hij mag van mij best vaker zulke nachten maken ja verwacht alleen niet dat het gelijk blijvend is nu daniël krijgt de melk inderdaad niet op, maar past zich vanzelf aan he, en is beter dan te weinig
Mama25 gefeliciteerd met je zoon Devin!! Ninja, succes! Als je al bevallen bent: gefeliciteerd! Bloempje, in theorie zou ik zeggen ja! Je bent duidelijk aan het bevallen. Helaas is het in de praktijk af en toe toch anders, kijk bijv. naar mama25. Die heeft volgens mij 2 maanden voorweeeën gehad. Maar... grote kans hoor, dat je aan het bevallen bent. Ik zou de verlos maar eens bellen! @Hier: ik had er wel bij kunnen komen zitten vannacht... lang wakker geweest. Steeds maar piekeren en een rare pijn in mijn benen. Ik houd de laatste dagen veel vocht vast en ik heb hoofdpijn omdat mijn neus zo dicht zit. Bwéh dus. Zometeen zie ik eindelijk na 4 dagen mijn 2 schatjes weer! Jeuh!
Nee, ze zijn bij hun vader geweest. Ze gaan 1 keer in de maand een weekend naar hun vader maar nu was het vakantie en zijn ze 4 dagen geweest. Leuk voor hun hoor! Maar toch mis ik ze dan wel heel erg... vooral nu op een of andere manier (hormonen??)
oke. maar voor jou waarschijnlijk toch wel lekker dat je even een paar dagen rust heb gehad! maar dit kindje heeft een andere vader of begrijp ik dat verkeerd?
Nee dat zie je helemaal niet verkeerd Ik ben nu getrouwd (dat was ik niet met mijn ex) met de man van mijn dromen.... Het uit elkaar gaan na 11 jaar en samen 2 kids was echt een heel rottige tijd. Na een half jaar kwam ik mijn huidige man tegen, nooit verwacht dat ik nog eens verliefd zou zijn... ik had het gehad met de mannen!!! Maar ik ben superverliefd geworden en na 1 jaar vroeg ie me ten huwelijk. We zijn inmiddels ruim 3 jaar samen. En ja, nu dan een babytje van ons samen. Wel romantisch, toch? Het gaat zo wel heel goed eigenlijk! De oudste 2 vinden het super dat er een klein hummeltje bij komt.
heel fijn voor je dat de oudste 2 er ook goed op reageren! maar ik ben eten, voeden en slapen kom binnenkort wel weer keertje langsvliegen hier
Ik ga de hond uitlaten Haaahaha voor zover ik nog kan lopen (schuifelen) door de sneeuw! Ik neem ´m maar zonder riem mee voordat hij me omver trekt Doei!
Je zeurt niet hoor, snap best dat je je zo voelt. 3 Kinderen is ontzettend hectisch (ik weet het nu ) en als je man dan ook nog eens de kantjes er vanaf loopt dan ben je niet blij! Precies wat Ladytijger zegt, ff een dagje weg gaan en dan ziet hij wel hoe zwaar het is met 3 kinderen!
@ Troeltje: wat een bevallingsverhaal: ik vond inderdaad het herstel van deze ks (ook mn 2e) ook wat zwaarder. Ook ik had veel verklevingen etc dus zal daar wel mee te maken hebben @Mama25: gefeliciteerd met Devin! @ meiden die op het punt staan om te bevallen: suc6 @meiden die overtijd lopen: balen zeg. Hopelijk duurt het niet te lang meer voor jullie! @AngeL; Balen meid, dat je er zo alleen voorstaat. Ik zou duidelijk maken aan je kerel dat het gewoon heel zwaar is, en dat hij ook wel wat meer met de kids en in huis kan doen. Anders loop je straks jezelf voorbij. Knuffel! Liefs, Liedel
Dank je wel! In het begin had ik echt zo'n deja-vu gevoel dat ze op Lisette leek, maar ze krijgt nu echt haar eigen gezichtje. Beetje tussen Lisette en Marcus in. Hoe is het met jou?
Nou het rommelt in ieder geval flink bij je, maar echt regelmaat is er nog niet. Maar goed wie weet wat de dag brengt, ik ga voor je duimen meid!
Heee heb jij ook weer een KS gehad Hoe is dat eigenlijk met Boni afgelopen, is zij wel natuurlijk bevallen dit keer? Maar goed mijn herstel van mijn 2e KS ging juist super vlot! Zeker in vergelijking met mijn 1e, maar ditkeer valt het me maar tegen... Maar goed zolang ik niet de hele dag gestrekt op bed hoef mag ik niet klagen
Dankjewel troeltje, mijn man heb ik toen ze onregelmatiger werden ook naar zijn werk gestuurd. Als ze echt frequent gaan komen bel ik hem wel of ie naar huis komt. Iemand tips wat goed is om ze door te laten zetten? Gaan lopen of juist in bad gaan liggen ofzo?
Hahahahhaha, zo stond ik 1,5 jaar geleden ook. Er zat ook nog niet echt regelmaat in en ik was de voorweeen zo zat!!!! Ik wilde hier in het trappenhuis naar 8 hoog en weer terug lopen. Dat schijnt wel een goede te zijn, trap lopen, dus ik zeg ik zou het proberen Bij mij braken de vliezen trouwens 's avonds
maar waarom ben je nu dan nog onzeker? alles wat je nu schrijft is fantastisch toch?? Hier precies hetzelfde hoor om de 3-4h en idd 1 x 's nachts en verder lekker slapen en af en toe wakker tussendoor..that's what baby's do En extra eten ik heb gewoon extra honger en dorst dus ja hehe moet wel oppassen anders ga ik juist alleen aankomen en dat is ook niet de bedoeling..maar afvallen dus dieten zit er nog ff niet in maar gezond eten en bewegen kan bij niemand kwaad he !
Thankx, dan sjok ik zo wel even naar boven om de bedden af te halen, hoop ik wel dat mijn vliezen vandaag breken en niet vanacht in mijn schone bedje