Oooh meisje ik zit het huilend te lezen. Wat een schrik, maar gelukkig is het goed te behandelen en hebben ze het vroeg gezien. Heel heel veel liefs en sterkte voor jullie, en veel levenskracht voor de kleine Dinand. Natuurlijk wil jij bij je kleintje zijn, juist nu hij zo moet vechten. Ik hoop dat het LUMC jullie goed opvangt; dit is een heel moeilijke start natuurlijk en een bittere pil waar je niet op gerekend had. Hij is in goede handen, er wordt echt alles gedaan om hem zoveel mogelijk te helpen. veel liefs.
Belliebel als je dit nog lees heel veel sterkte de komen de dagen weken. Weet niet meer te zeggen, Alleen heel veel sterkte. Groetjes Patricia
Ik wil eerst Belliebel heel veel sterkte wensen voor ik hier overheen wals met babyspam. Ik zal aan jullie denken, en hoop dat jullie snel weer samen kunnen en mogen zijn!
Heej meis! Wat ontzettend naar zeg! Heel veel stertke de komende tijd...Ik hoop dat ze hem gauw kunnen helpen en hij snel weer op knapt.. Brr krijg er kippenvel van.. liefs..
Ik las dat Gup en DennisMartine ook bevallen zijn, gefeliciteerd!! Donder had ik al wat sms verkeer mee gehad, maar nogmaals; gefeliciteerd! Ik ga even voeden en knuffen, kom snel wat vertellen over de bevalling. Liefs!
Buddy nieuws. Heb net een sms je van Lady Jane ontvangen voor heen Gemma. Ze heeft haar slijmprop verloren en heeft regelmatige weeeen. En ze hoopt dat het vanavond door zet. Op het moment heeft ze geen internet vandaar dit bericht. Einde buddy nieuws.
jeetje belliebel wat een naar nieuws om te lezen. Het lijkt me verschrikkelijk om je kleintje zo zien te liggen. Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel.. @lady jane hopelijk mag je de kleine snel in je handen houden. suc6 met de bevalling
hoii heeeft iedereen hier de tassen al klaar?ik denk dat ik er nu aan ga beginnen maar waar kan ik een lijstje vinden zodat ik niks vergeet?
@ Buddy lilalief wat een mooi meisje!! Geniet er maar lekker van!! @ Lady Jane succes en zet hem op!! hopelijk heb je snel je beebje in je armen!! @ Hier rommelt het nog steeds lekker door hahah, word er een beetje moedeloos van. Krijg ook ineens erg pijnlijke steken, niet zo fijn... Maar ja ga dus nu maar met me kruikje wat proberen te slapen. Slaap lekker allemaal!!
mijn tas staat al klaar vanaf week 32 ofzo haha maar heb je geen lijst gekregen van de VK of kraamzorg.
ik heb steeds harde buiken om de 7 min ofzo. Ga zo lekker in bad kijken of het minder word. Of zou het dan toch echt gaan beginnen??? Ze komen idd in golven maar houden geen min aan. Ook best wel krampen in me onderbuik en het gevoel of ik echt heel de tijd naar de wc moet