hebben jullie kleintjes trouwens al echt een pyjama aan of liggen ze ook gewoon met kleertjes in bed??? En gebruiken jullie al een slaapzak??? En bakeren jullie je kleintjes in voor ze gaan slapen???
Nou de kleertjes zijn toch allemaal zacht en pyjama achtig, ik verschoon haar 's ochtends qua kleertjes of als ze het onderplast bij het verschonen. Dus daar slaapt ze ook in. Schoonmams is nogal fan van jeans, ook in maat 62/68 deed ze die kado. Heel lief maar dat zit toch nooit lekker bij zo'n ukje, die stugge stof. Daar gaat ze dus een keer mee op de foto en klaar Daar zou ik haar sowieso nooit in laten slapen. Slaapzak, nee. Doen we bij de overgang wiegje-ledikantje denk ik, die slaapzak is groter dan het wiegje (bak kinderwagen). Ze ligt onder een dikke katoenen deken en met dit koude kutweer doen we nog eenmaal een kruikje aan het begin van de avond. Daar slaapt ze ook makkelijker op, voor ons ook fijn hihi. De kruik doen we gewoon om het bedje 'voor te verwarmen'. Ze ligt voor het het slapen gaan meestal warm aan de borst of bij ons op schoot, dan is het niet zo'n overgang Dan bakeren, nee. Vriendin van me doet dat wel, maar Renske is meestal redelijk goed in slaap te wiegen, en het gemaai met armpjes (wat je dan niet zou hebben) is meestal het eerste teken van honger dat ik zie bij de nachtvoedingen.
@ Kleertjes: Ik laat Aidan ook in zijn kleertjes slapen....Zijn idd allemaal zacht van stof! @ Slaapzak: Heb wel een slaapzak 70cm (die nog kleiner kan worden gemaakt) maar heb hem nog niet gebruikt.... @ Inbakeren: In zoverre wel dat ik Aidan als hij gedronken heeft in een omslagdoek leg die ik om hem heen vouw....Zijn armpjes laat ik erbovenuit.....Hiermee gaat hij ook in zijn wiegje....Vind ie heerlijk.....! Als ik dit niet doe dan goed hij zo zijn laken/deken af.....Ook is hij behoorlijk bezig met proberen om te rollen....Het is zo'n wilde....!!! Dit maakt hem erg rustig!
Haai!! Nou hier dus idd precies hetzelfde verhaal: krampjes en groenige (geelgroene) luiers. Maar ook: afname poepluiers, dat vind ik niet erg, ook dat hoort bij bv! Veel plasluiers, kletsnat en ze drinkt veel en goed. Ik maak me niet zo'n zorgen, maar oh het gehuil breekt mijn hart Wat heerlijk dat je gezwommen hebt, maar wat doe je met de uk dan? Renske kan rustig om de 2 uur drinken dus... dan kan ik niet op en neer ook al zou mijn man thuis zijn...
Dan zou ik alles op moeten houden tot ik het spul binnen heb hahahaha.. Ben net naar Zevenaar gegaan, daar hadden ze nog 1 tube gelukkig! Ik kan meteen verschil voelen! (Durf alleen nog niet te poepen )
woehoe, ik kom net terug van de fysio, en hoef niet meer terug te komen, ben helemaal goedgekeurd dalijk lekker naar de ikea, shoppen!
daar zijn we vandaag ook geweest. Lekker een ontbijtje gegeten daar. We hebben een nieuwe combimagnatron gekocht en een nieuwe kookplaat en bij de praxis ook nog een nieuwe kraan. Een hele uitgave maar nu is de keuken wel weer strak haha. Jij ook veel shopplezier vanavond
@ Shoppen: Jeetje, hoe doen jullie dat allemaal??? Pfff, ben zo druk met de kleine, die spaarzame uurtjes gebruik ik voor het huishouden om het een beetje ordelijk te laten zijn!!! Iedere keer als ik denk, nu ga ik met de kleine naar de stad....Dan moet ie weer verschoond worden, een fles, heeft ie krampjes, is de wasmachine klaar enz enz enz.... Ik moet echt nog een ritme voor mijzelf creeren, en misschien wat meer prioriteiten stellen!!! Maar iedereen....veel shopplezier!!!
Nou herkenbaar hoor. Ik ben voor het eerst met Renske de stad in geweest toen mijn moeder hier een dagje was. Gewoon na een voeding gaan, en ze slapen lekker hoor, als je rondloopt. Wij hebben van 2 tot 5 geshopt ofzo! Maar wel met een krijsende Renske in de bus terug Voor de rest lag ze heerlijk te slapen. Vandaag ben ik voor het eerst zelf op pad gegaan, oh wat vond ik mijzelf een heldin! Zij in de maxi cosi (wegens ik krijg de wieg en al niet zo makkelijk beneden met die twee trappen waarvan 1 steil portiek). Ze lag heerlijk te slapen, en zij heeft ook erg last van krampjes. Rijden (ook in de auto) werkt vaak rustgevend! En is voor jou ook fijn, je moet gewoon een nieuwe balans vinden en een beetje mikken met voedingen. Ik verschoon altijd tussen het voeden door (de regel is: drinken, boeren, verschonen, drinken, boeren, en dan gaat ze meestal slapen). Dan heb je het allemaal gehad Je kan best een paar uurtjes met je kindje op pad hoor! Als het straks lekker weer is ga ik gewoon met een draagdoek!
Goedeavond! Hier een lekker dagje achter de rug. Vanochtend is de oude oppas van J langsgeweest en vanmiddag een collega van manlief met haar kinderen. Ben tussendoor zelf nog even naar de stad geweest voor bv-shirtjes (heb er toch nog 1 gevonden); scheelt dat ik vandaag maar 1 kind thuis had. @winkelen: ben meteen na de voeding weggegaan, M sliep snel in de maxicosi. Dus kon het allemaal precies redden tussen 2 voedingen (ze begint een beetje een schema overdag te krijgen van 3,5 uur dus dat is wel lekker!). Maar goed, het kan idd ook net zo lopen dat het dan niet lukt om te gaan. Gelukkig ging het vandaag wel. @maat: maat 50 zit hier nu prima, maat 56 nog een beetje ruim. Maar merk wel dat ze gegroeid is, toen ze net geboren was zat zelfs 50 nog aardig ruim. Schatje, balen dat Bradley zo'n uitslag heeft.. Hier hebben we voor schrale plekjes een tube vaseline lanette creme gehaald bij de apotheek, is een erg vette creme, werkt echt heel goed. Liedel, lekker, zwemmen! En hoop dat de osteopaat snel werkt. Mir, wat was de uitslag van het wegen? Miffy, heeft ze geen last van een sprongetje? Volgens mij is de eerste bij 5 weken. Knorretje, lekker dat je zo hebt uitgeslapen, dat is het voordeel van 1 kind, dan kun je er nog weer lekker induiken. Lilalief, beterschap voor jezelf! Jodelahiti, ga eens bevallen . Maar ben benieuwd hoe je plannetje afloopt... @pyjama/slaapzak/inbakeren: hier leggen we haar gewoon in haar eigen kleertjes te slapen, die zijn allemaal soepel. Slaapzakje gebruiken we nu nog niet. Inbakeren is hier niet nodig, ze slaapt prima 's avonds.
Prachtig, om die groei te zien he. Renske heeft 50 nooit aangekund, en rompertjes maat 56 passen nu niet meer, ze heeft 62 aan (maar wel degene die wat minder groot uitvallen- die van C&A zijn kleiner dan die van de Hema). Ze is echt flink maar ik heb totaal geen referentiekader. We wisten vanaf wk 32 al dat ze flink zou zijn, dus had ik die maat uberhaupt niet gekocht. Stil hier... ik ben gewoon de enige online, zit even bij te komen van een halve dag met een Renske met veel buikkrampjes, mijn hart huilt mee als ik haar zo zie!! Maar haar vader kan goed troosten en ze heeft toch net nog lekker wat gedronken. Maar boeh, ik vind het echt naar, die krampjes. Zijn we net van de rode billen af... boeh! Ik ga leegkolven en mijn nestje in... bek af.
ZO HET KRAAMBEZOEK IS NET WEG HEEL HET HUIS WEER BEZAAID MET MUISJES HAHA sem heeft nog steeds maat 50. ik had maar 1 pakje maat 50 mijn vriend heeft nog bij moeten koen want 56 is veelste groot. zo effe een kroketje eten en dan sem voeden en dan slapen haha wat ben ik moe de laatste tijd vroeger was ik echt een nachtmens maar nu red ik 11 u amper
Tjee had echt bijna het idee dat jij met de bene wijd zou liggen vandaag hihi. Maar neeee nog geen beebje.
Ik daar en tegen ben nu nog best fit. Heb vanmorgen dan ook lekker kunnen uitslapen tot 10 uur. Hier is mijn oma vanavond geweest. Aaaah ze vind Dinand zo lief popje, ze heeft hem de fles gegeven, vond ze toch wel erg leuk. Ze had hem zo mee naar huis willen nemen.
Ha ja herken het was ook een nacht mens ben dat eigenlijk nog maar zo dra de kleine s avonds op bed lig denk ik mama gaat er gelijk achter aan haha.. Jam jode dat je nog niet bevallen ben hoop dat je plannejte lukt. Elk voor deel heeft ze nadeel toch hihi. Groetjes Patricia
Is er hier iemand op de 10e bevallen? Wist je dat Lodger daar een prachtige actie voor heeft! Je kan een heel mooi cadeau krijgen omdat zij 10 jaar bestaan. Klik maar op de link. Je moet dan het geboortekaartje + geboorteakte opsturen. Geniet dan van je cadeau! Lodger ®
Pff wat een nacht hier gehad, ze wou niet echt slapen. Tot de nachtvoeding ging het goed, daarna begon het. Uiteindelijk heeft ze 2 uur bij manlief gelegen, toen heb ik geslapen en daarna weer bij mij terwijl manlief een tukje deed.. Ik hoop dat ik er tussen de middag nog even in kan duiken!