hey allemaal, knorretje, die lekkage was echt vervelend maar gelukkig waren we thuis en het probleem is nu wel verholpen. alleen maandag maar even de verzekering bellen. hoe gaat het met jouw al enige tekens van een aankomende bevalling.? nog steeds geen nieuws van melek. ze moet wel bevallen zijn want als eenmaal je vliezen langer dan 24 uur gebroken zijn en er nog weinig gaande is daar down under gaan ze het echt wel een handje helpen. jammer dat ze niet terug reageerd op de sms. iemand al iets van dondersteen vernomen? ben wel benieuwd naar de naam van het meisje.
hallo allemaal, ik schrijf dit berichtje even namens dondersteen. Om te beginnen doet ze iedereen de groetjes. De bevalling is erg zwaar geweest.Wel op de gewone manier bevallen met een knip. Ze heeft veel bloed verloren en zowel het kindje als zij zelf hebben last gehad van wegrakingen van de hartslag.Gelukkig is alles toch goed gekomen. Ze is nu erg moe en heeft nog geen energie om op het internet te komen. Als ze zover is dan moet ze het hele verhaal maar even vertellen. ego: Hier de hele dag last van mijn rug maar verder lijkt er geen schot in te zitten. Vandaag was een leuke dag geweest want mijn man en ik hebben elkaar op 13 feb leren kennen. Helaas gaat dat niet meer lukken. Wachten duurt wel lang. Leuk om alle verhalen te lezen van de bevallingen en hoe het met de kleine kinderen gaat. Ben even vergeten wie zijn kindje in het ziekenhuis ligt. Veel sterkte en hoop dat alles goed komt. Mensen die aan het bevallen zijn, veel succes. Ik ga nu even 2 jongens in bed leggen
Vervelend dat het niet doorzet....Zeker omdat je idd rust moest houden ivm eventuele vroeggeboorte....Mmm, hoop voor je dat het snel op gang komt...Wel lekker idd dat je nu van de griep afbent, dan heb je iets meer conditie/puf/energie om die bevalling mee in te gaan....
Ach, met mij gaat het wel goed.... Ik ben het wel zat....Slapen wordt gewoon steeds lastiger, veel last van harde buiken...Maar ik ben nog niet overtijd dus eigenlijk mag ik ook helemaal niet klagen...De beeb dat het verder helemaal goed (donderdag nog in zkh geweest voor ctg) dus we wachten gewoon af.....Al was vandaag wel een leuke dag geweest....Mijn man en ik hebben elkaar op de 13e leren kennen....Maar geloof niet dat het er nog in zit.....We wachten af..... Mbt dondersteen, zie bericht van jo7..... En wat betreft de naam.....Ik vind hem prachtig, weet eigenlijk niet waarom het hier niet openbaar mag zijn......
Jeetje, wist niet dat ze het zo heftig had gehad.....Pfff, laat haar maar eens flink aansterken.....Dat is 100x belangrijker dan het forum.... Mmm, jij en je man elkaar ook al leren kennen op de 13e, wij ook!!! Wat een toeval....Tja, had het ook wel leuk gevonden, maar geloof idd dat het er hier ook niet in zit...Jammer maar helaas, we wachten gewoon rustig af.....
pfff dondersteen.hopelijk voel je je snel weer fitter. ik weet hoe angstaanjaagend het is als je het gevoel hebt dat je weg zakt. zo n onbeschrijfelijk gevoel als je bloeddruk zo ver daalt dat je weg zakt. heb bij nikki* de hele dag zo gelegen voordat ze eindelijk bloed bij gaven. dacht dat ik dood ging. hopelijk knap je snel op en kan je gaan genieten van je meisje..
ben ik weer heel even. zal zo beetje bijlezen maar niet alles want dat is niet te doen. schreef ik gister nog dat alles goed ging, daarna was het helemaal mis. Daniël is eigenlijk al teveel afgevallen en wil de borst niet meer goed pakken. nu zijn we gestart met bijvoeden omdat hij vandaag ook nog niet heeft geplast/gepoept. en hoewel de kinderarts vanmiddag is langsgeweest (gwone controle) heeft hij daar niet naar gekeken dus morgen kom er een adner kijken. maar er word gehuild hier dus ga weer. tot zo misschien
Hoi hoi. Ja idd het is erg stil de laatste week en idd er zijn er al heel wat bevallen nu nog een paar meiden over waaronder ik. Maar onze tijd zal ook snel komen . Vervelend van die lekkage hoop dat het snel geregeld is met verzekeringen enz! Verder ook niet zo veel te melden me buddy is al bevallen haha dus ja dat hoeft ook niet meer. O ja vanmiddag even lekker carnaval wezen kijken lekker staan dansen haha denk miss brengt het wel iets op gang wie weet maar denk het niet helaas. Denk dat ik zelfs valatijnsdag niet meer gaat halen leek me een mooie datum hihi. ach ja. Groetjes weer en tot tikkens Patricia Maandag 40 weken wave???? Meisje wanneer kom je nu papa mama je broer we wachten op jou....
*****************buddy news flash******************** Melek is de trotse mama van een zoontje, Sidar!!!!!!
@ lady jane gefeliciteerd met jullie zoontje!!!! @ melek gefeliciteerd met jullie zoontje.. Meiden geniet ervan.
Hallo allemaal, Even snel bijgelezen, van Melek nog niets vernomen. Die zal toch onderhand haar kindje toch wel in haar armen hebben?! Ladytiger, erg lief het smsje van je vanmorgen. Hoe gaat het bij jou met de lekkage? Doet me goed om te zien hoeveel mensen er aan ons denken en ons een hart onder de riem steken. Het helpt toch echt wel om positief te blijven. Dinand doet het goed. Medicijnen blijven zijn werk doen, dus dat is ook goed. Vanmiddag heeft hij een hartecho gehad, hier mochten we gewoon bij aanwezig zijn. De arts die de echo maakte heeft gelijk uitgelegd wat alles precies is. Was wel interessant om te horen. Ook vertelde hij dat het veel vaker voorkomt en dat het dus eigenlijk een beetje een routineklus was voor hun. Het is en blijft een operatie wat Dinand moet ondergaan, en dat brengt altijd risico's met zich mee. Maar artsen zijn erg positief, en zeggen ook constand tegen ons dat we blij mogen zijn dat we adequaat gehandeld hebben en meteen naar de dokter zijn gegaan. Ze (en wij trouwens ook) hadden er niet aan moeten denken wat er gebeurd was als ik niet naar de dokter was gegaan. Brrr alleen de gedachte al... Mijn schoonouders en schoonzus zijn vandaag ook langsgeweest in het ziekenhuis. Dinand wordt een echt knuffelkindje. Hij heeft een duimelijntje, een beertje en woezel (van pip) bij zijn bedje staan. Morgen of maandag gaan mijn ouders mee. Mijn moeder ziet alles een beetje negatief heb ik het idee. Mijn zusje heeft op precies dezelde afdeling gelegen na haar geboorte. En nu vergelijkt mijn moeder, Dinand met mijn zusje (terwijl zei een hersenbeschadeging heeft en Dinand een hartafwijking, totaal 2 verschillende dingen). Ik zeg dan ook tegen mijn moeder dat ze wel positief moet blijven en dat we er niks aan hebben dat ze negatief zit te doen. Zo mogen er bijv. geen kinderen op de intensive care komen die op de basisschool zitten i.v.m. de waterpokken. Mijn moeder zegt dat dit onzin is en dat mijn zusjes die allang gehad hebben. Ze wil ze dus gewoon meenemen. Heb tegen haar gezegd dat dit niet gaat gebeuren. We hebben er niets aan als Dinand of een ander kindje ziek wordt omdat mijn moeder zo eigenwijs is. Probeer het dus een beetje te negeren allemaal. Heb net nog even gebeld naar de afdeling. Vanavond toen we weg gingen wilden hun net beginnen met een extra infuusje aan te brengen. Geen gewone, maar een lijntje in zijn ader. Dit infuus zou minder snel "kapot"gaan dan een normaal infuus. Maar dit is helaas niet gelukt. Hij heeft nu weer een extra infuusje in zijn hoofd zitten. Verder is hij vandaag dus weer stabiel geweest. Ze vertelden ons ook dat het een erg tevreden mannetje was. Iets wat Paul en ik allang wisten hihi. We blijven dus positief, morgenavond hoop ik weer even online te komen.
Hé meiden, ik kom mezelf even gauw melden. Ik zou enorm graag lekker meekletsen hier, en actief zijn zoals voorheen. Helaas heeft mijn bekkenbodem door de bevalling een enorme knauw gekregen, en daardoor kan ik alleen liggen of even een klein stukje schuifelen. Maandag even fysio bellen, of ze nog iets voor me kunnen betekenen aan huis, en ik krijg wat langer kraamzorg aangeboden. Liggend laptoppen is gewoon geen doen, alles verkrampt. Ik probeer af en toe heel even te spieken, en zo gauw het beter gaat en ik weer kan zitten, laat ik meteen weer van me horen. Baal ervan! Natuurlijk omdat ik m'n bed niet zomaar uitkom zonder gedragen te worden, ik wil zelf voor mijn meissie zorgen! Maar ook omdat ik niet "bij" jullie kan zijn, we zijn zo'n leuk cluppie geworden! Hopelijk tot gauw!
Ik ken het helaas. Wij hebben al een week een lekkage in de afvoer van onze wasmachine. Er ligt net een maand laminaat en er is al een keer of 10 water overheen gelopen :x Sinds gisteren breng ik de was maar naar mijn moeder. Sterkte! Ik hoop dat het probleem snel verholpen is
Hallo, ik kom weer even aan mijn meldplicht voldoen. Gisteren tijdens de handen uitlaten bijna gevallen (uitgegleden) en heb een spiertje in mijn lies verrekt. En ik had daar al zo'n pijn :x Gisteren dus maar niet naar de optocht geweest, misschien dat we vandaag met iemand mee kunnen rijden.....
Ook hier meldplicht. Nog 2 dagen te gaan en helaas nog geen baby heb ook t idee dat t nog wel even kan gaan duren. Ik ben zo nieuwsgierig. Het duurt me nu toch wat te lang haha.. Melek: gefeliciteerd met jullie zoontje Sidar!!!