jeetje wat schrikken!!! heel veel sterkte de komende tijd!! en dat alles maar snel goed mag komen met je ventje! dikke knuffel voor hem en jullie, hou jullie taai he!
haha hier de tas pas ingepakt toen de vliezen hier bijna 24h waren gebroken...zelfs voor die tijd pakte ik hem niet in!! haha maar ja het werd toch zkh en wij hebben toen samen rustig aan de tas gepakt was in 5 min. ofzo gebeurd! maar hier ook geen lijst gebruikt eigenlijk...maar ze zijn wel online te vinden
FELI MET JE MANNETJE JONATHAN!!! Ben erg benieuwd naar de rest En hij is mooi op tijd 1 dagje over tijd maar!!
owww bij jou ook wat fijn he?!?! hier nu ook de afgelopen nachten..hij krijgt om 20h21h voeding en komt dan om 2/3h 's nachts en dan in de ochtend weer om 7h! heerlijk he??? Ik hoop dat dat ritme hier ook blijft!! wat een verschil 1 x in de nacht...
pffff 8 x dood vermoeiend!! Maarruh ik herken het van de heup daar werd ik ook helemaal gek van...en na de geboorte was het ook niet gelijk weg ik dacht owww nee straks blijf ik een oud vrouwtje maar gelukkig het word beter !!!
gelukkig gaat het goed, en heb jij wat kunnen slapen! nou mannetje sterk maar goed aan voor de operatie! wij duimen hier allemaal mee...!! liefs
Nou hij komt aan! gaat vanzelf sneller hihi maar zolang hij tevreden is prima toch?? ennuh waarom mocht jij die taart niet? zag er lekker uit hoor ! Leuke tummy foto's hier vind meneer kou helemaal niets..badje uiteindelijk ok want het is warm..maar daarna wil hij zsm kleren aan haha en dan is hij gelijk ook stil
Ik weet niet wie nog meer de site mee deed? maar ik zou het fijn vinden als iemand anders jou kan helpen idd...hier hou ik de lijst bij op het forum..en dat vind ik ff genoeg nu dus wie bied zich aan??? (of misschien al opgelost...)
Melek gefeliciteerd met jullie zoontje Sidar! @Belliebel: wat fijn dat jullie zo positief zijn! Ligt Dinand nog in het LUMC? Daar is hij vast in goede handen, zeker als de artsen ook positief zijn!!! Veel sterkte de komende dagen, het zal nog best pittig zijn! @LiLalief: ow wat naar dat je niet kunt zitten / lopen. Maak je om het forum niet te druk hoor, wij zijn er ook nog wel als je weer wat mobieler bent. Denk lekker aan jezelf en Lila! (spreek je het trouwens gewoon uit als de kleur Lila?) @Nacht: vannacht niet zo'n luxe nacht als de nacht ervoor, maar met 2 voedingen mag ik toch niet mopperen. Dat doe ik dus ook niet. Ik ga nu even Valentijnsknutselen met de jongens voor papa! Vanmiddag mogen de jongens even uitrazen bij de Reeuwijkse plassen, helaas sneeuwt het hier weer.
ja dat klopt dat is een verschil mensen hebben het druk met beebs nu en dan krijg je straks ook andere klets als we met zijn alle naar de febr. mama's gaan.
sterkte met je rug! dondersteen jij ook sterkte en samen eerst bijkomen he rustig aan forum komt vanzelf wel he lief dat je toch even een berichtje aan ons laat weten!!
@Klusser: balen zeg van die lekkage. Daar zit je nu op te wachten zeg grrrrr Het is hier inderdaad rustig! Maar er zijn er nu ook al wel heel veel bevallen! Binnenkort kunnen we over naar de mama's!
@Dondersteen: zo he, jij hebt ook een zware bevalling gehad! Sterk rustig aan en de verhalen komen allemaal vanzelf wel weer hoor. Ben wel heel benieuwd naar de naam van jullie dochter.
owww wat balen meis! hopelijk gaat het bijvoeden goed en groeit hij als kool straks! hou hem goed in de gaten he...
pff dat moet je er ff niet bijhebben he moeders.... Ik weet nog bij mijn nichtje, die lag ook op de kinderafdeling in couveuse, en mijn kinderen mochten er ook niet bij alleen eigen kinderen..nou prima toch heb ze gewoon op de gang gelaten! niets meer dan normaal vond ik toen! Nou hier draaien de duimpjes! en idd jullie hebben echt geweldig gehandeld! zo snel, en je moet idd niet teveel nadenken over wat als...!