Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn meid dat je je weer goed voelt. Het is de eerste dagen inderdaad behoorlijk hectisch. Heb het ook wel zo ervaren. Maar ik had al snel een ritme te pakken. ZO´n kleintje went ook zo snel.

Tja en nu ben ik weer uit het ritme hihi. Wat ik wel doe is nu lekker uitslapen en bijkomen. Straks als Dinand weer thuis is kan ik er weer vol goede moed tegenaan.

2. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Zo weer een onrustig nachtje achter de rug, veel krampen en weetjes maar zet niet door. Heb inmiddels spierpijn in mijn buik en benen :( Zit eigenlijk op een punt dat ik er niet meer in geloof, mama worden..Ik mv optimisme herself..

Morgen Dinand - dag!! Hopenlijk loopt alles heel snel en knapt de kleineman snel op!

3. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Hi meiden,

Leuk hoor om al die verhalen over de kids te lezen.
    Sla wel de bevallingsverhalen over, die lees ik wel als ik ook bevallen ben.

Ben nu 2 dagen over tijd...............ben het zoooooo zat. Heb heel erg veel harde buiken. Maar zet allemaal niet door. Ben benieuwd hoe echt weeen voelen. Donderdag weer controle, ga vragen of ze dan kunnen strippen ofzo.

Wordt hier ook helemaal gek van die smsjes en telefoontjes, neem ook vaak niet op. Dan bellen ze met de vraag, is er al wat. Euuhh nee anders had je het wel gehoord. Duurt wel lang he, JA alsof ik dat nbiet door heb. grrrrrrr.
    Nahja moet bekennen dat ik het van eigen fam wel kan hebben.

Vanacht slecht geslapen. Om 3 uur werd mijn man door een of ander grappenmaker met geheim nummer wakker gebeld. En net na 5 uur ging het brandalarm op zolder af. Jeetje hoog zwanger en dan je bed uit springenb. Dat is geen succes. Gelukkig geen brand.
    Maar je gaat er dan wel over na denken als er wel brand was geweest.......... zie mij niet met die dikke toeter uit het raam springen. Vanmiddag ff brainstormen met mijn man wat we verder aan kunnen passen in huis.

Lekker lang ego verhaal zeg.

Belliebel, ziet er heftig uit met al die slangetjes en apparaten. Samen veel sterkte en zelfs ik ben trots op jullie manneke!!
    Wel sneu voor dat kindje wat ouder is, die maakt het idd bewust mee.

Verder de verhalen over voeding, daar kan ik idd weinig over mee praten. Had ook al gehoord dat tepelhoedjes goed hielpen als het kleintje de tepel niet kan pakken.

Mama: gefeliciteerd met je loslopende dochter!! Moet je nu alles in huis ook goed opbergen enzo?

4. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Vandaag uitgerekend. Nog geen bee. Helaas :( verder nog steeds gezeik met mijn werkgever over mijn zwangerschapsuitkering. Bah wordt er echt doodmoe van. Moeilijk gedoe!!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik kan me bij heel jou berichtje aansluiten. Balen hè? Dikke knuffel!

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Gisteren heb ik onze kleine meid maar 2 à 3x gevoeld en vandaag pas 1 à 2x. We gaan zo naar de carnavalsoptocht kijken en daarna met Matthijs naar de kindercarnaval en als ik haar dan nog niet gevoeld heb, trek ik maar weer aan de bel. Ik word hier erg onzeker van......

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ben net bij vk geweest en moet even naar het ziekenhuis voor ctg en echo. Bloeddruk was overigens wel goed, maar ja liever het zekere voor het onzekere.

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Succes!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zou allang gebeld hebben, echt!

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    ff wat babyspam...

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    En dan bij mij...

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Even een berichtje van mij. Ik ben in het zh bij de controle was me bloeddruk te hoog. Ctg was goed. Wel eiwit in de urine en na 1 uur meten bleef de onderdruk boven de 100. Zit nu bij de anesist want had nog geen gespek gehad. Daarna weer naar de verloskamer urine laten testen. Nu ook veel harde buiken. Hoop dat dit allemaal een teken is dat de baby komt. Misschien tot later

13. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    succes ninja!

@duster: ik zou idd toch even bellen, zeker omdat je haar minder voelt dan anders, beter een keer te veel als een keer te weinig bellen! sterkte ermee!

gr laura

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik word morgen ingeleid. Ze gaan de vliezen breken. Ik vind het zo spannend haha

15. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    gaan ze vandaag je vliezen breken of morgen? als ze het vandaag doen dan heb je kans dat het vandaag al doorzet toch?

spannend hoor! succes in ieder geval!

gr laura

16. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    even een ego bericht.
    Ik ben bij de gyn geweest en zoals ik al had verwacht viel het bericht erg tegen. De kleine zit nog erg hoog en ze kunnen er zelfs niet bij op het op te wekken.
    vrijdag weer terug en dan per keer bekijken wat we wel of niet kunnen. In het "ergste" geval eind volgende week een KS.
    Ik hoop het niet want ik heb ook nog 2 kleintjes rond lopen van 2 en dan is het herstel na een KS ook niet alles. Maar goed wat moet dat moet dus we zullen zien wat de komende tijd gaat brengen

evenstar: wat een schatje

ninja veel succes en hoop voor je dat de baby vandaag nog komt

17. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe

Wat een ontzettend mooi kindje zeg!! Gefelciteerd met jullie kleine wondertje!

@ Ninja: OOOOH! Spannend zeg! Succes!

@ Duster: Gewoon bellen! Wat hier al eerder gezegd is, waarschijnlijk is er niks aan de hand, maar beter 1 keer te veel bellen als 1 keer te weinig!!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik moet morgen om half 8 in het ziekenhuis zijn en dan gaan ze de vliezen breken. Me onderdruk was zo hoog

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

ninja wat spannend dat je morgen word ingeleid. dat betekend gewoon dat je in deze dagen je kleintje eindelijk in je armen mag houden.

jo7 wat erg dat jouw kleintje nog niet ingedaald is en dat een ks meer dan een optie lijkt te worden. hopelijk gaat je kleintje nog een duikvlucht naar beneden maken en is de optie ks niet meer nodig.

evenstar een mooi meisje heb je hoor

20. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hoi allemaal!

Ik heb weer mooie foto´s gezien! Allemaal mooie baby´s, schatjes om te zien. Kan bijna niet meer wachten tot ook wij ons mannetje vast kunnen houden!
    Maar ja, nog even wachten dus.

Ik las wat vervelende bevallingsverhalen of iig, niet het verhaal maar wel dat er toch heel wat leed geleden is.
    Gelukkig heb ik al 2 goede bevallingen gehad en ga ik er dus maar vanuit dat het deze keer ook weer goed zal gaan.
    Toch ben ik wel blij dat de horrorverhalen nog even niet gepost worden want ik moet mijn dromen elke ochtend al relativeren... als je nog ´moet´ ... tja! Er kan zomaar vanalles mis gaan en daar wil ik niet al te veel bij stil staan nu de kans groot is dat ik elk moment ga bevallen.

Ach ja!
    Ik heb ook zoveel (te veel) tijd om na te denken :D

Kan ook verder niet meer zeggen dan succes voor de meiden die nog moeten bevallen en geniet ervan voor de meiden die bevallen zijn!
    Ik maak zo weinig mee de laatste dagen:D

En veel succes morgen voor Dinand natuurlijk....!!

Deel Deze Pagina