Februari 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bwtje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    @ ladytijger: nogmaals gefeliciteerd met Bram. Wat een mooi mannetje zeg!!

@ Angel: ook van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Tygo! Geniet er lekker van! Ook al zulke mooie foto's!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Bij deze voldoe ik ff aan me 'meldplicht' haha.
    Hier wel ff paar uurtjes achter elkaar geslapen, maar daarna was het een ramp. Kon niet meer slapen om 4 uur. Gelukkig sliep Jaylinn wel. De steken en harde buiken zijn gelukkig wat minder, ze zijn wat dragelijker geworden.
    Wel weer een hele rare droom gehad. Mijn ventje werd te vroeg geboren (kan helemaal niet want ben bijna 37 weken, maar goed) hij moest dus in couveuze en mocht er niet eens bij. En toen ik kwam moest ik me eerst melden en toen ik zei dat ik hem zelf wilde voedde, bv dus, werd ik uitgelachen en moest ik dat maar snel vergeten. Echt vaag!!
    Snap ook niet hoe ik erbij kom maar goed... homonsters he?!

@ Mir knufff!! Heel begrijpelijk dat je ff een dagje rust en niks wilt.

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haai haai,

Ik meld me ook (geen beeb en geen wee :D), en redelijk geslapen. Nou ja, van 4 tot 7 wakker gelegen, maar daarna weer beetje gedut en doordat ik nu 's avonds heel weinig eet (overdag wel hoor), word ik ook niet meer wakker van slokken maagzuur.

Om 11 uur komt er een collegaatje/vriendin met haar 1 jarige dochter (half Russisch, half Indiaas... oh echt TE mooi dat kindje...), verder ga ik hier de uitpuilende boekenkast maar es opruimen.

Mama25, ik droom ook de bizarste dingen. Laatst dat mijn kind al meteen een dreumes was, ik had de hele babytijd gemist... duh. Raar he?

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@iedereen die al bevallen is: super gefeliciteerd met jullie mooie meiden en jochies!!!!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hé Schatje,

Hoe gaat het met jou???????

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mammamia@Angelfire; Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedemorgen! Hier wel goed geslapen gelukkig. Maar heb wel een beetje een off-day.. pff. Nergens zin in en nu moet ik zo ook nog weg met de auto.. gelukkig heeft het al geregend hier en is het boven 0 dus ik hoop dat het niet meer glad is.
    Straks om kwart over 11 de groeiecho maar eerst mijn moeder ophalen van het station in Enschede. Misschien kom ik vanavond nog wel even langs, anders iedereen een prettige dag!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@duster en de rest :)

vanmorgen wel veel slijm met bloed verloren.. dit kan bij mij nu natuurlijk twee kanten op.. of het is van de slijmprop of het is gewoon nog van het strippen..

als ik loop heb ik wel steken helemaal onderin..

voor de rest wilde ik vandaag nog even naar de kapper gaan.. :) ben toe aan iets nieuws.. en mag mezelf ook weleens verwennen niet dan :D

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja tuurlijk, en dan zie je er ook nog es mooi uit als je bevalt hihi. Ik heb geen ervaring met strippen, echt geen idee wat je dan kan verwachten?

Boni, ben benieuwd naar de groeiecho... waarom krijg je die eigenlijk? Denken ze groot of juist klein? Bij ons krijg je die nl niet zomaar...

10. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Angelsfire bevallen! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tygo en geniet ervan

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hier even een ego bericht:

Vanochtend op controle geweest:

Baby ligt in hoofdligging! :D
    Is al helemaal ingedaald en de baarmoedermond is al week/ verstreken!!
    Is ie dus toch nog goed gedraaid :D
    Advies gekregen om mijn ziekenhuistas vast in te pakken voor de zekerheid. Maar 't kan ook nog een paar weken duren.

Bloeddruk 100/ 50. Laag he?
    18 kg. aangekomen in totaal...

Nu ongi gevoel door het inwendig onderzoek. Brr. Mijn mama is nog hier, we gaan even opruimen boven en taske inpakken.
    Toei!

12. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Alles is dus netjes, goed toch. En als je geen last hebt van je bloeddruk is er toch niets aande hand.

13. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Angelsfire GEFELICITEERD! :)
    Hier weer slecht geslapen, vanavond uiteten met collega´s. voor de rest niks bijzonders, ik had gisteren steeds steekjes maar is daarna overgegaan.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Spannend, straks je groeiecho. Ben benieuwd wat eruit komt. Zou best ook die kleine nog wel even willen zien:p.

Hier heeft het gisteravond en vannacht ook geregend. Dus geloof dat de meeste gladheid nu wel weg is. Nu schijnt het zonnetje de woonkamer in, is toch wel beter dan dat grauwe weer:D.

15. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hier opgestaan met een rommelende buik en dit de hele morgen al. Vanmorgen om 11.00 uur groeiecho en aansluitend naar de gyn. om te kijken wat ze willen doen. Ben wel erg benieuwd en zenuwachtig. Zoonlief heeft geslapen van gister 19.00 tot 9.00 uur vanmorgen, alleen om 5.30 even hoestbui (heeft manlief opgelost) toen direct weer in slaap gevallen. Was echt heerlijk een nacht lekker doorslapen, denk dat de antibiotica goed aanslaat bij ons manneke. Kom na de echo nog wel even posten om te kijken of er nog weer babynieuws is.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het kan inderdaad van beide komen. Toch hoop ik dat het niet al te lang meer duurt voor je.

Laat jezelf nog maar even verwennen nu het nog kan:p.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Het rommelt bij de dames whahah!!
    Ben benieuwd... morgen is volle maan!! Babyboom??!

@ Hier besloten om straks (als Jaylinn uit bed is) ff naar de kapper te gaan. Nog ff op de valreep, maar mocht ik dan binnenkort bevallen lig ik er iig netjes bij hahaha. Kan ik Jaylinn dr pony ook ff laten knippen. Dus neem ik opa maar ff mee hahaha.

@ Schatje het kan idd alle kanten nog op... lijkt me wel slopend. Die onzekerheid.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kijk goed nieuws:D. Ja 100/50 is laag. Heb het aan het begin van mijn zwangerschap gehad. Je kan je ook behoorlijk duizelig voelen. Ik had altijd een voorraad zoute drop en opkikkers in huis/op me werk.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo ook weer bij. Hier vannacht ook weer rot geslapen. Kon niet in slaap komen. Half 2 was de laatste keer dat ik op me wekker keek. Rond kwart voor 5 weer wakker, daarna tot half 8 wakker gelegen. Toen tot kwart over 9 geslapen.

Buikje is hier ook niet helemaal rustig. Ga zo maar eens een lekkere douche pakken. Even lekker ontspannen.

Vanmiddag even een bakkie doen op mijn werk. Heb er wel zin in om mijn collega's weer ffies te zien. De tijd gaat toch redelijk snel. Ik zit officieel nu in mijn 2e verlofweek, heb een week eerder vrijgenomen, dus zit nu 3 weken thuis. Het went eigenlijk best snel.

Ben benieuwd of we vandaag nog babynieuws krijgen:D.

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Wow Jodelahiti... toen ik 100/50 had was ik echt vaak duizelig, maar voor sommigen is het geen probleem. Het ligt er dus ook aan wat je normaal gesproken hebt. Ik heb altijd 120/80 gehad volgens mij, en zakte vanaf het begin vd zwschap naar 120/60 - 120/50. Toen weer omhoog en nu stabiel op 120/75 :)

Deel Deze Pagina