Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dank je patricia, dat doet me goed :)

Was jij trouwens niet uitgerekend vandaag? Hopelijk kun je de kleine snel ik je armen sluiten...

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ok ik moet even iets heel anders kwijt...

MIJN TIETEN ZIJN MOE!!!

:(

:D

Pfrt. Volgens mij doet de kleine aan 'clustervoedingen', vandaag een paar keer achter elkaar elk uur opnieuw gaan voeden, en als je nagaat dat een voeding (ene borst, verschonen, andere borst) al ongeveer 40 minuten tot een uur duurt, dan is het dus constant eten en schijten geweest voor mevrouw. Vind je het vreemd dat ze al 8 pond is nu?

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    grrr alweer bijna een dag voorbij zonder baby.

4. Carolyn

Carolyn Actief lid

2 jun 2008
    317
    0
    0
    #564 Carolyn, 15 feb 2010
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
    hi dondersteen. welcome back.In ieder geval heb je een prachtige dochter met idem dito naam. Gefeliciteerd. Wat een verhaal zeg. Blij dat alles toch is goed gekomen. Moet je bekennen dat ik na het verhaal het toch even knijp. Maar goed, komt vast goed. Goed bijkomen en genieten, al is het met pijn. Het is achter de rug en het is uiteindelijk gelukkig goed afgelopen.

verder; nog geen gerommel hier, de kleine zit blijkbaar lekker warmpjes te ontspannen. ;)

Voor de rest van de bevallen mama's van de afgelopen dagen: Gefeliciteerd!!

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Meiden,

Even een berichtje van een ubertrotse mama!!!

Mijn man had al min of meer mijn verhaal geplaatst.....
    Ik mag absoluut niet klagen over mijn bevalling....Mijn eerste reactie was zelfs: ohhhh, dit is wel voor herhaling vatbaar!!! (tja, waar je maar aandenkt op dat moment he! hahaha)....

Ik schaam me dan ook bijna dat ik het zo "makkelijk" heb gehad, terwijl andere hier echt een bevalling from hell achter de rug hebben........Mochten jullie besluiten voor nog een kind te gaan, wens ik jullie allemaal mijn bevalling toe!!!

Hier gaat het prima....Ben moe, maar zo verliefd....Wist niet dat het zo erg kon zijn!!! Ik laat alles over me heen komen, de uren vliegen voorbij......Heb geen tv meer nodig, kan de hele dag wel naar mijn mooie mannetje kijken!!!

Helaas komt de borstvoeding niet op gang...Dat wil zeggen, mijn tepels zijn veel te vlak, Aidan kan de tepel dus niet te pakken krijgen....Erg frustrerend vond ik dat om te zien gisteren. Ben gisteravond dan ook meteen begonnen met kolven en doe nu aan fingerfeeding....Dit gaat prima!!! Aidan is een erg tevreden mannetje, poept, plast en drinkt goed....Is erg actief maar huilt nauwelijks!!!.....Ik ga nu dus ook verder met kolven en ga het dan vanuit een flesje geven....Mijn tepels hebben al genoeg geleden in deze 2 dagen.....En wil mijn frustratieniveau beperken.....

Over kolven gesproken, het is weer bijna tijd....Daarna voeden en dan even 3 uurtje (hopelijk) slapen!!!

Ik kom snel spammen.....

Liefs Knorretje aka Martine

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Komt ook wel een beetje door jullie hoor dat ik er erg positief tegenover sta:p. Krijg zoveel lieve reacties.

Ik zeg GROUPHUG!!!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Zo zie je maar dat iedereen een andere bevalling heeft. Fijn dat het voor jouw zo snel is gegaan en dat het geen bevalling from hell was zoals bij dondersteen,melek.
    Ik ben heel benieuwd naar jullie ventje..

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Autsj lijkt mij inderdaad zeer, zeer pijnlijk. Heb je iets van een luchtbandje waar je op kan zitten? Dat schijnt wel te werken...

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik doe mee aan de GROUPHUG!!!!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah als ik dit zie pink ik toch wel even een traantje weg, ik zou zo enorm graag mijn kleine mannetje lekker tegen me aan willen hebben nu...

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Even een snelle spam van mijn mannetje....Ga nu kolven!!!

Liefs Knorretje aka Martine

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik las trouwens op hyves dat het me mammamia ook weer beter ging. Fijn om te horen dat ze lekker kan genieten van haar ventje

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, heeft ze soms een regeldag? Dan schijnen kinderen heel vaak en heel veel te willen drinken. En moeie tieten, hihi herkenbaar:p.

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wat een lekker ventje zeg. Die haartjes hihi

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Is een tepelhoedje dan niks voor jou. Ik heb het in het begin bij 1 kant veel gebruikt. GEwoon een minuut of 5 een tepelhoedje erop, daarna eraf halen, en dan pakte hij de tepel wel gewoon. Op een gegeve moment was hij er aan gewend en pakte hij hem dus zonder tepelhoedje.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah wat een lief ventje om te zien, Geloof wel dat het een heerlijk tevreden ventje is:D

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    ZO weer bij.

Ik ben eigenlijk pas net thuis. Vanmiddag is mijn schoonzus nog even in het ziekenhuis langs geweest. Oh die heeft het er moeilijk mee. Die vind het zo enorm sneu. Niet alleen voor ons, maar ook voor ons kleine mannetje. We zijn uit het ziekenhuis bij haar gaan eten, vandaar dat we nu net pas thuis zijn hihi:p.

Mijn vader is ook nog langs geweest, hij heeft foto's gemaakt. Zal er zo even 2 spammen (het zijn geen enge foto's hoor:p) moet ze eerst even wat verkleinen...

Verder geen nieuws eigenlijk. Woensdag zal een spannend dagje worden. Heb al tegen me grote mannetje gezegd dat ik woensdagmiddag de stad in wil als Dinand geopereerd wordt. Ik wil niet eenzaam zielig in zo'n hokje gaan wachten tot die operatie klaar is. Denk dat ik mezelf dan alleen maar gek ga zitten maken met allerlei verschrikkelijke gedachtes. Kan ik mooi opzoek naar een kolf...Hij vond het een goed idee, dus dat wordt even lekker shoppen woensdag.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mijn lieve kleine schat, met een kale plek op zijn hoofd omdat er een infuusje zit:(...mja het is maar haar, groeit wel weer aan;)

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dit is de kamer waar hij ligt, en ja dat ben ik die bij het bedje staat. Aan de linkerkant zie je 4 kastjes hangen. van boven naar beneden: Prostin (medicijn wat het bloedvat open houdt), Glucose, Morfine, en een of ander spulletje om zijn infuusje open te houden, anders zou het kunnen gaan verstoppen.

Nouja aan derechterkant een scherm waarop van alles te zien is. O.a. Hartfrequentie. Daaronder staat de beademingsmachine. Het buisje in zijn neus is voor beademing. Hij ademd wel gewoon zelfstandig, maar het is meer een backup. Het medicijn prostin kan als bijwerking hebben dat zijn adem even stil komt te staan. Op het moment dat dat zou gebeuren, geeft die beademingsmachine een signaal en krijgt hij zuurstof toegedient zodat hij weer gaat ademen. Dit is gelukkig nog niet gebeurd.

Tja wat een toeters en bellen heh...

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wat een mooi ventje heb je belliebel.
    Hij ziet er ook sterk uit hoor.
    Toch wel zielig om hem zo te zien liggen met al die toeters en bellen.

Deel Deze Pagina