duidelijk.....
Ik ben er morgen weer! Vandaag drukke dag gehad, maar open ff een berichtje zodat ik morgen weer makkelijker terug kan vinden Weltrusten allemaal! Groetjes, mammamia
zo, weer bijgelezen. komt nu echt dichtbij voor iedereen zeg! hier wel beetje te druk geweest vandaag. vanochtend met mn ma naar tante geweest en me super vermaakt met mn 2 nichtjes (3 en 1,5) had ze alleen niet op moeten tillen vanmiddag naar kringloop geweest, even badstandaard gehaald en paar kleertjes en nu lekker rusitg aan doen, spelletjes met mn zusje enzo en straks nog ff met wim aan de foon hangen. ben benieuwd wanneer hij hierheen komt. hoop morgen!
meiden ik ben ook zo blij dat de kleine nu weer beweegt. en dat ik gewoon morgen nog even mag langs komen. heb nu wel wat last van harde buiken en een zeurderig gevoel in me onderbuik. maar die stress zal daar ook wel mee te maken hebben. gelukkig ben ik niet de enige die de beeb minder voelt. dat is ook wel een geruststelling. liedl wat een lekker idee dat je volgende week je kleintje kan vasthouden.