heey meiden heb gisternacht met bradley in het ziekenhuis geslapen.. Hij wilde nog maar met moeite 40 cc drinken.. dit is veel te weinig en hij kwam daardoor dus ook echt niet aan.. ze hebben hem helemaal onderzocht en konden voor de rest niks vinden.. hun daar de fles geven en hij drinkt zo 80 cc op! Wat blijkt.. lag het aan het flesje dus hij moest een nachtje ter observatie blijven en daarna mocht hij weer lekker mee naar huis! hopen dat hij het nu zo blijft doen.. Met djayden gaat alles prima! kusjes
Hi meiden, Knor en man, van harte gefeliciteerd met dew geboorte van jullie Valentijnsbaby Aiden!!!!! Bwtje, whaahahah mooie foto! Arme kind weet niet wat hem overkomt met al die tepels. Mooie kids ook hoor! Schatje, jeetje. Dat zo'n flesje dit kan doen. Fijn dat je er nu achter bent. Vandaag 40+1 whehehehehehee ik wil ook!!! Noig 2 wachtenden voor mij.................. Pnirmal, ik hoop dat jij vandaag meer geluk hebt. Gisteren echt een kl*te dag gehad, hele dag zitten janken. Stomme hormonsters... Jodelahiti, zo ziet mijn navel er ook uit, hahaha je hebt wel een mooie benaming er voor.
dankje angelfire voor je reactie. bram drinkt gelukkig goed en is ook regelmatig goed wakker. hopelijk blijft tygo zijn temp beneden de 37.5
Meldplicht nog zonder baby helaas. Ik lig nog in bed lekker warm haha. Duster ik hoop dat er snel ontsluiting komt en dat ze je kunnen inleiden.
12 febr 10 Dennismartine - Steyn - om 8:30 - 3900gr - ??cm - 39 weken 13 febr 10 Lady Jane - Jonathan - om 07:14 - 3540gr - 52cm - 40+1 Melek42 - Sidar - ????? - 39+1 14 febr 10 Knorretje84 - Aidan - 10:59 - 3200gr - 50cm - 38+6 DAMES GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!!
Goedemorgen of bijna middag hihi, Maakt niks uit haha. Hier nog steeds niks nada noppes. Morgen naar de gyn en hoop toch zo dat ik miss toch al wat ontsluiting heb anders het zelfde denk als duster. Ook een eerdere kz gehad dus bij mij gaan ze ook niet zo ver:x. Begin me geestelijk er op in te stellen dat de bevalling niet gaat worden zo als ik had gewilt en me nacht merrie gaat uitkomen een kz waar ik met heel me hart niet achter staat, Maar ja je kind moet er toch een keer uit:x Dus moet me echt geestelijk gaan voorbereiden er zit niks anders op. Zo ego bericht even uit nu.. hihi Nou ik heb het weer geret de volle 40 weken bah. Ha me moeder me zusje me tante me oma allemaal waren ze eerder met bevalen allemaal rond de zeven acht maanden alleen ik moet voor de tweede keer langer wachten dan de 40 weken. Wat wel beter is voor de baby maar niet voor mij hihi. O zij toch einde ego bericht zie dat ik nog even door ging. Nou dat moet dan maar hihi. Zo nu de 40 weken wave!!!!!! Groetjes Patricia en tot hoop snel bevallen hoe of wat dan ook
Hoi gelukkig of helaas dat het aan de speen lag dat vergeten ze je er bij te vertellen als je over gaat op de fles haal verschillende soorten gaten speen. Drie standen enkel enz, Het is voor mij al weer jaren geleden maar het duurde even voor we de juiste speen te pakken hadden,Gaatje extra er in baby die te snel dronk gaatje kleiner baby die bijna niks kreeg en ga zo maar door, Fles is soms ook pff. Dus vandaar ik nu verschillende standen al in voorraad heb hihi.. Maar heel veel s6 verder met je ventje en dat hij verder goed drinkt en enz enz.
@ schatje Jee zeg! Gelukkig ligt het alleen maar aan het flesje en is er verder niets aan de hand... @Bhappy Jij gisteren ook al zo´n vervelende dag achter de rug... hier ook. Goed misselijk en maar huilen. Ach ja dat moet er maar even uit dan hé. Het is ook spannend allemaal. Er staat zoveel te veranderen, maar wanneer dan? Ik ben er sinds gisteren ook opeens helemaal klaar voor. Laat de baby maar komen. Ik heb zelf zin in de bevalling Dat moet je hebben hé!! Kom maar op met weeën, ik wil mijn kindje nu ook wel zien! Voor alle zwangeren nog onder ons: (wordt zo´n klein groepje nu haha!!!) Hou vol! Nog eventjes... en kunnen wij hier ook foto´s spammen
Er blijven veel dames langer zitten zie ik. Zou ik en mijn mannetje dan misschien toch binnenkort aan de beurt zijn? Ik heb wel eergisteren ineens een hoop slijm verloren, dacht zelf aan slijmprop??? Hoop dat het iets te betekenen heeft en ons mannetje ook niet lang meer op zich laat wachten. Gaan nog Bevallen: 09 febr 10 Mamastarlight - 1e kindje - ZB - BV 10 febr 10 Tonka - 1e kindje - KH - BV 14 febr 10 Bhappy -1e kindje - TB - BV 15 febr 10 Pnirmal - 2e kindje - ZB - FV 16 febr 10 Futuremama81 - 1e kindje - ZB - BV Duster2000 -2e kindje - ZH - BV 18 febr 10 Bloempje83 - 1e kindje - ZB - BV Jo7 -3e kindje - ZB - BV Jeanne59 - 3e kindje - TB - BV 20 febr 10 Ninja2 - 1e kindje - ZB - BV Mama25 - 2e kindje - TB - BV Naatje070 -2e kindje - TB - BV Wondertje - 2e kindje - ZB - FV 26 febr 10 Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV Succes meiden met de laatste dagen/weken!!
@jodelahiti: zin in de bevalling??? Zover wil ik niet gaan hahaha Ik zie er eigenlijk best een beetje tegenop. Als ik soms op tv die vrouwen zie kreunen en steunen dan denk ik oeiii ik moet ook nog!
Ik heb jaren een kittenopvang gehad en weet nog van flessen dat hoe strakker je het dicht draait hoe zwaarder het drinkt, dus ipv gaatjes erbij prikken kan je ook al flessende het ietsje opendraaien dan loopt de melk ook sneller. Misschien een idee? Ben onder de douche weer een flink stuk slijmprop verloren met allemaal rode draadjes bloed erdoor, vannacht weer rare dromen gehad van afscheid en nieuw begin. Dus morgen doe ik mensen, dadelijk even flink lopen om de boel wat extra in gang te zetten
Ik zou trouwens getekend hebben voor zo'n bevalling als die van Knorretje Dat is snel gegaan zeg, zeker voor een eerste (was toch eerste kindje?). Nu de ergste kraamtranen gedroogd zijn hier, zal ik binnenkort mijn verhaal dan maar eens opschrijven. Is het gek als ik toch een beetje een mentale dreun heb van alles? Het is nu een week geleden...
@ bloem, nou ja... bevallen moet tóch gebeuren! Doe mij dan maar zo snel mogelijk dus. Niet dat ik echt zin heb in de pijn hoor @ Tonka... hee wat leuk! Dat begint erop te lijken dus. Succes! @ evenstar, het is pas een week geleden hé... en heel normaal als je een flinke mentale dreun hebt gehad na je bevalling. Ik ken wel meer meiden die dat zo ervaren hebben en wat echt helpt is inderdaad je verhaal vaak vertellen en een keer uitgebreid op schrijven. Dan komt de hele film nog eens voorbij incl. de gevoelens die je toen ervoer zoals de pijn, de onzekerheid, de machteloosheid enz. Maar gelukkig ook de ontlading en het feit dat na de bevalling de pijn opeens helemaal weg is en dat je die klus toch maar geklaard hebt. Goed voor de verwerking! x
hey allemaal. zo het lijstje is al een aardig stuk korter geworden. nog 11 meiden te gaan en dan is iedereen bevallen. hier net wat moeilijke uurtjes achter de rug. bram bleef maar huilen en huilen en ik kreeg hem niet stil. ik denk echt dat hij last heeft van darmkrampjes. vind echt zo zielig om te zien. nu ligt hij even rustig en ik hoop voor hem dat die krampen even wegblijven. manlief is vandaag weer na 2 weken vakantie te werk gegaan dus sta er nu overdag helemaal alleen voor hier thuis. het is wel een beetje vreemd maar ook wel weer lekker om je eigen ding weer te kunnen doen. tonka het klinkt veel belovend van die slijmprop met bloedslierten. nou moet het alleen nog even doorzetten. (duim, duim, duim)
hoi dames! kom mij hier ook even aansluiten als toekomstige februarimama (hopelijk) want nog is 2 weken rondlopen zie ik echt niet zitten hoor!! mijn hubby is mijn pregnancy moodswings ook echt zat haha maar ik zie dat jullie geduld ook zwaar op de proef gesteld wordt! vooral tonka ik hoop voor je dat het binnekort eindelijk je beurt is meid!