Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Lieve Belliebel, wat een enorme klap moet dit voor jullie zijn. Heel veel sterkte gewenst en hopelijk komt het helemaal goed met jullie kereltje!! Knuf..

2. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Lilalief wat een schatje is Lila. Heel mooi meisje met een hele mooie naam...
    Ik wil ooooooooooooook! haha..
    Hier dus nog steeds niks aan het handje dus we hobbelen vrolijk verder. Gelukkig wel weer een nacht geslapen. Niet 1 keer eruit geweest zelfs. Dat is uniek. Zou mooi zijn als het nu zou beginnen, ben nu lekker uitgerust, maar ik ben bang dat onze eigenwijze meid nog even lekker blijft zitten ;)
    Fijne dag allemaal!!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Lieve Beliebel,

Ik weet helaas wat je doormaakt. Waarschijnlijk zal je dit niet meer lezen, daarom stuur ik je ook even een PB. Héél veel sterkte!

Liefs Silvia

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Joehoe!!! 39-weken-wave voor Ninja2, Mama25 en mij!!

5. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    en ikke ben ook vandaag 39 weken
    spannend spannend

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier de 39 weken wave... en voor alle andere een wave die ook een week verder zijn!!

@ Hier verder een rotnacht gehad, en zit volgens mij een vloek op de bevalling. Op de een of andere manier het lijkt niet te mogen gebeuren ofzo.... :x
    Mn kleine mannetje is nu ook erg rustig... dus maar ff in de gaten houden! Pffffff ben het nu echt zat....

@ Nog geen nieuws van Melek?? hoop dat ze haar beebje in dr armen heeft....

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Buddy nieuws.

Vanmorgen om 7.14 uur is Lady Jane bevallen van een zoon Jonathan. Verdere gegevens heb ik nog niet maar zo als ze zelf zegt de trotse ouders.

Groetjes Patricia

Einde buddy nieuws

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedemorgen allemaal.

Wat een nacht slecht geslapen af en toe harde buiken kortom gewoon niet lekker in me vel. NU is het allemaal weer rustig dus zullen wel wat voor tekenen zijn!!! Hoop ik hihi.

Buddy hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Jonanthan geniet ervan en rust lekker uit!

Over morgen ook voor mij de 40 weken grens zou ik het gaan halen helaas denk ik van wel.

Groetjes Patricia

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Lady Jane gefeliciteerd met jullie zoon!!

10. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    lady jane gefeliciteerd met jullie zoon!! toch best snel gegaan,geniet ervan!!

lilalief,wat een mooi meisje! flinke meid zo te zien!!

bellibel, hoe is de nacht gegaan??? bij nina kwamen ze er na een dag of 4 achter. is ook meteen opgenomen . zal je mijn gegevens effe pb en.

nog geen nieuws van melek???spannend!

11. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Lady jane: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! :)

12. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Jeetje Belliebel :(. Heel ereg veel sterkte toegewenst de komende tijd. Ik hoop dat hij de operatie goed doorkomt en snel weer hersteld zodat jullie je kleintje snel weer in je armen mogen houden en samen weer naar huis mag. Heeeele dikke knuffel!!!!!

Bwtje, gecondoleerd, in de 40 is veel te jong!!

Lilalief, wauw!!!!! Ik wil ook!!!

Lady Jane, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jonathan!!!

De 1e van vandaag, wie volgt??

Hier sinds gisteren continu zere buik. Vindt het lastig te beschrijven of dit harde buiken zijn of bandenpijn, gaat niet echt over. Nu nog steeds last. Zijn volgens mij geen weeen denk ik, ......

Morgen 40 weken, sjeee. Ik was er zooo van overtuigt dat de baby te vroeg zou komen, niet dus.

Gisteren al van mijn man verkade hart gekregen met chocolaatjes, hmmmmmmm. Lekker genieten.

13. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bellibel: lieve meid, wat een verschrikkelijk nieuws. Wat zal dat schrikken voor jullie zijn. Ik hoop dat Dinand snel geopereerd wordt en hij snel weer beter is. Uit ervarinng weet ik dat de artsen tegenwoordig echt superveel kunnen, dus ik ga duimen dat het helemaal goed komt met jullie kereltje!!

Liefs,
    Liedel

14. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dennismartine: gefeliciteerd met Steyn: mooie naam!

15. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Welkom Jonathan!! Van harte Lady Jane!!

Welkom Steyn, mama en papa geniet ze!

Wat een poppetje die Lila, heerlijk meissie!!

Helaas nog geen babynieuws hier, ook niet van Melek dus.

16. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Belliebel; veel sterkte en beterschap voor Dinand! Wat een naar bericht. We denken aan jullie!

DennisMartine: gefeliciteerd met jullie zoon Steyn!

LadyJane: gefeliciteerd met jullie zoon Jonathan!

@Bwtje: gecondoleerd, wat erg zo jong...

@LiLaLief: wat een plaatje! Mooi meisje hoor!

Hier een lange nacht gehad! Ik mocht uitslapen (ben er net uit) én Tygo kwam na de laatste voeding van 22.00 uur pas om 3.00 uur weer en toen om 7.00 uur. Heerlijk. Dat gepiep van de afgelopen dagen waren dan misschien gewoon regeldagen!

Nu even aan de bak! Kom straks weer spieken!

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Belliebel:
    Ach, meissie toch....Wat ontzettend naar voor jullie! Gelukkig is het op tijd ontdekt en ligt de kleine nu "veilig" in het ziekenhuis!!! Heel veel sterkte de komende weken en dat het snel maar allemaal weer oke mag zijn!!! Succes/sterkte!!! Wij denken aan jullie!!!

@ Lady Jane:
    Hoera, gefeliciteerd met Jonathan!!! Toch nog snel gegaan, en totaal onverwachts???!!! Geniet ze!!!

@ Melek:
    Hoe is het met je??? Al een beeb???

@ Bwtje:
    Gecondoleerd, bahhhh 40 is veel te jong!!!

@ Angelsfire:
    Ohhh, wat heerlijk dat je een soort van hebt kunnen uitslapen!!!

@ Ego:
    Hier een k*tnacht achter de rug....Ben er 8x uit geweest om te plassen!!! Ook doet mijn heup zo'n zeer bij het liggen!!! Ben dus helemaal brak...Manlief is ook nog eens ziek...Ligt met koorts op de bank...Oftewel, vandaag helemaal niks doen! Mijn broer zou langskomen net maar afgebeld...Schoonmoeder komt nog wel ff bakkie doen, wil me nog ff een keer zien voor de bevalling!!!

@ Iedereen:
    Jullie nog plannen voor vandaag?

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier even een berichtje van mijn kant. We gaan zo weer richting ziekenhuis.

Heb vanmorgen even gebeld om te vragen hoe het afgelopen nacht is gegaan. Hij is lekker wakker geweest zei ze. Hij heeft dus een goede nacht achter de rug.

Hij zal vanmiddag weer een hartecho krijgen en een longfoto om te kijken of de medicatie nog steeds zijn werkt doet. Het bloedvat moet tot de operatie openblijven. Daarna wordt deze verwijderd en wordt de aorta weer aan elkaar vastgeplakt. Dan zou het hele probleem opgelost moeten zijn. Hopelijk werkt de medicatie nog, dan kan ons mannetje nog iets aansterken voor zo'n zware operatie.

Gek genoeg ben ik er nu wel rustig onder. Ons mannetje is een vechtertje, dat weet ik zeker!

Heb vannacht ook goed geslapen, en ook dat heeft me erg goed gedaan. Ik zie het allemaal wat positiever. Gister was het gewoon een zware emotionele dag waarin ik heel veel heb gehuild. En ik weet dat huilen mag, dus dat heb ik dan ook lekker gedaan.

Ik heb het nummer van ladytiger en prulleke, als ik meer dringend nieuws heb dan laat ik het via hun weten.

Knuff voor jullie allemaal

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Belliebel:
    Heel veel sterkte gewenst met alles....En fijn dat je toch nog goed geslapen hebt vannacht....!!! Dikke knuffel voor jullie mannetje!

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    De constante harde buiken (bij mij ook wel sneller achter elkaar) was bij mij het begin van voorweeen, die later kwamen (dan zijn ze lichtelijk pijnlijk). Dat werd regelmatiger, en de volgende dag om dezelfde tijd zat ik volop in de rugweeen.

Nou ik wens jou: goede en effectieve BUIKweeen :)D) en snel!!! Je beeb komt er heus snel aan ;)

Deel Deze Pagina