Onze kat is vandaag aangereden.. Hij heeft z'n heup uit de kom en 't weefsel daar omheen gescheurd en z'n snoetje is helemaal dik, zo zielig! Hij is nog suf van de narcose, ligt daar maar te liggen.. arme poes..
Mijn plannetje is gelukt vandaag Ben met wat voorweeën vanochtend naar het zh gegaan. Een maal daar (07.00) waren de voorweeën weg maar ik had natuurlijk mijn 2 cm ontsluiting nog!! Ik zei 'maar je kunt toch de vliezen breken dan?' Dat deed ze om 09.45 na overleg met de gyn en om 11 uur begonnen de weeën gelukkig uit zichzelf. Rond 13.00 had ik 6 cm. en toen zei ik tegen mijn mijn 'ik vind het nu niet meer zo leuk!' (auw) en om 13.45 is OLIVIER geboren! Heel heftig die 3 kwartiertjes maar een gezonde zoon van 2990 gram en ik geen enkel scheurtje of knipje. Geweldige dag dus vandaag en nu werd ik wakker van de honger! Ben in mijn eentje beneden stiekem een broodje................. filet americain aan het eten! Ik laat gauw meer van me horen. Buddy DennisMartine nog geprobeerd te smsen maar mijn mobiel doet weer eens raar...!
van harte gefeliciteerd met jullie zoon olivier fijn dat jullie plannetje geslaagd is!! geniet er lekker van
Goedemorgen Zit hier beetje in dupio om hap te bellen... Heb sinds vannacht erg pijnlijke borst, ook voeden doet pijn... ben beetje bang dat het spruw is. Ook Devn 'lijkt' een witte waas op zn tong te hebben... hmmmm wachten tot morgen of toch maar zometeen naar hap gaan?
JEEEE!!! Gefeliciteerd met je zoontje Olivier! Geniet van je broodje. Oh en van je zoontje Heerlijk geen knip of scheur, dat had ik ook niet, zie het als beloning voor een retezware bevalling, maar voel me gezegend achteraf
leuk als plannetjes slagen haha, gefeliciteerd met jullie zoon Nu mag jij ook gaan genieten.. En ook al ben je nu een maart mama onze kinderen zijn toch vissen haha blijft het zelfde groetjes en geniet
Oei, vervelend. Ik zou iig even bellen. Als zij vinden dat het meteen aangepakt moet worden dan hoor je dat dan wel toch? Als je het voor elkaar krijgt, kan je proberen om het mondje van Devin schoon te maken met een gaasje. Wordt het schoon, dan is het gewoon een waasje van melk. Zo niet, dan is het ws. spruw. Maar, ook al krijg je het schoon: jij kan dan nogsteeds spruw hebben natuurlijk. Verder: spruw geeft volgens mij pijn aan de tepels, de kraamzorg omschreef het als messteken in de tepel. Is dat wat je voelt? Andere pijnen kunnen ook van verstopte melkkanaaltjes komen, bijv.
Goedemorgen allemaal. Ik ben toch niet zo'n falende mama als iksoms denk, wanneer Lila ontroostbaar huilt. Gisteren toch maar even de verlos gebeld, en ze denkt dat Lila het KISS syndroom heeft. Ik heb bij de symptomen gekeken en ze heeft ze bijna allemaal. Gelukkig zit ik met die cranio sacraal therapie waar ik laatst over vertelde helemaal op de goede weg al! Daarnaast zei de verlos me om ook de paranormale kant op te denken daarnaast,want het viel haar meteen op dt Lila enorm alert is en overduidelijk dingen ziet. Nou, laat ik daar ook al mee bezig zijn! Fijn om te weten dat ik het goed doe, ik was al zo aan mezelf aan het twijfelen..
Welkom Olivier!! Jodelahitie, van harfte met je mannetje!! Benthe hier heeft geloof ik de regeldagen, geen ritme meer in de voedingen, dan om de 4 uur, dan om de 2 uur en eet als een bootwerker! Ook wil ze na de middag eigenlijk niet meer naar bedje, alleen maar hangen bij mama en schrikt af en toe echt wakker, zoekt dan weer contact met mij en slaapt weer in. Nu ja, als ze dit nodig heeft dan doen we dat toch? Rond 23.00 uur krijgt ze dan weer een flesje en kunnen we haar in bedje leggen waar ze netjes tot een uur of 3 slaapt, weer een flesje leeg drinken en dan pas weer rond 7 uur, keurig dus! Denk dat ze mijn spanning ook aanvoelt, het kindje van mijn zus ligt nog steeds in het ziekenhuis aan allerlei monitoren. Morgen maken ze een hersenscan, hopenlijk is de druk rond de hersens voldoende afgenomen zodat ze wat duidelijkheid kunnen krijgen, slopend voor mijn zus, haar vriend en hun zoontjes van 2 die mama al een week missen. En dat allemaal door een keuze tussen een half uurtje wachten waardoor een keizersnee niet meer kon en bevallen zonder persweeen met vacuum binnen een half uur. Heb hier ook al het bezoek geweerd afgelopen week, hoe blij en gelukkig ik ook ben met mijn gezonde meisje ik zit bijna op de foon voor nieuws, gelukkig zijn er mobieltjes zodat we tenminste nog dagelijks een wandeling kunnen maken.
Ja hij is écht zielig, ligt in z'n mandje nu. Als ik z'n koppie voorzichtig aai krijgt ie het toch voor elkaar zacht te snorren.. arme lieverd! Ze rijden ook zo enorm hard hier in de straat, de eikels! Ik weet da er dit jaar een drempel komt hier, midden voor ons huis. Misschien maar goed ook.. (we wonen op industrieterrein, iedereen jaagt hier als een idioot)
Ze zal jouw spanning ook wel voelen ja, het is niet niks! Ik hoop dat je gauw goed nieuws krijgt.. (lol @ eten als een bootwerker)
@ Evenstar het zijn idd steken de hele borst doet nu ook pijn en bij en na het voeden ook mn tepel, en branderig gevoel ook een beetje vooral na het voeden. Het voeden doet ook pijn. En heb Devin zn mondje schoon proberen te maken maar witte waas blijft. Dus ga toch maar ff bellen...
Da's niet prettig mama, ik heb zelfs spruw aan m'n tepels, pijnlijk! Ik moet smeren met daktarin, dat verzacht de pijn gelukkig al wel een beetje.. maar moet lang smeren tot het helemaal weg is! Ben nu steeds aan het kolven weer..
Ik heb geen ervaring, maar dat klinkt idd als spruw zoals ik het lees in mijn borstvoedingsboek Ik zou zeker bellen! Is goed te behandelen maar heel vervelend
Ik heb gebeld, en ze denkt idd aan spruw, moet zo naar apotheek voor recept. Moet wel in de gaten houden of ik geen koorts krijg of harde plekken, want kan ook borstontsteking komen door spruw
Er komen hier geluiden uit de luier van Lila die me bang maken om hem open te gaan maken zo, hahahaha!
Lila, wat rot van je kat! Gaat t al beter met hem= En fijn dat je nu wat verder bent met Lila, eindelijk komt er actie! Mama25, beterschap met je borst.. Hier is alles leuk! En fijn! Jippie!! Zie hier Olivier: Bekijk bijlage 56510