Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Echt wel... dikke knuffel terug ;) hopelijk komen onze beebjes ook snel!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Ninja succes meid!!

@ Hier weer terug uit zkh, ctg was goed, echo ook. Vruchtwater was nog ruim voldoende. Wel was hij rustig ook op de echo. En meneer ligt nu omhoog te kijken hahah. Hopelijk is het een voorteken van een naderende bevalling...
    Moet het wel in de gaten houden, maar voor nu alles in orde.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedemiddag. Zo hehe ik zit even.

Mooie baby foto,s van Evenstar haar baby.

Belle idd veel toeters en bellen.

Nou nu mijn nieuws moest vanmorgen naar de gyn. Met de baby is alles goed alleen ga ik donderdag ingeleid worden ivb me suiker moet ze toch zo snel mogelijk geboren gaan worden omdat ze het nu nog goed heeft maar dat kan snel veranderen als je suiker/of hoge bloeddruk hebt, Eerst wilde de ass/gyn vrijdag pas gaan kijken of ik al onstluiting had ik heb krap een halve centimeter ontsluiting. Na overleg met de hoofd artsgyn is er besloten toch voor het weekende de bevalling al in te gaan leiden van wegen me suiker dus. Maar hoop dat de harde buiken die ik nu heb toch door gaan zetten, Maar we wachten het verder wel af. Maar zo goed als zeker is het dat ik donderdag of vrijdag me kindje in me handen houd. Als inleiden niet lukt dan moet ik als nog een kz ondergaan:( Maar me kindje gaat voor dat hou ik me zelf wel voor kan wel tot het einde toe het tegen houden maar ze moet er toch uit. Nou einden verhaal.

Groetjes Patricia uitgerekend gisteren officieel een dag overtijd;)

4. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    in ieder geval dus 2 kindjes deze week! spannend!!!!!!!!!!!!

gr laura

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Ninja: spannend meid!! Nou jij hebt snel je beeb!

@Pnirmal: en jij ook zie ik! Lekker hoor, voor het weekend!

@Jo7: kan me voorstellen dat je het zat wordt...

@Evenstar: leuke foto's! Hoe voel je je verder?

@FutureMama: jij bent het ook zat, snap ik! Nog ff en dan zijn we allemaal bevallen...

@Mama25: ik had echt gedacht dat jij als een van de eerste zou bevallen... pfff ik hoop niet dat je overtijd gaat lopen voor je.

@Hier: alles is goed. Vanmiddag Tygo gewogen. Morgen is hij 3 weken en hij weegt nu 3860 gram (3330 bij geboorte). Dus bijna een halve kilo erbij. Netjes toch?

Vanavond ga ik voor het eerst een ietsjepietsje sporten. 10 minuutjes joggen, ben erg benieuwd hoe dat gaat. En ik heb lekker een nieuw shirt gekocht.

@Tante: en het is nu wat zekerder dat ik tante word, want mijn zusje heeft gisteren een goede echo gehad. Ze is nu ongeveer 8 weken. Superleuk!!

Nah... tot morgen weer meiden! Lekker slapen of bevallen voor iedereen!

6. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Pnirmal, wat spannend zeg! Leuk idee dat je komend weekend je kindje hebt!

Mama25, fijn dat alles in orde is! Je moet er toch niet aan denken dat er iets mis is. Nog even afwachten dus! :D

Angelsfire, succes met sporten vanavond. Is wel even wennen denk ik maar je moet het toch weer opbouwen he! Rustig aan beginnen dus.

Hier... veel druk op mijn ... tja waarop eigenlijk? Ik heb het gevoel dat ie er aan de boven- én onderkant uit steekt. Ik ben benauwd, ik voel steken hoog in mijn vagina, zo´n drukkend gevoel daar beneden.
    Heel raar. Ben ook alsmaar aan het slapen. Ik snap niet dat ik zo veel kan slapen zeg en ik zou zo weer in slaap kunnen vallen!
    Die kleine zal wel een flinke eind-groeispurt maken nu :D
    Nog effe van 6,5 naar 8 pond ofzo :D

7. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Oh, en Angelsfire wordt dus tante Suus!!! Gefeliciteerd joh! Ik hoop ook dat mijn zussie nog eens mama gaat worden. Dan ben ik ook tante Suus, klinkt wel gaaf.
    Is het haar 1e kindje?

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @prim voor jouw is het ook spannend dan he. Suc6 met de bevalling.

Ik vind het zo raar om te weten dat ik morgen ga bevallen. Ik ben er ook best emotioneel van hoor. Ga lekker geniet van de beeb die nu nog in me buik zit haha.
    Morgen om 7 uur moet ik naar de verloskamers bellen en om half 8 er zijn. Dan gaan ze me bvliezen breken en krijg ik een infus om de weeen op te wekken.

BIj de controle vandaag zat wat eiwit in me urine en me onderdruk was 95. Dus effe voor de zekerheid aan de ctg. De beeb maakte het goed en nog geen weeen ofzo alleen me bloeddruk na 1,5 uur meten bleef steeds de onderdruk boven de 100 hij was zelfs 173/113 soms dus echt veelste hoog. Vorige week nog 120/80. Ook bloed afgenomen vanwege de jeuk die ik steeds heb gelukkig werkte alles nog goed. Weer urine afgenomen. Die moet nog getest worden.
    Bij het inwendig onderzoek had ik 2 cm ontsluiting dus vonden ze het beter om me in te gaan leiden morgen. Ik vind het best hoor haha.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @angel gefeliciteerd dat je tante word. ZO leuk hihi

10. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Ja, leuk he... tante Suus. Het is inderdaad haar eerste kindje en ook mijn eerste neefje of nichtje!

11. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    ninja succes morgen!!!! hopelijk ben je morgen ook al mama!!! maar overmorgen zeker!!! zet hem op meid!!!!

belliebel. ag das ook sneu voor dat ander kindje... ja zie er ook als een berg tegenop. maja t moet toch. als het kan doen ze het hier ook met een catherisatie. maar dan moet et wel goed zitten.duim morgen voor je! je hebt mijn nummer he! je kan altijd contacten!

mama25, zet hem op! de laatste loodjes! als ik aan jou denk dan zie ik mijzelf.. hahaha we waren op dezelfde dag uitgerekend. vind het een moeilijke maand. maar goed... als ik aan jou denk dan zie ik mijzelf ook zo lopen hahahah.

12. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ninja, veel succes morgen!
    Denk maar aan je lief klein babytje, morgen zul je je kleintje eindelijk zien na al die maanden wachten!!!

Mijn bloeddruk is nog steeds laag trouwens... 115/55

13. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Lijkt me inderdaad ook zo maf, deze maand. Het is toch wel een emotioneel gebeuren hé! Een nieuw mensje in jouw buik en Nikki* die eigenlijk zo rond deze tijd zou komen.
    Heel raar.
    Ik heb respect voor je hoor, dat je weer wat meer mee bent gaan kletsen hier en de dames een hart onder de riem steekt met bevallen en overtijd lopen enz.
    Daar heb ik echt bewondering voor! Je bent een sterke vrouw, daar twijfel ik niet aan!
    ;)

14. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Dat is ze zeker!

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ Ninja, wat onwijs spannend! Veel sterkte en succes!

@ enge bevallingsverhalen... ik zal er wel een disclaimer bijzetten mocht ik het eerder posten dan dat iedereen is bevallen... ;)

16. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Vanmiddag een middagje bij de kapper gezeten:) Manlief had een afspraak gemaakt voor knippen en verven, ben nu dus echt helemaal klaar:D Hoop dat ik vanacht een keer richting ziekenhuis mag vertrekken, iedere dag is zwaarder en pijnlijker,ik ben zo zwaar en val gewoon bijna om. Alles doet pijn en de weeen zetten maar niet door. Eerlijk gezegd geloof ik er gewoon niet meer in hoor 8)!! hahaha Maar mijn haar zit in ieder geval goed!:p

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik voel haar gelukkig wel! Ik weet dat als ik nu bel dat ik dan weer mag komen, weer CTG, weer een echo en weer naar huis :x Daar word ik nog onzekerder van. Ik heb haar gelukkig even héél duidelijk gevoeld. Morgen ga ik wel bellen naar de afdeling Gyn, omdat ik het toch te weinig vind. Liever een dag eerder op controle

18. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Meldplicht!

mijn buddy heeft het ook even zwaar en kans bestaat dat we allebei in het ziekenhuis liggen donderdag dus even snel een berichtje van mij!

Vandaag naar de vk geweest en mijn onvrede uitgesproken. mijn bloeddruk was 150/95. op veel aandringen toch naar het ziekenhuis. en terecht, mijn moeder gevoel was zeer terecht!

meteen urine laten testen en bloed laten prikken. urine bevat eiwit en bloedwaardes waren voor nu goed. CTG gemaakt en de kleine is bezig maar ik helaas niet.

Bloeddruk was toen 140/85 maar alles bij elkaar was het toch aanleiding om mij aanstaande donderdag in te leiden. ik moet er om 7.15 uur zijn!

Toen snel nog even naar de kapper geweest dus sta straks mooi op de foto's :D

eenmaal thuis de vk gebeld en een hele hoop onzin ect uitgesproken. geen zin om nu op in te gaan maar geloof me: volg je meodergevoel want dan heb je gelijk!

dus als ik er morgen niet meer ben, kom ik terug met foto's van mijn prachtige dochter :D

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    ***********Buddynieuws MamaStarlight************

PC is stuk! Bij VK geweest; Bld was 150/95, dus op sterk aandringen door naar het ZH. Alles getest. Op CTG te zien dat kleintje aan het werk is, maar ik niet. Eiwit in urine. Vlokjes in en voor nu genoeg vruchtwater. Donderdag om 7.15uur inleiden. Als PC het morgen niet doet info door buddy

***********Einde Buddynieuws************

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ha, ha, buddy, we plaatsen tegelijk :D

Deel Deze Pagina