Jij ook veel succes meid!! Iedereen haalt me in geloof ik.. flauw hoor geniet van je kleintje straks!
De weeen zijn heftig zeg... Nou weet ik wat iedereen bedoeld me een echte wee herken je wel haha. Heb nu al 6cm ontsluiting gaat de goede kant op dus
@Beliebel; Héél veel sterkte vandaag @Mama @Ninja; Heel veel succes! @Future mama; Ik begrijp je dubbele gevoel. Ik was ook gisteren uitgerekend Hoop dat je nu lekker ligt te slapen Als de poli open is (9uur) ga ik even bellen. Waarschijnlijk dat ik dan weer lang moet komen voor een CTG en echo. En daarna hopelijk een inwendig onderzoek met positief resultaat, zodat ze stappen gaan ondernemen
@Mama: hoe is het nu? @Ninja: jij bent hopelijk wel bevallen nu! @Iedereen die wordt ingeleid vandaag: succes! En ook een extra succes van Belliebel en natuurlijk Dinand!
Ik zet de laptop aan, en gelijk krijg ik buddy nieuws !!!! **************BUDDY NIEUWS*************** MAMA25 is vanochtend om 7:09 bevallen van een zoontje DEVIN!! Hij weegt 3840gr! En alles is verder goed!!! De bevalling was erg snel gegaan!! **********EINDE BUDDY NIEUWS*********
wow een nachtjes slapen en gewoon 2 meiden met gebroken vliezen. heel veel succes mama25 en ninja. eindelijk gaat jullie geduld beloont worden. duster. veel succes in het ziekenhuis. futere mama, een dikke knuf voor jouw. wachten is echt zo vervelend.
En eentje met weeen! Vanaf vanacht 4:00 uur, toen werd ik wakker van de eerste wee, vervolgens weer in slaap gevallen en vanaf 5 uur wat regelmatiger en heb ik ook niet meer kunnen slapen. Ze komen nog niet echt heel regelmatig en duren ook nog geen volle minuut, dus ben benieuwd hoe snel het zal gaan. Het zal trouwens toch wel doorzetten als je al 5 uur aan het rommelen bent???
Mama25: gefeliciteerd met Devin!! Ninja; Heeeel veel succes!! Hier nog geen tekenen van een naderende bevalling *zucht* IK WIL OOOOOK!!
Mama gefeliciteerd met je zoontje Devin! Snel gegaan zeg! Bloempje: succes meid. Het zal nu wel doorzetten denk ik? Heb geen idee, heb geen ervaring nog haha. Hopelijk hebben jullie de kleine ook snel in jullie armen. Ladytijger: thanks.. ach ja er is niks aan te doen he?! Kan weinig anders doen dan afwachten, maar hoop toch wel dat het niet al te lang meer duurt
Futuremama ik werd ook totaal overvallen door die weeen vanacht. Ik dacht eigenlijk dat het oefenweeen waren. Had ook verwacht over tijd te gaan lopen. Dus wie weet begint het voor jou ook snel! Zal voor je duimen.
Goeiemorgen, ik wilde even snel voldoen aan mijn taak als buddy, maar ik zie dat dat al gebeurd is Mama25 gefeliciteerd!! Allemaal veel liefs en een dikke knuffel, vanmiddag komt hier de fysiotherapeut aan huis, ik hoop snel weer actief te kunnen forummen, mis jullie!
Mama 25 gefeliciteerd met je zoontje DEVIN! Ik moet er gelijk weer vandoor, we gaan nu richting ziekenhuis...pfff ben op van de zenuwen...