Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Graag gedaan meis. Denk dat ik binnen kort ook half slapend met dochter de nacht in ga op me schouders of arm haha. Je moet toch wat en het is lekker knus. Hier probeer ik het met een aankleed kussen tussen de kussens in kan ik zo de fopspeen het mondje in steken haha scheelt weer een stap uit je bed en het is ook lekker knus.

Maatje 50 hier nog steeds het is geen groot meisje.

Veel kleren al gehad over al komt wel wat vandaan qua meisjes kleren moet haar kast nu al opruimen:(\.

Voor de andere mamma,s dikke knuf, Veel gelezen wijnig blijft nog hangen. haha komt ook wel weer goed;)

Groetjes Patricia

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hey meiden,

moet ff mn ei kwijt hoor, misschien dat jullie wat advies kunnen geven?
    Fenne spuugt vanaf dag 1 al gigantisch veel, heeft een maagspoeling gehad in het ziekenhuis, en heeft geen effect gehad.
    op aanraden van cb jbpm gekocht, moest 3 schepjes jbpm bij 3 schepjes gewone voeding. het spugen stopte, maar raakte enorm aan de diarree. op aanraden van KA minder jpbm, maar als ik 1 schepje doe, geen diarree, maar weer spugen, en 2 schepjes is spugen en diarree (wel iets dikker maar toch wel n flinke luier)
    word er helemaal knettergek van, ze heeft nu kleertjes aan die 2 maten te groot zijn omdat ik het simpelweg niet bij kan houden met wassen. ze lekt overal doorheen, spuugt alles onder, ik moet haar ieder kwartier andere kleding aan trekken.
    en het is natuurlijk erg zielig voor haar dat ze gewoon niks binnenhoud.
    kreeg als laatste tip nog nutrilon AR mee, maar deze voeding is 2 x zo duur als degene die wij normaal gesproken hebben! (en hebben net 3 pakken op voorraad gekocht :()
    mocht het echt helpen is dat natuurlijk geen probleem, al hebben wij het financieel niet geweldig, maar vraag me af hoe groot nu de kans is dat dit wel werkt?
    en mocht het niet werken, wat is dan minder erg, haar laten spugen of diarree? ben bang dat ik moet gaan kiezen..

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Pnirmal, komt allemaal wel goed meid! Heb vertrouwen in jezelf en in je kindjes en je zal merken dat je kleine meid zich ook veel beter zal gaan voelen als jij wat zekerder in je schoenen staat!
    Enne als ik even eerlijk mag zijn, ik vind jou vriend af en toe wel een beetje harteloos overkomen. Opmerkingen als "je hebt er zelf voor gekozen" en "dan had je het moeten laten weghalen", pffff ik had het bij lange na niet gepikt en ik heb echt respect voor jou doorzettingsvermogen! Ik weet natuurlijk niet hoe het is om een lat-relatie te hebben, maar het lijkt mij ook wel lekker als hij inderdaad weer een beetje zijn eigen ding ging doen en jij het jouwe. Ben je nog wel content met hem, als vragen mag en zo brutaal mag zijn?!

@ Evenstar, hier heeft Maribel ook af en toe groene poep. Komt dat niet door wat je de avond ervoor gegeten hebt? Of dat ze krampjes hebben? Ik weet het ff niet meer...

@ Boni, mama en evenstar, lekker zo'n nacht, ik teken ervoor! Hier was het 12 uur, half 2, 4 uur en toen om half 7! Kanonnen, ik dacht dat ze lekker ging doorslapen nu, maar nee hoor! Enne mijn kerel merkt nooit wat van de nachtvoedingen, hij slaapt zo ontzettend vast! Ook wel eens vervelend hoor!

@ Angel, wat jammer dat Sven jaloers is! Lisette was ook vreselijk jaloers toen Marcus geboren werd, en nog is ze wat jaloerzig naar hem toe. Zegt bijvoorbeeld over Maribel: "Het is mijn zusje hoor!" hahahaha! Maar ze zijn beiden echt ontzettend lief naar Maribel toe, ook Marcus daar is echt geen spoortje van jaloerzigheid te bekennen, ben zo blij!
    En nee heb geen moeilijk weekje gehad hoor, maar ik had het druk en dan vind ik het moeilijk om de boel bij te gaan lezen, dus ff vrij genomen en nu weer een beetje bijhouden!
    Als jij zegt sporten en turnen, dan vraag ik mij af of mijn fantasie met mij wegloopt of dat ik echt denk wat jij bedoeld, hahahahahha!

@ Lachen, hier lacht Maribel al een poosje, zo lief!

@ Maatje 50, hier past ze ook niet alles meer *snik* en heeft voornamelijk maatje 56 aan! Het gaat zo snel!!!

@ Kindjes op de borst slapen, pfff ik probeer echt niet in slaap te vallen 's nachts want ik vind dat ook eng. En eigenlijk wil ik het ook niet, ben veel te bang dat ze eraan gewend raakt en ik straks helemaal ruzie krijg om haar in haar wiegje te krijgen!

@ Miffy, heee meid gefeliciteerd met Fenne! Wat een leuke naam! Bij ons is de naam niet Femke geworden maar Maribel ;) Hahahah zo zie je maar, wij veranderen altijd op het laatste moment!
    Maarre over je vraag, wat moeilijk zeg! Het klinkt alsof ze reflux heeft. En volgens mij is het zo dat als je kindje reflux heeft je bepaalde voeding (en volgens mij ook die nutrilon waar jij het over hebt) vergoed word door je verzekeringsmaatschappij mits je er een "recept" oid voor krijgt!
    En de JBPM kan je niet 2,5 schepje proberen en wat minder voeding, zodat ze wel voldoende vocht binnen krijgt maar wel iets meer JBPM. Misschien houdt het spugen dan op en de diarree ook wel...?

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi meis.

Het klinkt als ruflex het klepje van de maag dat niet goed afgesloten is, Ik zou als ik jou was heel snel een kinderarts raadplegen, Want er is wel wat aan te doen ben geen arts maar zo klinkt het wel wacht niet te lang en laat je niet afschepen door je ha of cb en laat je gelijk door sturen,

groetjes Patricia en heel veel sterkte;)

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Weet je wie ik nog niet gezien heb vandaag?!?!?!

Jodelahiti!!!!!

Geen meldplicht vandaag? ;)

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb donkerdere tepels dan paar dagen geleden, maar verkleuring kan bij iedereen anders zijn en heb pijn aan mn tepels wat tijdens voeden doorstraalt naar mn hele borst en ook naar de kant waar niet aan gedronken word.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dankje troeltje. Ja jou vraag, het is en blijft lastig zeker als je twee kinderen samen hebt. Het is een goede man maar van tact en of wat dan ook is ver te zoeken. Laten we het zo stellen ook ik heb me gebreken enz. We kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar, kan hem wel echt deflinief de deur wijzen maar hij blijft hun papa en dat is me ook wel veel waard. Maar lastig is het idd:(

Groetjes Patricia

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ja, hier dus weer een vreemde nacht... Ik hoop zo dat ze snel een lekker ritme krijgt 's nachts net zoals overdag. Het is wel vermoeiend hoor steeds!

Daarstraks waren Marcus en Maribel allebei chagerijnig (als ik het zo kan noemen). Maribel was moe maar wilde niet liggen en Marcus deed alles wat niet mocht en ging daarom schreeuwen als ik er wat van zei. Dus Marcus op bed, Maribel in de wagen en nu zijn ze allebei stil! Heerlijk!

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk hoop dat ze lekker aan het bevallen is;) en dat ze en mooi kindje snel in haar arme mag houden ze heeft van ons het langste moeten wachten maar hoop dat haar gedult nu beloont word;);)

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja kan me voorstellen hoor dat het zo voelt! Heb ik zelf soms ook wel eens hoor, dat ik hem zo'n lullo vind dat ik er geen zin meer in heb. Maar dat gevoel heb ik meestal maar 5 minuutjes, en dan heb ik alweer spijt dat ik dat dacht en denk ik, ach het is een lullo maar hij ook heel erg lief!
    Maar ja jullie hebben natuurlijk een heel ander verleden dan dat ik heb met Fred, dus kan me voorstellen als je soms het idee hebt van 'ik ben er helemaal klaar mee' en er ook echt mee wil stoppen, maar dat het ook wel weer moeilijk is omdat het vertrouwd is misschien.
    Maar zolang je van hem houdt en er gebeuren geen nare dingen, lekker zo laten zoals het is, toch?

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo weer bijgelezen. zou jodelahitit echt bezig zijn nu of wil ze ons in spanning laten zitten?

kga denk maar even strijken/was opvouwen. wel rustig aan doen vandaag want heb vanavond feestje van mn opa en oma, die waren dinsdag 60jaar getrouwd:O

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier ook alleen vriend lief was lekker nog de klos. Nu slaap prinses Karishma na haar fles van af half negen als een roos. Vandaar ik hier lekker zit mee te tikken, moet de afwas nog doen en de was opvouwen heb alleen de was aan gezet o wat ben ik lui vandaag maar ik neem het er lekker nog maar even van haha;)

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Zeg, ik kijk net ff op 'onze' site, maar daar is vanaf de 15e niet meer bijgewerkt?!
    Wie houdt daar de geboortelijst bij dan?

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mag ook wel eens hoor ;)

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zou het niet weten haha. Maar komt goed toch.

16. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Troeltje: Sven is gelukkig nu niet meer zo erg jaloers hoor.... word al minder ;)

En sporten en turnen, ik weet niet wat jij je daarbij voorstelt? hahaha
    Ik bedoel gewoon echt hardlopen en turnen (voor ouwe wijven dan he). Wantehh.... sinds mijn 22e doe ik geen 'echt' turnen meer, maar gewoon wat ik nog kan. Dat word echt minder :D. Over minder dan 3 maanden word ik ook al 35

17. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Jodelahiti???? Hou je je aan je eigen planning?

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O leuk even uit. Veel plezier En wat een tijd he 60 jaar getrouwd echt nog de oude generatie die dat vol houd onze generatie mag al blij zijn als we er 20 jaar halen haha.De meeste huwlijke stranden toch tegen woordig. Mijn opa en oma hebben de 67 jaar gehaald helaas zijn ze nu al een paar jaar overleden heb alleen nog een oma van bijna 80.

Groetjes

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja jaloers die van mij is negen jaar en moet echt wennen aan zijn nieuwe zusje is stapel op haar maar soms zo dwars tegen ons haha.

Ach zal ook wel weer minder worden, Probeer echt de momentjes samen te pakken met hem anders voelt hij zich zo alleen negen jaar alleen aandacht gehad het is en blijft lastig, Het belangrijkste is dat hij stapel gek op ze zusje is hij trekt haar nog net onze handen niet uit ;)

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @ Gup; dank voor de tip; ik probeer eerst dit even, en anders kan ik altijd daar naartoe. (het gezondheidscentrum is wel verhuisd :p)

@massage; Lila was een stuk rustiger gisteren, ze wilde nog wel steeds vastgehouden worden, helaas weer tot half 2, maar ze is niet zo vreselijk overstuur geweest.
    Daarmee hebben we al iets gewonnen!
    Er zouden ook 4 behandelingen nodig zijn, iets gaat niet ineensover natuurlijk, maar we zijn al blij met dit resultaat!

Deel Deze Pagina